jaaaquote:Op maandag 7 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Moeraskat poste hier toch al een tijdje
Ik heb hier geen actieve herinneringen aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
Moeraskat poste hier toch al een tijdje
quote:
nu is @Ireth er weer vandoorquote:Op maandag 7 maart 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
In dat geval welkom Vivantastische nieuwelingen![]()
Nee zat ff terug te lezen waarom ik ineens ter sprake kwamquote:
Er valt hier een heel hard kwartjequote:Op maandag 7 maart 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende: [..] Moet ze niet haar soep vergeten.
![]()
* Ireth pakt Moeraskat bij de hand...quote:Op maandag 7 maart 2022 20:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ik nu word ik verlegen.
Ireth, zullen we naast elkaar zitten?
je bent mattie van superbadeendjequote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee zat ff terug te lezen waarom ik ineens ter sprake kwam
[..]
Er valt hier een heel hard kwartje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee zat ff terug te lezen waarom ik ineens ter sprake kwam
[..]
Er valt hier een heel hard kwartje![]()
![]()
matties en schattiepatatiesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je bent mattie van superbadeendje
okéquote:Op maandag 7 maart 2022 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth pakt Moeraskat bij de hand...
We kunnen dit!
Ze had een oproepje op Fok gedaan om een zonnescherm op te hangen. Bleek dat ze om de hoek woonde dus ik en 2 andere Fokkers zijn haar komen helpen. Ze wou ons aan het eind vd dag een vergoeding geven maar we hadden best wel een leuke dag gehad. We werden ook voorzien van lekkere dingen wo zelfgemaakte soep. Die was zo lekker dat ik zei dat dat wel voldoende vergoeding was.quote:
aaah wat ontzettend liefquote:Op maandag 7 maart 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze had een oproepje op Fok gedaan om een zonnescherm op te hangen. Bleek dat ze om de hoek woonde dus ik en 2 andere Fokkers zijn haar komen helpen. Ze wou ons aan het eind vd dag een vergoeding geven maar we hadden best wel een leuke dag gehad. We werden ook voorzien van lekkere dingen wo zelfgemaakte soep. Die was zo lekker dat ik zei dat dat wel voldoende vergoeding was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |