SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wanneer begint de bouw van de atoombunkerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zet 'm morgen even op een nog te bouwen vlaggenmast in het dorp![]()
Volgens mij heb je elke dag wel iets te klagen, dus dat wordt nog een uitdaging!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds niet 24 uur klachtenvrij
Weer even geforceerd verontwaardigd doen zodat het net lijkt alsof je het er niet bewust om deedquote:
Mooi..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
ik ben nog steeds niet 24 uur klachtenvrij
Je moet voor de grap eens met die miniatuur homo sapiens gaan werken. Dat zijn pas virus reservoirs.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee, helaas niet![]()
Was op schapenstage ziek geworden, met koorts en al. Dat was niet tof.
Verder alleen een keer een dagje niet lekker of zo, maar gelukkig is dat het.
Die is er al maar die zie je niet zo onder de grondquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer begint de bouw van de atoombunker
* Boos kijkt en stampvoetquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer even geforceerd verontwaardigd doen zodat het net lijkt alsof je het er niet bewust om deed
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heb je elke dag wel iets te klagen, dus dat wordt nog een uitdaging!
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is er al maar die zie je niet zo onder de grondOm de geheime ingang te openen moet je één van de kabouters een kwartslag draaien
Overwerk kwam door overleggen. 1 overleg begon drie kwartier later dan afgesproken. Toen wilde ik naar huis, maar ondertussen nog drie keer door mensen aangesproken omdat belangrijke dingen en ik hun leidinggevende ben. Dus toen kon ik pas rond half 7 naar huis. Toen kitten ophalen en bij m’n ouders gegeten. Dus toen stapte ik ongeveer om kwart voor 8 binnen hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef Ygritte het volgende: [..] Dat zijn toch geen tijden. In wat voor business begeef jij je
![]()
Gorgelen met zout water !quote:
Oh, dat is wel ehm.. verrassend..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee elk seizoen is weer anders.
Maag volgens mij is er nu ook een seizoen met allemaal losse afleveringen?
Nee. De vonk vliegt hier wel de hele tijd overquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Is jullie haar ook zo statisch? Ik word er gestoord van. Het plakt nu tegen m'n wang.
Mijn nichtje is nu zes en mijn zus en haar partner hebben nog steeds allerlei ellende.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens met die miniatuur homo sapiens gaan werken. Dat zijn pas virus reservoirs.
Ik geloof dat ik ongeveer een jaar lang gesnotterd en gehoest hebt. Daarna heb je alle verkoudheidsvirussen ongeveer wel gehad en is het klaar
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens met die miniatuur homo sapiens gaan werken. Dat zijn pas virus reservoirs.
Ik geloof dat ik ongeveer een jaar lang gesnotterd en gehoest hebt. Daarna heb je alle verkoudheidsvirussen ongeveer wel gehad en is het klaar
Whisky bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gorgelen met zout water !
[..]
Oh, dat is wel ehm.. verrassend..ik heb wel behoefte aan structuur enzo
Elke kilometer die ik rijd... denk ik aan al die euro's die door de uitlaat verdwijnenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
Buda; ik heb inderdaad flink gas gegeven op de dijkalleen toen moest ik ineens aan de benzineprijzen denken, dus toch even los gelaten.
Mehhhhquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Overwerk kwam door overleggen. 1 overleg begon drie kwartier later dan afgesproken. Toen wilde ik naar huis, maar ondertussen nog drie keer door mensen aangesproken omdat belangrijke dingen en ik hun leidinggevende ben. Dus toen kon ik pas rond half 7 naar huis. Toen kitten ophalen en bij m’n ouders gegeten. Dus toen stapte ik ongeveer om kwart voor 8 binnen hier.
Mijn kat krijgt af en toe een flinke bliksem te verwerken als ik haar aai nadat ik m'n dekentje van me af heb getrokken en ben opgestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Is jullie haar ook zo statisch? Ik word er gestoord van. Het plakt nu tegen m'n wang.
Mag ook.. of Ketel 1 of zo..quote:
Dan hebben ze gewoon geen weerstand of zijn het vieze mensenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn nichtje is nu zes en mijn zus en haar partner hebben nog steeds allerlei ellende.Ook darmvirussen en zo.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke kilometer die ik rijd... denk ik aan al die euro's die door de uitlaat verdwijnen
Ik ook. Ik moet er een beetje mee lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke kilometer die ik rijd... denk ik aan al die euro's die door de uitlaat verdwijnen
Juist als het vieze mensen zijn, dan zou je toch denken dat ze al weerstand hebben opgebouwd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon geen weerstand of zijn het vieze mensen![]()
Jij hebt makkelijk praten met een tankpas van de baasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet er een beetje mee lachen
Ik ga maar van 3 naar 2 dagen in de week op kantoor werkenquote:
Zijn gewoon mietjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan hebben ze gewoon geen weerstand of zijn het vieze mensen![]()
Ontsmet in elk geval als een tierelierquote:
met de verwarming uit thuisquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga maar van 3 naar 2 dagen in de week op kantoor werken
De groetjes.
Dat is een breed begrip.quote:
Als je een beetje hygiënisch werkt is een darm virus best te vermijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Juist als het vieze mensen zijn, dan zou je toch denken dat ze al weerstand hebben opgebouwd?
Dat zeker. Als was ik nu per dag 12,50 aan benzine kwijtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met een tankpas van de baas
Kouwe klauwequote:
Van die zwerver handschoenen aan danquote:
Lekker!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Had wel gratis luxe lunch vandaag op het werk
Alleen maar voordelenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ontsmet in elk geval als een tierelier
van woede?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker!
Morgen wordt er voor mij gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |