SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wanneer begint de bouw van de atoombunkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet 'm morgen even op een nog te bouwen vlaggenmast in het dorp![]()
Volgens mij heb je elke dag wel iets te klagen, dus dat wordt nog een uitdaging!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds niet 24 uur klachtenvrij
Weer even geforceerd verontwaardigd doen zodat het net lijkt alsof je het er niet bewust om deedquote:
Mooi..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds niet 24 uur klachtenvrij
Je moet voor de grap eens met die miniatuur homo sapiens gaan werken. Dat zijn pas virus reservoirs.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, helaas niet![]()
Was op schapenstage ziek geworden, met koorts en al. Dat was niet tof.
Verder alleen een keer een dagje niet lekker of zo, maar gelukkig is dat het.
Die is er al maar die zie je niet zo onder de grondquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer begint de bouw van de atoombunker
* Boos kijkt en stampvoetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer even geforceerd verontwaardigd doen zodat het net lijkt alsof je het er niet bewust om deed
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elke dag wel iets te klagen, dus dat wordt nog een uitdaging!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is er al maar die zie je niet zo onder de grondOm de geheime ingang te openen moet je één van de kabouters een kwartslag draaien
Overwerk kwam door overleggen. 1 overleg begon drie kwartier later dan afgesproken. Toen wilde ik naar huis, maar ondertussen nog drie keer door mensen aangesproken omdat belangrijke dingen en ik hun leidinggevende ben. Dus toen kon ik pas rond half 7 naar huis. Toen kitten ophalen en bij m’n ouders gegeten. Dus toen stapte ik ongeveer om kwart voor 8 binnen hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende: [..] Dat zijn toch geen tijden. In wat voor business begeef jij je
![]()
Gorgelen met zout water !quote:
Oh, dat is wel ehm.. verrassend..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee elk seizoen is weer anders.
Maag volgens mij is er nu ook een seizoen met allemaal losse afleveringen?
Nee. De vonk vliegt hier wel de hele tijd overquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Is jullie haar ook zo statisch? Ik word er gestoord van. Het plakt nu tegen m'n wang.
Mijn nichtje is nu zes en mijn zus en haar partner hebben nog steeds allerlei ellende.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens met die miniatuur homo sapiens gaan werken. Dat zijn pas virus reservoirs.
Ik geloof dat ik ongeveer een jaar lang gesnotterd en gehoest hebt. Daarna heb je alle verkoudheidsvirussen ongeveer wel gehad en is het klaar
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens met die miniatuur homo sapiens gaan werken. Dat zijn pas virus reservoirs.
Ik geloof dat ik ongeveer een jaar lang gesnotterd en gehoest hebt. Daarna heb je alle verkoudheidsvirussen ongeveer wel gehad en is het klaar
Whisky bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gorgelen met zout water !
[..]
Oh, dat is wel ehm.. verrassend..ik heb wel behoefte aan structuur enzo
Elke kilometer die ik rijd... denk ik aan al die euro's die door de uitlaat verdwijnenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
Buda; ik heb inderdaad flink gas gegeven op de dijkalleen toen moest ik ineens aan de benzineprijzen denken, dus toch even los gelaten.
Mehhhhquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Overwerk kwam door overleggen. 1 overleg begon drie kwartier later dan afgesproken. Toen wilde ik naar huis, maar ondertussen nog drie keer door mensen aangesproken omdat belangrijke dingen en ik hun leidinggevende ben. Dus toen kon ik pas rond half 7 naar huis. Toen kitten ophalen en bij m’n ouders gegeten. Dus toen stapte ik ongeveer om kwart voor 8 binnen hier.
Mijn kat krijgt af en toe een flinke bliksem te verwerken als ik haar aai nadat ik m'n dekentje van me af heb getrokken en ben opgestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Is jullie haar ook zo statisch? Ik word er gestoord van. Het plakt nu tegen m'n wang.
Mag ook.. of Ketel 1 of zo..quote:
Dan hebben ze gewoon geen weerstand of zijn het vieze mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn nichtje is nu zes en mijn zus en haar partner hebben nog steeds allerlei ellende.Ook darmvirussen en zo.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke kilometer die ik rijd... denk ik aan al die euro's die door de uitlaat verdwijnen
Ik ook. Ik moet er een beetje mee lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke kilometer die ik rijd... denk ik aan al die euro's die door de uitlaat verdwijnen
Juist als het vieze mensen zijn, dan zou je toch denken dat ze al weerstand hebben opgebouwd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon geen weerstand of zijn het vieze mensen![]()
Jij hebt makkelijk praten met een tankpas van de baasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet er een beetje mee lachen
Ik ga maar van 3 naar 2 dagen in de week op kantoor werkenquote:
Zijn gewoon mietjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon geen weerstand of zijn het vieze mensen![]()
Ontsmet in elk geval als een tierelierquote:
met de verwarming uit thuisquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar van 3 naar 2 dagen in de week op kantoor werken
De groetjes.
Dat is een breed begrip.quote:
Als je een beetje hygiënisch werkt is een darm virus best te vermijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist als het vieze mensen zijn, dan zou je toch denken dat ze al weerstand hebben opgebouwd?
Dat zeker. Als was ik nu per dag 12,50 aan benzine kwijtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met een tankpas van de baas
Kouwe klauwequote:
Van die zwerver handschoenen aan danquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Had wel gratis luxe lunch vandaag op het werk
Alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontsmet in elk geval als een tierelier
van woede?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker!
Morgen wordt er voor mij gekookt
Ik kijk nu echt met andere ogen naar mensen die zeggen dat ze buikgriep hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je een beetje hygiënisch werkt is een darm virus best te vermijden![]()
Maar goed als ik zo in mijn eigen omgeving kijk kun je poepluiers verschonen op de bank, op het aanrecht of op je eetkamertafel en hoef je daarna ook niet je handen te wassen.
Dat sowiesoquote:
Urgh.. ik weet dat ook zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga morgen carpoolen
Ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen.
Iew, andere mensen in je private spacequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga morgen carpoolen
Ik weet dat ik hier spijt van ga krijgen.
maar wel met mijn autoquote:
Ik zeg gewoon dat ze dr mond moet houdenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iew, andere mensen in je private space
Snoeiharde speedcore of metal opquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar wel met mijn auto
DUS MIJN MUZIEK
Terecht, het is dan nog midden in de nacht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ze dr mond moet houden
Hangt misschien wel een beetje af waar dat buitenland isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week weer eens naar het buitenland voor mijn werk. Dan wordt er ook wel goed gekookt normaal gesproken.
Heb je me ooit ontmoet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snoeiharde speedcore of metal op
Kijk voor de grap eens op kantoor, in restaurants of waarevah hoeveel mensen hun handen niet wassen na toilletbezoek of hun idee van handen wassen 2 seconden onder de straal houden is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kijk nu echt met andere ogen naar mensen die zeggen dat ze buikgriep hebben
Stad van de liefde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt misschien wel een beetje af waar dat buitenland is
Nee, wie ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op kantoors, in restaurants of waarevah hoeveel mensen hun handen niet wassen na toilletbezoek of hun idee van handen wassen 2 seconden onder de straal houden is.
Ik luister die herrie nietquote:
NEENEEENEEENEEEEquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op kantoor, in restaurants of waarevah hoeveel mensen hun handen niet wassen na toilletbezoek of hun idee van handen wassen 2 seconden onder de straal houden is.
Wat voor teringherrie luister je dan?quote:
Het was maar een grapjequote:
Meteen even in je neus peuteren daarna.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens op kantoor, in restaurants of waarevah hoeveel mensen hun handen niet wassen na toilletbezoek of hun idee van handen wassen 2 seconden onder de straal houden is.
Urine is steriel, poep is een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee ben helemaal in de war nuquote:
Klopt, je piemel alleen niet, de deurklink ook niet en het knopje van de wc ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Urine is steriel, poep is een ander verhaal
Nog nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip.
Is het zakje misschien leeg?
Toch alsnog die piemel in de mond nemen hè?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt, je piemel alleen niet, de deurklink ook niet en het knopje van de wc ook niet.
Was het een zak in groothandelformaat?quote:
Meer omdat men zulke muziek gewoon niet draait in de ochtend.quote:
Goed zoquote:
Ik vind Tom een baas.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag vd week Tom Waes in China.
Die ging mee met zo’n vrouw naar een kleuterschool waar allemaal jongetjes in een grote emmer gingen zeiken.
Dan werden in de urine eieren gekookt, er werden barsten in gemaakt zodat het er goed introk
Wat jouw vrouw allemaal wel of niet bij je doet moet ze zelf wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toch alsnog die piemel in de mond nemen hè?
Ikea was een klap, maar nu gaat de gaskraan echt dicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:02 schreef Recce het volgende:
De Mac in Rusland is dicht. Hopelijk was dat geen rode lijn voor Poetin!
Moet goedkomenquote:
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ej, ik dat die ene die rond kerst/nieuwjaar uitkwam?
Geheel eensquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt het soms wel op.
Maar het is weer eens leuk om dagje ergens anders te zijn.
Nja doet ze alleen na een goede douche viel me al op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat jouw vrouw allemaal wel of niet bij je doet moet ze zelf weten
Beetje liefde en lust onder voorwaarden is dit, dan vind ze je niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja doet ze alleen na een goede douche viel me al op.
Alsof jij dat nooooiit gedaan hebt
Dan heb je gewoon een stinkstokquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja doet ze alleen na een goede douche viel me al op.
Alsof jij dat nooooiit gedaan hebt
Of na een flesje wijn maar dat wou ik niet zeggen eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje liefde en lust onder voorwaarden is dit, dan vind ze je niet aantrekkelijk genoeg.
Ja tot nu toe vind ik het leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die vond ik leuken aandoenlijk ook wel
quote:
Nog een glaasje schat?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of na een flesje wijn maar dat wou ik niet zeggen eigenlijk.
Welk land moeten wij invallen om ze hier weg te krijgen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef Recce het volgende:
BREAKING: Starbucks suspends all operations in Russia
Nu ook al geen koffie meer.
Ik wil die ook nog zien.quote:
Na de derde ben ik wel een beetje afgehaaktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil die ook nog zien.
Eerst 6 en 7 nogmaals kijken
Het Land van Ooit misschien? Dat kunnen we nog net, denk ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Welk land moeten wij invallen om ze hier weg te krijgen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na de derde ben ik wel een beetje afgehaakt
Moeten we wel eerst een tijdmachine bouwenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Het Land van Ooit misschien? Dat kunnen we nog net, denk ik.
Ik vind het juist steeds beter worden .quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na de derde ben ik wel een beetje afgehaakt
Volgens mij staat die shizzle er nog steeds of niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst een tijdmachine bouwen
Ja kun je nog best leuk wandelen tussen de verdronken soldaten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij staat die shizzle er nog steeds of niet?
Ja ik ook.quote:
Zal wel niet lekker ruikenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je nog best leuk wandelen tussen de verdronken soldaten.
Ook niet veel meer zo te zienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij staat die shizzle er nog steeds of niet?
quote:De gemeente Heusden kocht de grond en de opstallen. De gemeente draagt zorg voor het natuurgebied en kasteel. Januari 2009 heeft de gemeente Heusden de naam van het park veranderd in Poort van Heusden. In 2015 werd bekendgemaakt dat het terrein van het park zal worden opengesteld als wandelgebied en voor iedereen vrij te bezoeken zal worden. In het najaar van 2015 zijn de restanten van de troonzaal en overige restanten met de grond gelijk gemaakt. In januari 2019 werd het enige resterende vastgoed van het vroegere Land van Ooit, het Roze Kasteel, in de steigers gezet voor een renovatie. Hierbij zouden de roze kleuren plaatsmaken voor kleuren die overeenkomen met het oorspronkelijke kleurenschema uit 1875.[4][5]
quote:
We kunnen ook net doen of we het hele park hebben verwoest. Dat maakt indruk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst een tijdmachine bouwen
Oh ja, is bij jou in de umgebungquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je nog best leuk wandelen tussen de verdronken soldaten.
Verrassend dat je weer eens iets afkraakt wat andere mensen leuk vinden.quote:
Kunnen we dan niet gewoon de Beekse Bergen overnemen, hebben we ook wat leuke beestjesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We kunnen ook net doen of we het hele park hebben verwoest. Dat maakt indruk.
Ben doof nuquote:
Dibs op de capibara'squote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon de Beekse Bergen overnemen, hebben we ook wat leuke beestjes
Kloontje is wel ongeveer de gemiddelde brabo of nie?quote:
De horror! Ik vond die aardwortel ook zo irritant.quote:
Ja, de tante van mr. Wattenschijfje.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kloontje is wel ongeveer de gemiddelde brabo of nie?
/runs…..
Ik identificeer mezelf niet als brabander dus kan wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
/runs…..
Hebben ze daar kwoks?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet gewoon de Beekse Bergen overnemen, hebben we ook wat leuke beestjes
Tering wat een irritant wijfquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
/runs…..
Wel rode panda's @bitterbalquote:
Jij kunt ze ze zo op de kaart van het park aanwijzen he ...quote:
Gelukkig heb je geen kinderen gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de tante van mr. Wattenschijfje.
Het is ook allemaal familie van elkaar.
Jij weet vast wie dit isquote:
vind ik ook zeer gelukkig voor die kinderen jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig heb je geen kinderen gekregen.
Die luie lakei kwam ik wel eens tegen met stappen, die vond zijn baantje helemaal het einde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet vast wie dit is![]()
Mee geknikkerd, per ongeluk tijdens carnaval een keer genaaid, zoiets
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij weet vast wie dit is![]()
Mee geknikkerd, per ongeluk tijdens carnaval een keer genaaid, zoiets
Ook voor jezelf! Stel je voor dat je 18+ jaar voor een soort Kloontje had moeten zorgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
vind ik ook zeer gelukkig voor die kinderen ja
18 jaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook voor jezelf! Stel je voor dat je 18+ jaar voor een soort Kloontje had moeten zorgen.
Snap ik.. beetje ‘hard werken’ in dat domme wagentjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die luie lakei kwam ik wel eens tegen met stappen, die vond zijn baantje helemaal het einde.
Ziequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan.
Als zo'n mislukt lelijk eendje dat maar niet uit wil vliegen ook al voer je ze al maanden dode wormen en pik je haar iedere dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
18 jaar?
Maak daar maar 28 of zelfs 38 jaar van, met deze huizenmarkt
Van dat salaris kon je in die tijd gewoon nog een dikke hypotheek kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Staat ook leuk op je CV, acht jaar lang luie lakei.
_!
daar kan je wel lang leve de liefde kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben op Kijk.nl om te zien wat het aanbod is.
Komt er dit voorbij:
Britts gouwe ouwen
Marble Mania
Boswachter gezocht
BN's in het ziekenhuis
Ali's Mensentuin![]()
Arie en de kleine mensen
OK DOEI
Ja, en als je zo'n halve krijgt dan moet je er je leven lang voor zorgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als zo'n mislukt lelijk eendje dat maar niet uit wil vliegen ook al voer je ze al maanden dode wormen en pik je haar iedere dag.
Met een beetje geluk komt er dan ook nog een hele serie vriendjes steeds bij je inwonen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
18 jaar?
Maak daar maar 28 of zelfs 38 jaar van, met deze huizenmarkt
Ik weet allemaal niet wat dit isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er dit voorbij:
Britts gouwe ouwen
Marble Mania
Boswachter gezocht
BN's in het ziekenhuis
Ali's Mensentuin![]()
Arie en de kleine mensen
OK DOEI
Ik kijk nu: Buch in de bijzondere Bajesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar kan je wel lang leve de liefde kijken
Waarom zou je daar gaan kijken?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er dit voorbij:
Britts gouwe ouwen
Marble Mania
Boswachter gezocht
BN's in het ziekenhuis
Ali's Mensentuin![]()
Arie en de kleine mensen
OK DOEI
Stond wel eens met carnaval te dansen met een wildvreemde meid met leuk snuitje dus ik pak haar vast bij haar middel maar mijn armen waren niet lang genoegquote:
Nou, dat klinkt echt dolletjes, ik ga de pil even dubbel slikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een beetje geluk komt er dan ook nog een hele serie vriendjes steeds bij je inwonen.
Kijken!!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Komt er dit voorbij:
Britts gouwe ouwen
Marble Mania
Boswachter gezocht
BN's in het ziekenhuis
Ali's Mensentuin![]()
Arie en de kleine mensen
OK DOEI
Ik ook nietquote:
Ja, geen idee ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan kijken?
quote:
Ik heb gegoogled. Je kan wel motorboatenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond wel eens met carnaval te dansen met een wildvreemde meid met leuk snuitje dus ik pak haar vast bij haar middel maar mijn armen waren niet lang genoeg
Je tanden niet meer poetsen werkt ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt echt dolletjes, ik ga de pil even dubbel slikken
Of in een Oekraïns ravijn flikkeren, hups vies lelijk kind.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, en als je zo'n halve krijgt dan moet je er je leven lang voor zorgen.
Ik betwijfel hetquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stond wel eens met carnaval te dansen met een wildvreemde meid met leuk snuitje dus ik pak haar vast bij haar middel maar mijn armen waren niet lang genoeg
Had ik dat toen maar gewetenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled. Je kan wel motorboaten
Alleen z'n opmerkingen over huizen kopen sta ik wel achter, verder is die vent 1 grote faalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IEEEEEEH Jesse Klaver in een reclamespotje
Ga weg
Ik ga op een groenlinks meisje stemmen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
IEEEEEEH Jesse Klaver in een reclamespotje
Ga weg
Ja ik nu ook, van vieze Ali.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raakte enigszins geïntrigeerd door ‘mensentuin’
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen z'n opmerkingen over huizen kopen sta ik wel achter, verder is die vent 1 grote faal
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga op een groenlinks meisje stemmen.
Nieuwe artiestennaamquote:
wat had die gezegd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen z'n opmerkingen over huizen kopen sta ik wel achter, verder is die vent 1 grote faal
van hun eigen afscheidingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de vrouwengevangenis van Italië mogen ze gewoon eigen gemaakte pasta maken
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de vrouwengevangenis van Italië mogen ze gewoon eigen gemaakte pasta maken
ben jij mijn voormalige vieze directeur?quote:
Ja dat is dan weer minder.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn moeder is bang dat er oorlog komt in nederland. Arm mensje
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer minder.
Is dit een tuin met mensen, liggen die ergen begraven, is het gedwongen, is het vrijwillig….
jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ben jij mijn voormalige vieze directeur?![]()
![]()
Populair gewauwel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huizen zijn om in te wonen, geen beleggingsobject
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat is dan weer minder.
Is dit een tuin met mensen, liggen die ergen begraven, is het gedwongen, is het vrijwillig….
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ah zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Huizen zijn om in te wonen, geen beleggingsobject
Tja, het is weer verkiezingstijd...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]ik zou lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]Werkte jij eerst voor de PABO dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Jemig, dan moet zijn vrouw echt eens naar de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 3x per dag pies en poep grappen zou zelfs jij ook niet meer lachen.quote:
Moet anders er hier in het topic wel nog om lachen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na 3x per dag pies en poep grappen zou zelfs jij ook niet meer lachen.
Oké eens..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schat jij mij zo in?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkte jij eerst voor de PABO dan?
Ik zie dit voor me,quote:
3x is wel weinig..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jemig, dan moet zijn vrouw echt eens naar de huisarts
Ik vind het niet zo gepast op de werkvloer, maar ieder zo zijn meugquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet anders er hier in het topic wel nog om lachen hoor
Jawatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
3x teveel ja.quote:
Ook wel afhankelijk van het soort werkvloer gok ikquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gepast op de werkvloer, maar ieder zo zijn meug
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel afhankelijk van het soort werkvloer gok ik
Feta?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker met je nagel de feta uit je onderbroek krabben.Cottage cheeseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, dat verwachtte ik niet op dit tijdstipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECHT KAPPEN NOU, VOORDAT IK IN DE VANGRAIL BELANDBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zakelijke dienstverlening * rolt met ogenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel afhankelijk van het soort werkvloer gok ik
Perfect snaai tijdstip.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry, dat verwachtte ik niet op dit tijdstip
Nou de 'gepastheid' van zulks opmerkingen is denk ik een stuk groter op een bouwplaats dan in een ambtenarenkantoorquote:
quote:
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zakelijke dienstverlening * rolt met ogen
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oke, zou melding makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECHT KAPPEN NOU, VOORDAT IK IN DE VANGRAIL BELAND
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
o ik zit ook te snaaienquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Perfect snaai tijdstip.
Pecannoten, walnoten, dit dat
Snaai. Maar eten eten doe ik soberso ook altijd laat.quote:
6 uur is meer 2e middagsnack tijdstip als de 1e middagsnack niet genoeg wasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Snaai. Maar eten eten doe ik soberso ook altijd laat.
Om 6 uur hoef je bij mij niet met eten aan te komen kakken.
Strak in het pak, maar de meest vieze en ongepaste praatjes.quote:
Daar is toch een gifje van, dat iemand met een kaasschaaf over zijn voeten eelt over de pasta strooit?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Collega van mij mailde of we met het team ook wilde gaan eten in een restaurant. Italiaans was de suggestie.
Typte hij per ongelijk ''eeltrestaurant *insert naam* ''![]()
lekker eelt op je pasta i.p.v. parmakaas
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik denk ook eerder een caviatype dan een meisje van zeer bedenkelijk allooi
Kanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is toch een gifje van, dat iemand met een kaasschaaf over zijn voeten eelt over de pasta strooit?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Collega van mij mailde of we met het team ook wilde gaan eten in een restaurant. Italiaans was de suggestie.
Typte hij per ongelijk ''eeltrestaurant *insert naam* ''![]()
lekker eelt op je pasta i.p.v. parmakaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]Uch ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij smaakt het ook een beetje hetzelfde, dezelfde structuur en hard en zoutig.
quote:
wil je m'n eelt proeven?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij smaakt het ook een beetje hetzelfde, dezelfde structuur en hard en zoutig.
Pas op met wat je tegen wie zegtquote:
Dank je schatquote:
Krijgen ze dan pasta carbonara ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga dat toch een keer testen, als er bezoek is
Ik heet geen greetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:58 schreef LTVDK het volgende:
Hebben jullie vunsbakken Ygreetje weer weggejaagd
IK GA AL WEGquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Moeraspoes is weer vies aan het doen.
Jij bent zelf ook een ransbal 1e klas he…quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Moeraspoes is weer vies aan het doen.
Iedereen twee uur aan het kauwen en aan het wegslikken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen ze dan pasta carbonara ?
Ja, over een half uur gaat de wekkerquote:
quote:
Over mensen die Greet heten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
weet niet waar julle het allemaal over hebben
ik geniet hier gewoon van mijn blikje cola
Dubbel genieten toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Malle arme mensen cola of een merk?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Jezus US. Je weet toch wel dat ik alleen maar Coca Cola drinkquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Malle arme mensen cola of een merk?
Hypotheek afsluiten om te kunnen tankenquote:
Snob.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jezus US. Je weet toch wel dat ik alleen maar Coca Cola drink
tegen de tijd dta jullie zonder verwarming moeten ben ik getraind zonderverwarmingzitterquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal wat minder rijden; graadje minder op de thermostaat.
Dat was het vandaag al... 2.489quote:
Ja bizar wel hè en het einde is nog lang niet in zicht, ik geloof dat ze zelfs weer massaal olie uit Venezuela willen gaan halen.quote:
Elitaire huisjesmelkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je je Coca Cola pyjama nu aan?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat niett. Die heeft korte mouwen. Van de zomer weerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je je Coca Cola pyjama nu aan?
En dan verbieden ze elektrische dekentjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegen de tijd dta jullie zonder verwarming moeten ben ik getraind zonderverwarmingzitter
Voor de grap laatst gekeken wat ik zou betalen indien variabele tarieven. NIET GRAPPIG!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal wat minder rijden; graadje minder op de thermostaat.
Uhu, jij bij 20 graden ------------->quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tegen de tijd dta jullie zonder verwarming moeten ben ik getraind zonderverwarmingzitter
M'n vaste tarief loopt in november af en ik wil niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor de grap laatst gekeken wat ik zou betalen indien variabele tarieven. NIET GRAPPIG!
Ik mot nog eens achter die deken van je aanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stiekem ben je nog steeds mijn vriendje hoor
Eternal lovequote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stiekem ben je nog steeds mijn vriendje hoor
waarom zouden ze dat doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan verbieden ze elektrische dekentjes.
Hier pas in 2025 thank god.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vaste tarief loopt in november af en ik wil niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |