Fotooooooquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:28 schreef arvensis het volgende:
Onze vloer is gister geëgaliseerd en wordt nu gelegd
Dat klinkt niet goed..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:25 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik ga eerst even nadenken wat ik van de vloer vind
Dat klinkt niet goed, wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:25 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ik ga eerst even nadenken wat ik van de vloer vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is real life, rechts is een kleur met de Flexa app.
Het is visgraat. Ik wilde Hongaarse punt, maar werd afgeraden omdat de ruimte niet heel groot is. Lekker vt-wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
Protège moi de mes désirs.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:07 schreef arvensis het volgende:
Nee, ben een beetje bij gekomen. Ik vond hem erg “in your face” maar dat zal straks wel minder worden wanneer de meubels er in staan. En toen ik wegging van huis lag er nog niks, dus dit was even een heel groot contrast, haha.
En onze vorige vloer was veel lichter, dus ik moet er gewoon even aan wennen.
En de kleur op de muur past ook niet meer, maar dat is gelukkig makkelijk op te lossen. Denk dat een wat bruinere tint veel beter zal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is real life, rechts is een kleur met de Flexa app.
Het is visgraat. Ik wilde Hongaarse punt, maar werd afgeraden omdat de ruimte niet heel groot is. Lekker vt-wonen.
Ik vind het een mooie kleur! Ik hou wel van wat donkerdere vloerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
![]()
Nee, ben een beetje bij gekomen. Ik vond hem erg “in your face” maar dat zal straks wel minder worden wanneer de meubels er in staan. En toen ik wegging van huis lag er nog niks, dus dit was even een heel groot contrast, haha.
En de kleur op de muur past ook niet meer, maar dat is gelukkig makkelijk op te lossen. Denk dat een wat bruinere tint veel beter zal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is real life, rechts is een kleur met de Flexa app.
Lekker rustiek, niks mis mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
Ohh ik vind hem mooi! Snap wel wat je bedoelt denk ik, maar met meubels oogt dat waarschijnlijk een stuk rustiger idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
Ik vind het zo jammer dat ik dit topic pas na onze verbouwing gevonden heb.![]()
Ik vind het mooi! Zelf hou ik ook wel van wat donkerder. En met meubels erop gaat inderdaad ook een heel verschil makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
Bij ons staat alles even op pauze. Ik heb nog geen tijd en energie gehad om met onze aannemer te bellen. We overwegen nu ook om te investeren in dingen als zonnepanelen en een warmtepomp en dan later een grote verbouwing te doen. Maar ik merk bij mezelf dat ik door de oorlog in Oekraïne alles zo ontzettend triviaal vind, ik kan me er daardoor niet echt toe zetten om actie te ondernemenFijn is dat als je dit soort knopen door kunt hakkenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij hebben vandaag nog een keer 2 tinten vloer bekeken en blijven bij de keuze voor de lichtere. En daar kwamen we tot de conclusie dat de muren beneden een tintje donkerder groen dan onze geliefde Geordend moeten worden. Dat gevoel had ik al en het werd daar door zowel mezelf als de vloerenverkoper bevestigd.
Wij hebben op de vloer van beneden na nog helemaal geen knopen doorgehakt. Vloeren boven, kleuren verf etc, moeten we allemaal nog beslissen. En het begint inmiddels toch wel wat dringender te worden, de tijd gaat veel te snel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik vind hem mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
Maar snap wel dat het zonder meubels/kleed wat heftig aan kan voelen.
(En ik vind visgraat vaak mooier dan Hongaarse punt, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk)
Ik houd zelf niet van rustiek, maar ik vind helemaal niks mis met je onderste plaatje! Dat wordt hartstikke mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links liggen er twee stroken op, geen hoogteverschil.De vloer en de keuken staan wel mooi.
Ik kan me wel voorstellen dat je denkt dat je bij een stevige vloer een stevige kleur nodig hebt, maar je kunt muren en accessoires ook juist gebruiken om de rest zachter te maken. Denk aan een licht, hoogpolig kleed en zachte kleuren op de muren. Dan krijg je deze sfeer (dat kleed is niet mijn smaak, maar je ziet hier wel wat zo'n soort kleed doet):
Ik vind zelf de combinatie met koele tinten ook mooi, bijv. grijs of blauw:
Het blauwgrijs van deze bank.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Snap ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:50 schreef MaJo het volgende:
Maar ik merk bij mezelf dat ik door de oorlog in Oekraïne alles zo ontzettend triviaal vind, ik kan me er daardoor niet echt toe zetten om actie te ondernemen
En, nog meer gewend aan de vloer?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:07 schreef arvensis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de vloer al minder heftig vind ogen, grappig hoe snel dat went.
Gister ook de lamp in de keuken opgehangen.
Vandaag wordt de vloer afgemaakt en dan kunnen de meubels komen. Eindelijk zicht op het einde van de verbouwing in huis! Kunnen we eindelijk weer naar beneden verhuizen.
Daarna moeten we de vloer van de veranda nog aanpakken en dat inrichten.
Zeker! Ben helemaal happy.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 14:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En, nog meer gewend aan de vloer?
Ik heb net 825 euro afgetikt voor mijn appartement van 80 m2. Voor het te kopen appartement van 100 m2 was het 795 euro. Is in Rotterdam.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:01 schreef Kettlebell het volgende:
Wat is een beetje een normale prijs voor een taxatie van een appartement van ca. 75 m2?
Belde vanochtend met een makelaar en ik kreeg te horen dat dit 850(!!) euro ex BTW moet kosten.
Nu wil ik best betalen voor service en professionaliteit, maar op internet lees ik dat je rekening moet houden met bedragen tussen EUR 550 en 1000, waarbij ik ervanuit ga dat de 1000 bedoeld is voor grote ingewikkelde huizen en niet voor een recht toe recht aan appartement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |