SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
Mijn oudste heeft een naam die in zijn jaar en het jaar daarna nog geen 50 keer gegeven is (in totaal van die 2 jaren), en de oudste zoon van mijn zusje (die maar een paar maanden met mijn oudste scheelt) heeft een vriend met dezelfde naam....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:53 schreef FlyingFish het volgende:
De top 10 namen verschillen ook enorm per regio. Mijn dochter met een top 3 naam heeft geen enkele naamgenoot op school en ik ken (indirect) één ander kind met die naam. Mijn zoon met een top 200 naam heeft twee naamgenoten op school (waarvan 1 in de andere groep 3) en een buurtvriendje met dezelfde naam.
Jij woont vast ergens in Brabant, als Pleun een populaire naam is.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:25 schreef mousemicky het volgende:
We hadden het over top 10 namen. Mijn beide kinderen hebben een top 10 naam (de oudste zoals meneer Klaver), maar zijn beide de enige met hun naam om de toch aardig grote basisschool waarop ze zitten (+/- 450 kinderen). Namen die veel lager op de ranglijsten staan komen echter veel vaker voor. Hier erg populair: Jasper, Demi, Thijs, Pleun. Het zegt dus niet zo veel hier...
In ieder geval origineel!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:03 schreef Ynske het volgende:
Ik kom net langs een huis waar een tweeling geboren is...
X.ava en Z.ays
Maar het is ook de tweede naam van zijn zoon, Wolf Jacques Webster.quote:Op woensdag 23 maart 2022 12:56 schreef Smart_ass het volgende:
Jacques is toch gewoon de echte naam van Travis Scott? Vind daar weinig mis mee, beter dan Wolf. Maar ik denk eigenlijk dat dat z’n tweede naam zal worden en ze nog wel met iets anders op de proppen komen.
Fallow is een meisje, Fallon klinkt meer mannelijk. Ook al moet alles tegenwoordig genderneutraal.quote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest googlen wat het in het Engels betekent, had er nog nooit van gehoord. Fallon ken ik wel.
Ik ook, was vroeger (30 jaar geleden) een buurmeisje van mij in 040.quote:Op maandag 11 april 2022 22:14 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ken Fallon alleen als meisjesnaam.
Fallon Carrington in Dynasty was toch echt een vrouwquote:Op maandag 11 april 2022 22:13 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
[..]
Fallow is een meisje, Fallon klinkt meer mannelijk. Ook al moet alles tegenwoordig genderneutraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |