SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 07-03-2022 22:05:44 ]
Ik heb al tig keer gekeken of het ook beweegt en of het misschien een pruik isquote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Die mevrouw bij RTL4 live heeft echt zo'n oma fietszadel als kapsel![]()
Is toch zo, steeds als we herinneringen ophalen dan verwijden er usersquote:
Nou dat dus.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer gekeken of het ook beweegt en of het misschien een pruik is
Moet niet, maar ben altijd vanzelf om 5u wakker.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je morgen ook om 5 uur op?
Heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet niet, maar ben altijd vanzelf om 5u wakker.
Maakt hij vierkantjes?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kutquote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet meer dan 5 papiertjes happenquote:
Ben jij mijn perforator aan het uitlachen?quote:
Ik ga zo erg naar de hel ...quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mooi dit, de Josti band voor Oekraïne terwijl ze zelf hun mongooltjes het ravijn in donderen.
Ja, dan moet je een nieuwequote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet meer dan 5 papiertjes happen
[..]
Ben jij mijn perforator aan het uitlachen?
Maar hij past wel bij mij.. dus ik hou hem wel.quote:
ik moest lachen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mooi dit, de Josti band voor Oekraïne terwijl ze zelf hun mongooltjes het ravijn in donderen.
Ah, goed gezelschap voor in de helquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo erg naar de hel ...US houd op
Hij mag in de troffeenkast.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hij past wel bij mij.. dus ik hou hem wel.
Mag hij bij mij oud en debiel worden
ik zie je in de 7e kring van de helquote:Op maandag 7 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, goed gezelschap voor in de hel
Af en toe gebruiken voor de lolquote:
See you when I get there.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zie je in de 7e kring van de hel
Is het ookquote:
Early bird catches de wormquote:Op maandag 7 maart 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ookLekker de dag starten als nog niemand wakker is, naar de fitness, sauna, rustig douchen, ontbijten, alvast emails wegwerken.. en dan begint de rest pas aan hun werkdag terwijl ik er al 4u rustige kwiwitijd op heb zitten
Rare anal probe ditquote:Op maandag 7 maart 2022 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nieuw speelgoed binnen![]()
Speelgoed voor je poes?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nieuw speelgoed binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speelgoed voor je poes?Denk eerder een onthaarmachine voor het wat zwaardere werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ookquote:Op maandag 7 maart 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hetDacht dat het gereedschap o.i.d. was
erg wel hequote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
De oorlog doet me al weinig meer moet ik zeggen. Was al afgestompt door het nieuws over alle jarenlange oorlogen in het midden oosten.. en nu je over deze ook weer hele dagen hoort heb ik daar hetzelfde gevoel bij
slaap lekker bosjequote:Op maandag 7 maart 2022 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hunted was leuk. Een keer wat anders dan door het vlakke Nederland .
Maar ik ben wel moe nu. Ga![]()
Snap ik wel, maar zodra ik dan die kindergezichtjes en huilende mensen zie, dan breekt m'n hartje wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
De oorlog doet me al weinig meer moet ik zeggen. Was al afgestompt door het nieuws over alle jarenlange oorlogen in het midden oosten.. en nu je over deze ook weer hele dagen hoort heb ik daar hetzelfde gevoel bij
Ja heb ik ook, nieuws overflow, acties, giro555, het is weer veel te veel waardoor ik het ga blocken.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
Truste bosquote:Op maandag 7 maart 2022 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hunted was leuk. Een keer wat anders dan door het vlakke Nederland .
Maar ik ben wel moe nu. Ga![]()
Maar jij als vader, hebt toch ook wel echt een dubbel gevoel als je die beelden ziet?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, nieuws overflow, acties, giro555, het is weer veel te veel waardoor ik het ga blocken.
Waarom niet? Slaap gewoonquote:Op maandag 7 maart 2022 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat kan ook niet goed voor je zijn denk ik.
Het is dat ik de benzineprijs dagelijks omhoog zie schieten, maar anders zou ik er inmiddels inderdaad net zoveel bij stilstaan als bovenstaande conflicten.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Het doet me echt niet meer dan de oorlog in Afghanistan/Syrië/Yemen etc.
Dit is om meerdere redenen toch een stuk dichterbij? Dat voel ik wel. Ik kan het nieuws ook niet blijven volgen want dan ben ik binnen no-time depressief.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik volg het wel hoor maar niet de hele dag door.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar zulke grote gebeurtenissen
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je hebt de hele week lopen klagen hoe slecht je slaapt
Ik krijg de hele dag al een informatie overload, tegen de tijd dat ik eindelijk kan ontspannen zet ik liever gewoon een netflix serie op. Of kom ik hier postenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet hoe je niet nieuwsgierig kan zijn naar zulke grote gebeurtenissen
Van die proxy oorlogen zul jij erg weinig last hebben gehad, deze oorlog gaat je wel wat centjes en luxe kosten tot je dood, bovendien hadden de Afghanen niet echt de middelen om Amsterdam compleet plat te gooien, ik zou toch die krultang terugsturen en een doosje gezond verstand bestellen, of wat blikjes erwtjes.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben daarin best egoïstisch, alles dat mijn eigen kinderen veilig zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar jij als vader, hebt toch ook wel echt een dubbel gevoel als je die beelden ziet?
Ik wil echt struisvogelen eigenlijk, voor m'n eigen bescherming en mood. Misschien egoistisch hoor. Maar ik kan ook niet al het leed dragen.
Waarom? Omdat het binnen Europa is?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit is om meerdere redenen toch een stuk dichterbij? Dat voel ik wel. Ik kan het nieuws ook niet blijven volgen want dan ben ik binnen no-time depressief.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
Tinderdate brengt iemand om het leven.
Zie je wel, dat je niet op tinder moet.
ja begrijp je wel hoor maar ik wil gewoon constant weten of er iets groots gebeurt. onthou ik ook niet alles ofzoquote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg de hele dag al een informatie overload, tegen de tijd dat ik eindelijk kan ontspannen zet ik liever gewoon een netflix serie op. Of kom ik hier posten
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
Tinderdate brengt iemand om het leven.
Zie je wel, dat je niet op tinder moet.
Ik kijk liever BigBrother dan het NOS momenteel.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:32 schreef Ama het volgende:
Maar kijk savonds liever een serie dan dat ik NOS nieuws ofzo de hele avond ga bekijken.
Ja maar jij zou het liefste op een besneeuwd Mars wonen zonder mensen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is dat ik de benzineprijs dagelijks omhoog zie schieten, maar anders zou ik er inmiddels inderdaad net zoveel bij stilstaan als bovenstaande conflicten.
Dit is ook een proxy oorlog.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die proxy oorlogen zul jij erg weinig last hebben gehad, deze oorlog gaat je wel wat centjes en luxe kosten tot je dood, bovendien hadden de Afghanen niet echt de middelen om Amsterdam compleet plat te gooien, ik zou toch die krultang terugsturen en een doosje gezond verstand bestellen, of wat blikjes erwtjes.
Ja, nou dat dus.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben daarin best egoïstisch, alles dat mijn eigen kinderen veilig zijn.
+2quote:
Onder andere. Het is op meerdere vlakken dichterbij omdat het een directer effect heeft.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het binnen Europa is?
Klopt helemaal maar dat is mijn puntje niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook een proxy oorlog.
Alleen maar centjes verdient aan commodities tot nu toe.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook simpelweg autisme om wereldnieuws niet binnen te laten of kunnen laten komen.
Neequote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
koopt iemand welles dames kleding bij de hema? Valt het klein?
Ik ben niet autistischquote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Het is ook simpelweg autisme om wereldnieuws niet binnen te laten of kunnen laten komen.
Eeens, maar dan zonder de slachtofferverhalen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
net zoals toen IS opkwam. Hoe gestoord ook maar fascinerend was het wel
Ik probeer te minderen, balliequote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Jeej geen autistquote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Ja, maar je kunt Putin toch persoonlijk niet tegenhouden als ie Amsterdam plat wil gooien. Moet je je dan nu al druk maken om wat eventueel komen gaat en waar je toch niks aan kunt veranderen? Beter gewoon van het leven genieten zolang het kan. Dat kan zomaar voorbij zijn hebben we inmiddels wel gezien.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die proxy oorlogen zul jij erg weinig last hebben gehad, deze oorlog gaat je wel wat centjes en luxe kosten tot je dood, bovendien hadden de Afghanen niet echt de middelen om Amsterdam compleet plat te gooien, ik zou toch die krultang terugsturen en een doosje gezond verstand bestellen, of wat blikjes erwtjes.
Autist for lifequote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eeens, maar dan zonder de slachtofferverhalen.
Buiten dat, vind ik dit soort dingen ook allemaal réte interessant.
Heb vorig jaar ook nog een cursus signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering en Jihadisme gevolgd.
Ben van plan ook een vervolg cursus te doen
Ja, ik koop daar van die zwarte shirts voor onder een hoodie.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Nee, ik koop alleen maar zeewiersnacks bij de HEMAquote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
Boksquote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt Putin toch persoonlijk niet tegenhouden als ie Amsterdam plat wil gooien. Moet je je dan nu al druk maken om wat eventueel komen gaat en waar je toch niks aan kunt veranderen? Beter gewoon van het leven genieten zolang het kan. Dat kan zomaar voorbij zijn hebben we inmiddels wel gezien.
Super leuk hoorquote:
Je hebt een cursus Jihadisme gevolgd?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eeens, maar dan zonder de slachtofferverhalen.
Buiten dat, vind ik dit soort dingen ook allemaal réte interessant.
Heb vorig jaar ook nog een cursus signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering en Jihadisme gevolgd.
Is je kitten zo onhandelbaar dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, zo zwart wit is hetquote:
AutistenUnitedquote:Op maandag 7 maart 2022 21:34 schreef UitStraling het volgende:
Heb een keer een tgtg bij de hema gehaald en toen hadden ze nog geen box gemaakt, mocht ik voor 15 euro aan taart en snacks uitzoekenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik koop alleen maar zeewiersnacks bij de HEMA
En too good to go boxen.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet nog dat ik ruzie kreeg met een of andere autistische kantoorkut met 9-11, die vond het feit dat het printerpapier op was een grotere ramp dan die aanslagen, dat soort mensen moeten gewoon preventief dood, dat zijn nu net die afgestompte autistische types zonder mededogen waardoor oorlogen ontstaan.
Gewoon op checken tijdens de hielprik, geen empathie genoeg, hups de shredder in.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een keer een tgtg bij de hema gehaald en toen hadden ze nog geen box gemaakt, mocht ik voor 15 euro aan taart en snacks uitzoeken
Euhm, das wel heel radicaal.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet nog dat ik ruzie kreeg met een of andere autistische kantoorkut met 9-11, die vond het feit dat het printerpapier op was een grotere ramp dan die aanslagen, dat soort mensen moeten gewoon preventief dood, dat zijn nu net die afgestompte autistische types zonder mededogen waardoor oorlogen ontstaan.
Gewoon op checken tijdens de hielprik, geen empathie genoeg, hups de shredder in.
Precies dit ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt Putin toch persoonlijk niet tegenhouden als ie Amsterdam plat wil gooien. Moet je je dan nu al druk maken om wat eventueel komen gaat en waar je toch niks aan kunt veranderen? Beter gewoon van het leven genieten zolang het kan. Dat kan zomaar voorbij zijn hebben we inmiddels wel gezien.
Nee, maar anders wellicht wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je kitten zo onhandelbaar dan?
Nee maar wegkijken van andermans leed en pijn is best raar, dat is afwijkend en ongewenst gedrag.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
IS-vader.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is je kitten zo onhandelbaar dan?
Kijk jij nooit weg?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar wegkijken van andermans leed en pijn is best raar, dat is afwijkend en ongewenst gedrag.
Je maakt er wel echt je hele eigen versie van nu.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar wegkijken van andermans leed en pijn is best raar, dat is afwijkend en ongewenst gedrag.
Als ik nou die paar woorden ervoor weggelaten had, was het grappig geweest.quote:
Tuurlijk dat dit soort grote gebeurtenissen je raken.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mijn huisdiertjes in laten slapen
Nou nou, oorlogen ontstaan vooral omdat mensen meer willen dan ze hebben (meer land, meer geld, meer macht, meer van een bepaald ras, noem het maar op..).quote:Op maandag 7 maart 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Heb je al getankt?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk dat dit soort grote gebeurtenissen je raken.
Maar als je elke flutoorlog gaat aantrekken kun je nooit lekker leven want die zijn er altijd.
Dit is geen flutoorlogquote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar als je elke flutoorlog gaat aantrekken kun je nooit lekker leven want die zijn er altijd.
Stellen jouw kinderen geen vragen trouwens, over de oorlog?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze mijn huisdiertjes in laten slapen
"hoe laat gaan we eten"quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stellen jouw kinderen geen vragen trouwens?
Ik denk dat veel mensen zich er ook geen voorstelling van kunnen (en/of willen) maken. Vroeger wel eens met mijn opa over WOII gehad en met aantal van Roemeense collega's over Ceausescu. Zoiets kennen wij gewoon niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Ik kijk niet weg, ik zei dat het me niet zoveel meer doet na 24u per dag alleen maar nieuws over de oorlog horen en zien overal.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die mensen in Oekraïne twee weken geleden ook niet. Zo snel kan het gaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen zich er ook geen voorstelling van kunnen (en/of willen) maken. Vroeger wel eens met mijn opa over WOII gehad en met aantal van Roemeense collega's over Ceausescu. Zoiets kennen wij gewoon niet.
Taaltechnisch is die wel grappigquote:Op maandag 7 maart 2022 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik nou die paar woorden ervoor weggelaten had, was het grappig geweest.Kun je iets nieuws bedenken?
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Taaltechnisch is die wel grappig![]()
"Heb vorig jaar ook nog een cursus *signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering* en *Jihadisme* gevolgd."
Dus dat je zowel een cursus 'signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering' hebt gevolgd en daarbij ook nog een cursus Jihadisme.
Maar als ik het zo moet uitleggen is het niet meer grappig natuurlijk
Jongste niet echt, nog te jong.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Stellen jouw kinderen geen vragen trouwens, over de oorlog?
En als ik heel eerlijk ben wil ik het ook niet leren kennenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen zich er ook geen voorstelling van kunnen (en/of willen) maken. Vroeger wel eens met mijn opa over WOII gehad en met aantal van Roemeense collega's over Ceausescu. Zoiets kennen wij gewoon niet.
Je zei net dat je het totaal niet boeit en dat je het niet volgt?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk niet weg, ik zei dat het me niet zoveel meer doet na 24u per dag alleen maar nieuws over de oorlog horen en zien overal.
Maar lieverd, zo heette die cursus letterlijk ''Signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering en Jihadisme.''quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Heb vorig jaar ook nog een cursus *signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering* en *Jihadisme* gevolgd."
Dus dat je zowel een cursus 'signaleren, tegengaan en omgaan met radicalisering' hebt gevolgd en daarbij ook nog een cursus Jihadisme.
Kloptquote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van 7 dan zeker?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jongste niet echt, nog te jong.
De oudste weer precies wat er speelt, dat wordt op school dagelijks geupdate.
Die school zat ik vroeger ook, daar keken we een uur per dag live de golfoorlog in de klas
quote:
"We' re Gonna Hang Out The Washing On The Siegfried Line"quote:Op maandag 7 maart 2022 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen in Oekraïne twee weken geleden ook niet. Zo snel kan het gaan.
Ja we hebben elkaar niet voor niets in NWS leren kennenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
mja het grijpt mijn aandacht. kan er niks aan doen
Ik zal het aangeven bij het ROR/NCTV.quote:
Oké ik hak hem eraf en ik stop hem in een doosje en zal hem naar het postkantoor brengen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké ik hak hem eraf en ik stop hem in een doosje en zal hem naar het postkantoor brengen.
De mijne zegt dat ze het erg vind maar is goed op de hoogte en heeft er geen last van of angst ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van 7 dan zeker?
Die van mij krijgt het ook op school, maar het doet haar wel veel want ze begint er thuis ook steeds over. Vind het soms wel lastig uitleggen.
Oh, educatief ja
Waar zei ik dat? Ik zei dat ik er niet nieuwsgierig naar was (zoals bal, die het hele dagen op de voet volgt). Ik weet wat er elke dag gaande is, want je hoort het elke dag op het nieuws. Maar ga er niet in m'n vrije tijd nog extra dingen over opzoeken nee.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zei net dat je het totaal niet boeit en dat je het niet volgt?
Nou ja, dit was niet LT’s meest briljante grap, maar om hem er nou gelijk bij te lappenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zal het aangeven bij het ROR/NCTV.
Zouden ze het vreemd vinden als er bloed aan de buitenkant zit?quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De mijne zegt dat ze het erg vind maar is goed op de hoogte en heeft er geen last van of angst ofzo.
Hoor wel van andere kinderen dat die er last van hebben.
Boontje..quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dit was niet LT’s meest briljante grap, maar om hem er nou gelijk bij te lappen
ja zou proberen het doosje bloedvrij te houden jaquote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Zouden ze het vreemd vinden als er bloed aan de buitenkant zit?
Oké ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou proberen het doosje bloedvrij te houden ja
Oh ik dacht altijd dat jullie elkaar hier hadden leren kennenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we hebben elkaar niet voor niets in NWS leren kennen
Ja dat lees je toch iedere dag hier, die neuken samen als geile bevers dag en nacht, kunnen niet van elkaar afblijven.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat jullie elkaar hier hadden leren kennenSpreken jullie eigenlijk ook wel eens in het echt af?
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
BN’ers bellen vandaag met Poetin om hem op andere gedachten te brengen
7 maart 2022
Een hartverwarmende actie vandaag in Hilversum. Tientallen BN’ers komen samen om de hele dag met Poetin te bellen. Op die manier hopen ze hem op andere gedachten te brengen over de situatie in Oekraïne.
Een van de BN’ers was Martien Meiland, hij belde vanmiddag ruim 2 uur lang met de Russische president. “Poetin? Oh ja Vladimir bedoel je. Ja nee, we zijn er nog niet uitgekomen nog helaas. Maar het is toch belangrijk dat je in dit soort situaties met elkaar in gesprek blijft”, legt Meiland uit. “We hebben nu afgesproken om morgen weer even te bellen. Wie weet wat er dan uitkomt.”
“Hey, ja ook even met mij. Herman den Blijker inderdaad. Ja, zou je niet eens je troepen terugtrekken?“, zegt ook Herman den Blijker. “Nee, ja dan houdt het op natuurlijk. Hartstikke bedankt voor je tijd! Dag hoor!”
Nee joh, we werden in NWS in de livetopics verwezen naar de SC omdat we teveel aan het ouwehoeren warenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat jullie elkaar hier hadden leren kennenSpreken jullie eigenlijk ook wel eens in het echt af?
Mijn moeder zoekt ook nog een knie. Als je een goede in de aanbieding hebt dan hoor ik het wel.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat lees je toch iedere dag hier, die neuken samen als geile bevers dag en nacht, kunnen niet van elkaar afblijven.
Er is er een onderweg als het goed isquote:Op maandag 7 maart 2022 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn moeder zoekt ook nog een knie. Als je een goede in de aanbieding hebt dan hoor ik het wel.
Als je 2 uur lang Martien Meiland aan de telefoon moet aanhoren zou ik ook een kernoorlog startenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
7 maart 2022
Een hartverwarmende actie vandaag in Hilversum. Tientallen BN’ers komen samen om de hele dag met Poetin te bellen. Op die manier hopen ze hem op andere gedachten te brengen over de situatie in Oekraïne.
Een van de BN’ers was Martien Meiland, hij belde vanmiddag ruim 2 uur lang met de Russische president. “Poetin? Oh ja Vladimir bedoel je. Ja nee, we zijn er nog niet uitgekomen nog helaas. Maar het is toch belangrijk dat je in dit soort situaties met elkaar in gesprek blijft”, legt Meiland uit. “We hebben nu afgesproken om morgen weer even te bellen. Wie weet wat er dan uitkomt.”
“Hey, ja ook even met mij. Herman den Blijker inderdaad. Ja, zou je niet eens je troepen terugtrekken?“, zegt ook Herman den Blijker. “Nee, ja dan houdt het op natuurlijk. Hartstikke bedankt voor je tijd! Dag hoor!”
Het is maar goed dat jij nooit geneeskunde gestudeerd hebt.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is er een onderweg als het goed is
Kan niet beloven dat hij goed is.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is er een onderweg als het goed is
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
7 maart 2022
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is maar goed dat jij nooit geneeskunde gestudeerd hebt.
Jij zou een soort American Mary worden.
"JAA! Vladie, hai hai! Zeg. Ja. luister. Ik weet dat je drukt bent met oorlogje spelen. Maar zouden wij morgen wijnen?"quote:Op maandag 7 maart 2022 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 2 uur lang Martien Meiland aan de telefoon moet aanhoren zou ik ook een kernoorlog starten
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"JAA! Vladie, hai hai! Zeg. Ja. luister. Ik weet dat je drukt bent met oorlogje spelen. Maar zouden wij morgen wijnen?"
Dat zou wel next-level psychologische oorlogsvoering zijn, of eerder psychopathische oorlogsvoeringquote:Op maandag 7 maart 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"JAA! Vladie, hai hai! Zeg. Ja. luister. Ik weet dat je drukt bent met oorlogje spelen. Maar zouden wij morgen wijnen?"
Ik hoor hem dit zo zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een psychopaat een koekje van eigen deeg gevenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel next-level psychologische oorlogsvoering zijn, of eerder psychopathische oorlogsvoering
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou wel next-level psychologische oorlogsvoering zijn, of eerder psychopathische oorlogsvoering
Gevaar is dat de uitkomst een beetje 50/50 is, of Vladje schiet zichzelf door zijn kop of hij neemt de rest van de wereld meequote:Op maandag 7 maart 2022 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een psychopaat een koekje van eigen deeg geven
Denk dat Putin snel aan een touw hangt dus hop hop hop bellen die Meilandquote:Op maandag 7 maart 2022 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je 2 uur lang Martien Meiland aan de telefoon moet aanhoren zou ik ook een kernoorlog starten
Ja heel origineel is het script nietquote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Er valt me nu pas iets op, een eeuw geleden kregen we direct een pandemie na de eerste wereldoorlog en nu dreigt de derde wereldoorlog uit te breken meteen na de pandemie.
Pale Horse, Pale Rider.
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Er valt me nu pas iets op, een eeuw geleden kregen we direct een pandemie na de eerste wereldoorlog en nu dreigt de derde wereldoorlog uit te breken meteen na de pandemie.
Pale Horse, Pale Rider.
stop hou opquote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Pale Horse, Pale Rider.
want daar is geen ellende?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen gewoon mee naar thailand volgende maand
En dan aangerand worden door vunzige ladyboysquote:Op maandag 7 maart 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen gewoon mee naar thailand volgende maand
of gaan we nu allemaal sancties aanhouden en Rusland laten betalen voor deze oorlog. Even 20-30 jaar fastforwarden en dan weten we ook hoe laat het is.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Pale Horse, Pale Rider.
Jij bent er echt teveel mee bezig.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
Pale Horse, Pale Rider.
Dan rolt ze er gewoon snel vandoorquote:Op maandag 7 maart 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan aangerand worden door vunzige ladyboys
Deel 4 valt meestal tegen, dan wordt het teveel uitgemolkenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gaan we nu allemaal sancties aanhouden en Rusland laten betalen voor deze oorlog. Even 20-30 jaar fastforwarden en dan weten we ook hoe laat het is.
"jezelf ontdekken" noemen ze dat toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan aangerand worden door vunzige ladyboys
Welke? En waarom?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
oh wat een spijt zeg van deze shampoo en conditioner
ja van andrelon geloof ik.quote:
Bron?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Veel aanwijzingen dat de oekrainse oorlog bijna diplomatiek wordt beëindigt zonder WW3.
Hij is gay.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat ook wel zo'n ladyboy neukende Thailandganger.
Dacht dat jij maar een keer per half jaar je haren waste?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja van andrelon geloof ik.
had gebruikt. kreeg roos dus eergister die roos er uitgewassen en nu weer zo'n jeuk en roos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Heb dat ook gekregen van Andrelon, dus voor mij nooit meer zulke shampoo.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had gebruikt. kreeg roos dus eergister die roos er uitgewassen en nu weer zo'n jeuk en roos
Je moet head & shoulders met munt hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voorheen was dat ook. nu weet ik waaromquote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij maar een keer per half jaar je haren waste?
Diamant?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:13 schreef bitterbal het volgende:
oh wat een spijt zeg van deze shampoo en conditioner
oh echt? En wat gebruik je nu?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb dat ook gekregen van Andrelon, dus voor mij nooit meer zulke shampoo.
Was nog wel zo'n pure shampoo met milde ingrediënten enz. dus dat had ik niet verwacht
ja heb em nog nergens zien staanquote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet head & shoulders met munt hebben![]()
Dat werkt echt top.
ja maar die gaan toch ook met mannenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want die proberen zo vrouwelijk mogelijk eruit te zien.
Head and shoulders, verschillende varianten en dat gaat wel goedquote:
heteromannen jaquote:Op maandag 7 maart 2022 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die gaan toch ook met mannen
Gebruik je ook knee & toes?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet head & shoulders met munt hebben![]()
Dat werkt echt top.
okequote:Op maandag 7 maart 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Head and shoulders, verschillende varianten en dat gaat wel goed
quote:
Geen idee wat erin zit, maar mijn hoofdhuid kan ook niet tegen andrelon.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
is die shampoo van andrelon dan te agressief ofzo?
moest wel een klein grinnikje doen omdat het zo stom was.quote:
bestellen we deze voor fogueville?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dimmy heb jij deze ontworpen?
[ afbeelding ]
Ik bedoel meer dat hetero mannen hen opzoeken. Homosensuele mannen niet want die willen een man.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sommige zullen vast niet zo strikt zijn
Er zit in elk geval iets in waar ik helemaal niet tegen kon.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke
is die shampoo van andrelon dan te agressief ofzo?
Dit is gewoon het niveau hier hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
moest wel een klein grinnikje doen omdat het zo stom was.
Waar koop ik dit?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje klein wel?quote:
ken ook homo's die er relaties op nahielden met ladyboysquote:Op maandag 7 maart 2022 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat hetero mannen hen opzoeken. Homosensuele mannen niet want die willen een man.
Die wijnkast doet me dit ook denkenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben toch nog wel plek voor een atoombunker in het dorp?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt krap, moeten we selectie aan de deur gaan doen dan?
we kunnen er toch meerderequote:Op maandag 7 maart 2022 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt krap, moeten we selectie aan de deur gaan doen dan?
Is dat die krultang aan de muur?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ok.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ook homo's die er relaties op nahielden met ladyboys
Dat is leuk voor de initiële inslag, maar daar ga je het geen maanden in volhoudenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.atlassurvival(...)ogue-2018_210818.pdf
Die Martien heeft ook gewoon kinderen bij elkaar geneukt toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken ook homo's die er relaties op nahielden met ladyboys
Na 2 weken eens kijken wat er nog overeind staat.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de initiële inslag, maar daar ga je het geen maanden in volhouden
Ga er gelijk één bestellenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.atlassurvival(...)ogue-2018_210818.pdf
Er zitten 65 etages onder de burgemeesterswoning. De cavia’s van CL en 4E zijn weken aan het graven geweestquote:Op maandag 7 maart 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben toch nog wel plek voor een atoombunker in het dorp?
Zijn het dan wel etages op mensenhoogte of op caviahoogtequote:Op maandag 7 maart 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zitten 65 etages onder de burgemeesterswoning. De cavia’s van CL en 4E zijn weken aan het graven geweest![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zitten 65 etages onder de burgemeesterswoning. De cavia’s van CL en 4E zijn weken aan het graven geweest![]()
![]()
Ho ho ho, zonder bouwvergunning?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
die amerikanen zouden ook eens huizen kunnen bouwen die niet van karton zijn
Detailsquote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn het dan wel etages op mensenhoogte of op caviahoogte
Maar wel een medaille van verdienstequote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ze hebben nog steeds zanderige pootjes
Dat was toch besproken, Kwiwi? Hoewel ik aan de andere kant van de lijn alleen maar ‘nomnom’ hoorde, want je was bezig aan een broodje braadworst.quote:
Ik zit op de afdeling propaganda, mij een wapen geven is niet verstandigquote:Op maandag 7 maart 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
We zullen ook eens de dienstplicht in moeten voeren in Foqueville?
Ik wil wel een tankquote:Op maandag 7 maart 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit op de afdeling propaganda, mij een wapen geven is niet verstandig
Kijk de recrutering gaat goed, dit zijn er al twee, Etto zal ook wel willen, wie nog meer, van de vrouwen misschien?quote:
Bij deze laat ik mijzelf afkeuren.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon tegen ballie zeggen dat ze lichaamsonderdelen mag gaan verzamelenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Kijk de recrutering gaat goed, dit zijn er al twee, Etto zal ook wel willen, wie nog meer, van de vrouwen misschien?
Kijk, het aanneemmannetje in zijn natuurlijke habitat.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Kijk de recrutering gaat goed, dit zijn er al twee, Etto zal ook wel willen, wie nog meer, van de vrouwen misschien?
Jij wilt zeker lekker gaan wijnen Martienquote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij deze laat ik mijzelf afkeuren.
Dat was je al hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij deze laat ik mijzelf afkeuren.
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, het aanneemmannetje in zijn natuurlijke habitat.
Ja ik doe het diplomatisch overleg welquote:Op maandag 7 maart 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij wilt zeker lekker gaan wijnen Martien
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik doe het diplomatisch overleg wel
Jou kunnen we daar ook niet voor sturen want zodra Vladje een tafel vol sushi voor je neerzet kan die zijn gang weer gaanquote:Op maandag 7 maart 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
daar hebben we en diplomaat voor nodig Dimmy
ja ik ben heel snel te overtuigenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jou kunnen we daar ook niet voor sturen want zodra Vladje een tafel vol sushi voor je neerzet kan die zijn gang weer gaan
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Putin heeft een rode panda gemept.
oh echt?:Dquote:Op maandag 7 maart 2022 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij heeft er ook één voor jou meegenomen.
Hij heeft wel lopen voetballen met een blije kwokquote:
Dit klinkt als een geheime boodschap van MI5.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Putin heeft een rode panda gemept.
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft wel lopen voetballen met een blije kwok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |