SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Nee hoor, ik heb geen bekenden in een rls gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag.. een vriendin van jou zat toch in Utopia?( ben haar naam even kwijt)
Aah dan verwar ik je met iemand andersquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen bekenden in een rls gehad.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Dus eigenlijk zijn ze op de prank gekomen omdat ze zelf ook teleurgesteld waren.
Er was een scherm en daar stond lady's night op en soms ging het scherm op zwart en dan dachten ze dat er een film ging komen.
NOT
Omdat ze dachten ook zoiets te gaan krijgen, dus dooie mus verhaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:31 schreef spapaars het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom het zo groot ding is voor de jongens wat er echt in die ladies night is gebeurd.
Al zijn ze naar het drielandenpunt geweest, wat maakt het uit.
Hollandse aardbeien.. ongeveer 5 euro per bakjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
wat een armoe weer, BB is echt wel harder dit jaar.....verplicht aardbeien moeten eten bij het ontbijt.
Bij AH deze week ¤2,95 voor 250gr en hier bij de Vomar 400gr voor ¤2,00quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hollandse aardbeien.. ongeveer 5 euro per bakje
Spaanse denk ik dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij AH deze week ¤2,95 voor 250gr en hier bij de Vomar 400gr voor ¤2,00
Ik zie bij Salar al weken dat hij een soort van toneeltje speelt. HOE hij kijkt hoe hij de camera/spiegels in de gaten houd. Het verschil van hem in de eerste weken en vanaf hij door heeft dat hij geliefd is buiten is echt groot.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:31 schreef spapaars het volgende:
Begrijp nog steeds niet waarom het zo groot ding is voor de jongens wat er echt in die ladies night is gebeurd.
Al zijn ze naar het drielandenpunt geweest, wat maakt het uit.
Te vroeg gepiekt vrees ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zie bij Salar al weken dat hij een soort van toneeltje speelt. HOE hij kijkt hoe hij de camera/spiegels in de gaten houd. Het verschil van hem in de eerste weken en vanaf hij door heeft dat hij geliefd is buiten is echt groot.
Ik heb beide gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Calinda, erg lekker zijn zeen ja het zijn spaanse
Is Salar geliefd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik zie bij Salar al weken dat hij een soort van toneeltje speelt. HOE hij kijkt hoe hij de camera/spiegels in de gaten houd. Het verschil van hem in de eerste weken en vanaf hij door heeft dat hij geliefd is buiten is echt groot.
Ja na Nawel de populairste bewoner.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is Salar geliefd?
Ik en mijn collega's vinden het net een irritante eikel
Doen ze bijna allemaal veel meer dan in het beginquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:52 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Is Salar geliefd?
Ik en mijn collega's vinden het net een irritante eikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |