Maar je moet ook nog BCS enz kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, 9 maanden en een paar series is niet heel snel toch?
ik heb gisteren 3 film gekekenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe snel kijken jullie.
Maar ik heb ook echt net vorige maand Disney genomen dus ik ben sowieso nog wel een tijd bezig.
Ik heb daar ook gewoon de concentratie niet voorquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gisteren 3 film gekeken
niet dat m'n watchlist op D+, netflix en prime kleiner worden op deze manier maar ja
Same. Je wilt ook nog andere dingen doen op een dag dan serie kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gewoon de concentratie niet voorHeb gister drie afleveringen van een serie gekeken, doe er meestal hooguit twee achter elkaar.
En ik heb niet eens een gezin of veel hobby's ofzo, maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen hun hele kijklijst al hebben afgewerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Same. Je wilt ook nog andere dingen doen op een dag dan serie kijken
ik heb ze ook niet achter elkaar gekeken. maar ja had verder toch weinig te doen dan liggen en tv kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb daar ook gewoon de concentratie niet voorHeb gister drie afleveringen van een serie gekeken, doe er meestal hooguit twee achter elkaar.
afgewerkt, huehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een gezin of veel hobby's ofzo, maar ik vind het altijd bijzonder dat mensen hun hele kijklijst al hebben afgewerkt.
Oeh welke?quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb ze ook niet achter elkaar gekeken. maar ja had verder toch weinig te doen dan liggen en tv kijken.
Die vpn tip is wel handig. zoveel meer horror films te zien
Ik moet helemaal niksquote:
ik ga niet 157 films opnoemenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh welke?
Ik ben echt te dom voor al die moeilijke dingen waar jullie het steeds over hebben.
Dan heb je zoveel kwaliteitsseries binnen bereik en ga je horrorfilmpjes lopen kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga niet 157 films opnoemen
[ link | afbeelding ]
duplicate text checker
dit is het eerste stukje.
Niks mis met horrorfilmsquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel kwaliteitsseries binnen bereik en ga je horrorfilmpjes lopen kijken
Lijkt me dit een beter deal.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:15 schreef Breuls het volgende:
Het "stond op Ziggo", maar wel binnen een speciaal HBO-inclusief Movies & Series-pakket, dus je betaalde er wel degelijk voor.
Een zeikerd zijn qua smaak helpt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus hoe snel kijken jullie.
Maar ik heb ook echt net vorige maand Disney genomen dus ik ben sowieso nog wel een tijd bezig.
Sowieso met het WB-aanbod erbij.quote:
Dat is verre van gratis!quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat bij Ziggo was 15 euro ofzo.
Ik zit wel bij Ziggo, maar had het er niet voor over. M'n vader kreeg echter steeds aanbiedingen van Ziggo met gratis HBO hier en daar, dus kon ik zo alsnog GoT kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is verre van gratis!
Blij dat ik nooit naar die oplichters van Ziggo ben gegaan
Corona-afleveringen van Euphoria staan er niet eens op zag ikquote:
https://www.filmvandaag.n(...)afgesloten-met-idealquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:34 schreef HiZ het volgende:
Ik kan kan nog steeds niet streamer met Apple TV of ipad
Echt balen! Heb maar de chat opgestart maar wachttijd is op dit moment 1 uur en 50 minutenquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:30 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.filmvandaag.n(...)afgesloten-met-ideal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |