Zelensky agreed to discuss the recognition of Crimea and the republics of Donbassquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Kan het niet lezen. M"n cyrillisch is niet geweldig.
Vertaling graag?
Dat scenario levert - hem - niets (meer) op, ook omdat blijkt dat het "powerblock" (ergens onverwacht) unaniem optrekt en dat nu nog een aanval te overwegen MAD is. Putin is, hou ik mij voor, nog steeds iemand die uiters berekend is en elke zwakte die hem wordt gelaten, idd zal uitbuiten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:30 schreef Nielsch het volgende:
Overigens verwacht ik dat Poetin op termijn echt nog wel een NAVO-land gaat aanvallen. Hij heeft eigenlijk niets te verliezen en van alles te winnen. In het negatieve scenario (voor Poetin) wordt artikel 5 geactiveerd en worden er wat Russische troepen afgeslacht in bijvoorbeeld Estland (dat kan Poetin toch geen reet schelen) en in het meest positieve scenario (voor Poetin) durft de NAVO helemaal niks en dondert het allemaal dus uit elkaar.
Ik heb het niet gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als ik serieuze analyses plaatst wordt het hier vaak door mensen met lagere IQ weggelachen. Gewoon lekker dit. Niet jaloers worden.
Zelensky stemde ermee in om de erkenning van de Krim en de republieken van Donbass te besprekenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vertaling graag?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vertaling graag?
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zelensky stemde ermee in om de erkenning van de Krim en de republieken van Donbass te bespreken
Ik zou dat niet perse als nepnieuws bestempelen. Het zou 'verstandig' zijn omdat als serieuze optie open te houden ja. Defacto waren zie die regios toch al kwijt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zelensky agreed to discuss the recognition of Crimea and the republics of Donbass
Bereid zijn het te bespreken. Groot verschil.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:09 schreef polderturk het volgende:
Rusland is nepnieuws aan het verspreiden. Ze worden wanhopig. Zelensky zou bereid zijn de Krim, DPR en LPR te erkennen.
[ twitter ]
Je open deur analyse over sommige gevolgen blijkt te kloppen. Dat had nou niemand zien aankomenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:04 schreef Werkperd het volgende:
https://www.ad.nl/geld/sa(...)g-recessie~a608c730/
Sancties tegen Rusland duwen Nederland richting recessie
[..]
[..]
Ho ho dit is BREAKING NIEUWS.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sancties kosten ook Europa geld, dat is wel even een baanbrakende analyse inderdaad.
Maar niemand heeft ooit gedacht dat de sancties het Westen níet zouden raken. Dat is iets wat gewoon geaccepteerd wordt. Dat is het hele concept van de sancties, zelf pijn durven lijden om Rusland nog meer pijn te kunnen doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:04 schreef Werkperd het volgende:
https://www.ad.nl/geld/sa(...)g-recessie~a608c730/
Sancties tegen Rusland duwen Nederland richting recessie
[..]
[..]
Poetin: Yesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Bereid zijn het te bespreken. Groot verschil.
Da's wat anders dan dat hij het wil erkennen, zoals degene die het heeft gepost beweerde.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zelensky stemde ermee in om de erkenning van de Krim en de republieken van Donbass te bespreken
(dat staat dus in die tweet, ik beweer niet dat het waar is he?)
Manmanman wat een duivelse dilemma'squote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zelensky agreed to discuss the recognition of Crimea and the republics of Donbass
Dat is nog maar afwachten. Eerst nog maar eens zien hoe mensen gaan reageren als ze het zelf gaan merken in hun portemonnee.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar niemand heeft ooit gedacht dat de sancties het Westen níet zouden raken. Dat is iets wat gewoon geaccepteerd wordt. Dat is het hele concept van de sancties, zelf pijn durven lijden om Rusland nog meer pijn te kunnen doen.
FTFY.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:09 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Als ik serieuze analyses plaatst wordt het hier vaak door mensen met lagere IQ een lager IQ weggelachen. Gewoon lekker dit. Niet jaloers worden.
Zijn er al demonstraties bij de pomp?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten. Eerst nog maar eens zien hoe mensen gaan reageren als ze het zelf gaan merken in hun portemonnee.
Dat is toch al overduidelijk?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:14 schreef Ronald het volgende:
Onvoorstelbaar, de grote providers gaan vrijwillig Russische sites blokkeren: https://nos.nl/collectie/(...)-sites-rt-en-sputnik
Het is juist belangrijk dat we de Russische propaganda en manipulatie kunnen zien, zodat we weten wat zich daar afspeelt qua media en beeldvorming.
Ik denk dat het voor dat soort besluiten belangrijk is om te bekijken wat een meerderheid in zo'n gebied wil.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Manmanman wat een duivelse dilemma's
Als je in Twitter zit, krijg je een klein tekstje links onder de tweet om hem te vertalen. Soms lees je dan wartaal, maar meestal is er wel iets van te maken, bijvoorbeeld één van de reacties dat "Lenin de allerslimste was, die bedacht Oekraïne om het Russische leger 100 jaar later te vernietigen."quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vertaling graag?
Gaan? Dat deden ze gisteren al. Als ik naar RT ga (nu niet meer, heb m'n dns server aangepast) krijg ik deze pagina:quote:Op dinsdag 8 maart 2022 11:14 schreef Ronald het volgende:
Onvoorstelbaar, de grote providers gaan vrijwillig Russische sites blokkeren: https://nos.nl/collectie/(...)-sites-rt-en-sputnik
Het is juist belangrijk dat we de Russische propaganda en manipulatie kunnen zien, zodat we weten wat zich daar afspeelt qua media en beeldvorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |