SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 07-03-2022 22:05:44 ]
Ik heb al tig keer gekeken of het ook beweegt en of het misschien een pruik isquote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
Die mevrouw bij RTL4 live heeft echt zo'n oma fietszadel als kapsel![]()
Is toch zo, steeds als we herinneringen ophalen dan verwijden er usersquote:
Nou dat dus.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al tig keer gekeken of het ook beweegt en of het misschien een pruik is
Moet niet, maar ben altijd vanzelf om 5u wakker.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je morgen ook om 5 uur op?
Heerlijk lijkt me datquote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet niet, maar ben altijd vanzelf om 5u wakker.
Maakt hij vierkantjes?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kutquote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet meer dan 5 papiertjes happenquote:
Ben jij mijn perforator aan het uitlachen?quote:
Ik ga zo erg naar de hel ...quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mooi dit, de Josti band voor Oekraïne terwijl ze zelf hun mongooltjes het ravijn in donderen.
Ja, dan moet je een nieuwequote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, hij wil niet meer dan 5 papiertjes happen
[..]
Ben jij mijn perforator aan het uitlachen?
Maar hij past wel bij mij.. dus ik hou hem wel.quote:
ik moest lachen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
Mooi dit, de Josti band voor Oekraïne terwijl ze zelf hun mongooltjes het ravijn in donderen.
Ah, goed gezelschap voor in de helquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga zo erg naar de hel ...US houd op
Hij mag in de troffeenkast.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hij past wel bij mij.. dus ik hou hem wel.
Mag hij bij mij oud en debiel worden
ik zie je in de 7e kring van de helquote:Op maandag 7 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, goed gezelschap voor in de hel
Af en toe gebruiken voor de lolquote:
See you when I get there.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zie je in de 7e kring van de hel
Is het ookquote:
Early bird catches de wormquote:Op maandag 7 maart 2022 21:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ookLekker de dag starten als nog niemand wakker is, naar de fitness, sauna, rustig douchen, ontbijten, alvast emails wegwerken.. en dan begint de rest pas aan hun werkdag terwijl ik er al 4u rustige kwiwitijd op heb zitten
Rare anal probe ditquote:Op maandag 7 maart 2022 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nieuw speelgoed binnen![]()
Speelgoed voor je poes?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nieuw speelgoed binnen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Speelgoed voor je poes?Denk eerder een onthaarmachine voor het wat zwaardere werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik ookquote:Op maandag 7 maart 2022 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hetDacht dat het gereedschap o.i.d. was
erg wel hequote:Op maandag 7 maart 2022 21:22 schreef kwiwi het volgende:
De oorlog doet me al weinig meer moet ik zeggen. Was al afgestompt door het nieuws over alle jarenlange oorlogen in het midden oosten.. en nu je over deze ook weer hele dagen hoort heb ik daar hetzelfde gevoel bij
slaap lekker bosjequote:Op maandag 7 maart 2022 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hunted was leuk. Een keer wat anders dan door het vlakke Nederland .
Maar ik ben wel moe nu. Ga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |