SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
kweenie, wat wil jij ?quote:
In ieder geval meer ballen dan de gemiddelde reageerder in het ukraine topicquote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen uit dat land hebben meestal veel en veel minder kleren aan, zou er iets aan de hand zijn?
Je wil niet weten wat het hier isquote:Op maandag 7 maart 2022 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Jezus zie net benzine 2.24 in duitsland.. in duitsland
echt he...quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval meer ballen dan de gemiddelde reageerder in het ukraine topic
Ik zie ze helemaal niet die ballen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval meer ballen dan de gemiddelde reageerder in het ukraine topic
Zaterdag voor 2.29.99x getankt. Nu geen idee eigenlijk…..quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat het hier is
2.40 morgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zaterdag voor 2.29.99x getankt. Nu geen idee eigenlijk…..
Wanner heb jij voor het laatst pizza besteld eigenlijk?quote:
Gelukkig rijden de vrachtwagens die onze supermarktjes bevoorraden op het pretsap van lichtgevende elfjesquote:
Lang geleden maar in mijn hoofd zijn die tien euro?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanner heb jij voor het laatst pizza besteld eigenlijk?
7,99 of 10 idd. ( hier dan )quote:Op maandag 7 maart 2022 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden maar in mijn hoofd zijn die tien euro?
Nou ja.. de ‘ach ik rij nog wel even door naar kantoor’ ga ik dan even nog een keer over nadenken misschien.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kan wel janken om die prijzen, ga morgen een tankpas vragen. Serieus
2,35 en morgen richting 2,40quote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zaterdag voor 2.29.99x getankt. Nu geen idee eigenlijk…..
Ja de grens over voor benzine heeft ook geen nut meer.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Jezus zie net benzine 2.24 in duitsland.. in duitsland
Neehee, tjonge jonge.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die suikertaarten van Domino's zeker?
94,45 (vandaag)quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn jullie kwijt voor een volle tank nu?
Half jaartje; is een brood 5 euro.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig rijden de vrachtwagens die onze supermarktjes bevoorraden op het pretsap van lichtgevende elfjes
Zit er een ekte ekte pizzaItaliaan daar?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neehee, tjonge jonge.
Van de plaatselijke ita natuurlijk
Jazekerquote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er een ekte ekte pizzaItaliaan daar?
Ligt aan de auto. Ik heb laatst dus 156 gepresteerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Meh. heb ook nog een garageabonnement. Dan betaal ik die weer voor niets.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Parkeren bij een naburig station en met de trein verder?
Gaan we zelf maar weer eens wat meer graan en tarwe produceren.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is brood nog slechts een vage herinnering aan vroeger.
Zelf brood bakkenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is brood nog slechts een vage herinnering aan vroeger.
Dan lust ik pizza ook welquote:
Nou deze pizza's zijn altijd heel lekker.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lust ik pizza ook wel![]()
Hier zit er ook zo eentje, zodra ik daar naar binnen tippel moet ik denken aan vrouwen met donkere krullen, een olijfkleurige huid en een onderlip die altijd vochtig is.
Verdikkeme, hadden we toch net besloten dat de helft van de boeren dood moest.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaan we zelf maar weer eens wat meer graan en tarwe produceren.
500+ kilometerquote:
Bijvoorbeeldquote:
Hoezo eet je zo’n hele bak leegquote:Op maandag 7 maart 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb voor morgen nogmoet alleen dan rijst kopen
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
ja jongens, misschien toch een scooter overwegen?
Kan, maar was niet echt van plan om een nieuwe auto te kopenquote:
gulzigserpentquote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
als ik ga eten dan kan ik dus niet stoppen met hoesten
Fiets nog beter.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
heb vandaag anders echt veel te veel op... zit aan de 61 kg nuquote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef bitterbal het volgende:
jullie eten gewoon allemaal veel te weinig.
Viesdikquote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb vandaag anders echt veel te veel op... zit aan de 61 kg nu
Heb je net variabele tarieven en die auto maar stroom slurpen….quote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet volgens Rutte, Johnson en dat Trutje.
Misschien toch maar alvast op een oorlogseconomie overschakelen zodat de regering de prijzen een beetje kan regulariseren?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je net variabele tarieven en die auto maar stroom slurpen….
https://nos.nl/collectie/(...)ijnsverlaging-brandsquote:Op maandag 7 maart 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar alvast op een oorlogseconomie overschakelen zodat de regering de prijzen een beetje kan regulariseren?
Yups en de inflatie was al explosief aan het stijgen door corona, slim van Poetje wel om juist nu nare strapatsen uit te gaan halen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ijnsverlaging-brands
Klopt ja, kut oliekartelquote:Op maandag 7 maart 2022 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups en de inflatie was al explosief aan het stijgen door corona, slim van Poetje wel om juist nu nare strapatsen uit te gaan halen.
ik ga mijn goud beschermenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups en de inflatie was al explosief aan het stijgen door corona, slim van Poetje wel om juist nu nare strapatsen uit te gaan halen.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las oliebol dus nu heb ik zin in oliebollen.
Hey paaseiquote:Op maandag 7 maart 2022 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las oliebol dus nu heb ik zin in oliebollen.
Zijn de bakkies leeg?quote:
Eurootje of 110quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar alvast op een oorlogseconomie overschakelen zodat de regering de prijzen een beetje kan regulariseren?
Naah straks waait ie omquote:Op maandag 7 maart 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
is toch zeker het eerste deel van de Outheden ende Gestichten van Zeeland uit 1714.quote:
Raar, ik zou het andersom doenquote:
Eehm, kilometertje of 750quote:Op maandag 7 maart 2022 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat tikt wel aan. hoe lang doe je daar mee?
Maar daarmee kan ik geen meter rijdenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is toch zeker het eerste deel van de Outheden ende Gestichten van Zeeland uit 1714.
Te voorbarig?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon preppenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te voorbarig?
Ik heb toch wel een beetje het gevoel dat er op het wereldtoneel ons meer shit te wachten staat dan we nu überhaupt beseffen.
Kijk maar wat er in de rest van de wereld gaat gebeuren/gebeuren kan indien er geen vreten meer is.
Corona was slechts de opwarmende proloog, nu begint het eerste seizoen pasquote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te voorbarig?
Ik heb toch wel een beetje het gevoel dat er op het wereldtoneel ons meer shit te wachten staat dan we nu überhaupt beseffen.
Kijk maar wat er in de rest van de wereld gaat gebeuren/gebeuren kan indien er geen vreten meer is.
Ja daarom zei ik al, het is vrij makkelijk om met eten in je maag verontwaardigd te zijn over de oorlog.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te voorbarig?
Ik las iets ander dan preppenquote:
Nou nog maar even doorsparen voor een leuk biljetje danquote:
krijgen we die weer...quote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik al, het is vrij makkelijk om met eten in je maag verontwaardigd te zijn over de oorlog.
Nee poepen natuurlijkquote:
Ja maar ja, om maar alles niet meer te mogen doen waarvan jij vindt dat het makkelijk is, dan kunnen we de tent wel sluitenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik al, het is vrij makkelijk om met eten in je maag verontwaardigd te zijn over de oorlog.
Je weegt 61 kilo, je bent antiquair en je durft het woordje neuken niet uit te spreken, ga je eens heeel snel aanmelden voor de goede zaak.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
krijgen we die weer...
Het is ook vrij makkelijk te strijden tot het eind als je geen eten in je maag hebt.
Dacht dat jij beneden de sloten woonde en werkte?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Buda, kan ik niet ff bij jou logeren, scheelt km's![]()
Reken maar dat wanneer dit land binnengevallen wordt ik vooraan sta. Maakt niet uit hoe en met wat.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weegt 61 kilo, je bent antiquair en je durft het woordje neuken niet uit te spreken, ga je eens heeel snel aanmelden voor de goede zaak.
Wonen wel werken nietquote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat jij beneden de sloten woonde en werkte?
Je hebt ook niet echt een keus om te doen alsof het je geen kut kan schelen. Het gaat je uiteindelijk toch wel raken op wat voor manier dan ook. En ja, wij hebben nu heel makkelijk praten met een volle buik, volle tank, brandende kachel en hier en daar een paar centen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik gelukkig wel, en die uithoek waar ik werk scheelt ook een hoop filesquote:
sommige dingen zijn waard om voor te strijden inderdaad. Zoals je vaderland.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt een keus om te doen alsof het je geen kut kan schelen. Het gaat je uiteindelijk toch wel raken op wat voor manier dan ook. En ja, wij hebben nu heel makkelijk praten met een volle buik, volle tank, brandende kachel en hier en daar een paar centen.
Hadden de Ukrainers een paar week geleden ook.
Dan eet ik jullie opquote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Te voorbarig?
Ik heb vanmorgen in het donker en de kou toen heel Nederland nog lag te slapen een heuse cyberaanval afgeslagen, ik was zelfs niet bang.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Reken maar dat wanneer dit land binnengevallen wordt ik vooraan sta. Maakt niet uit hoe en met wat.
Jij?
Ja denk dat er bij mij meer liters in gaanquote:
Kan ook wel grotendeels polderen als het moetquote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik gelukkig wel, en die uithoek waar ik werk scheelt ook een hoop files
Smoothquote:Op maandag 7 maart 2022 20:03 schreef Moeraskat het volgende:
Buda, kan ik niet ff bij jou logeren, scheelt km's![]()
Ik ben niet lekker hoor, zitten allemaal stukjes inquote:
Kom, we gaan meevechten, lang leve de Krim en de Donbass.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt een keus om te doen alsof het je geen kut kan schelen. Het gaat je uiteindelijk toch wel raken op wat voor manier dan ook. En ja, wij hebben nu heel makkelijk praten met een volle buik, volle tank, brandende kachel en hier en daar een paar centen.
Hadden de Ukrainers een paar week geleden ook.
jou idd als laatstequote:Op maandag 7 maart 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker hoor, zitten allemaal stukjes in
quote:
Crunchyquote:Op maandag 7 maart 2022 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet lekker hoor, zitten allemaal stukjes in
Ik merk het ja.quote:
Ligt er maar net aan hoe groot je tank is he… Als ik mij gedraag moet ik meer dan 1000 op een tank redden.quote:
Nee maar dat is ze sowieso niet dus komt niet echt als een verrassingquote:
Plastic en metaal zijn niet zo lekker crunchy hoorquote:
Wat heb jij voor'n bakbeest ?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe groot je tank is he… Als ik mij gedraag moet ik meer dan 1000 op een tank redden.
Het is mensenlandquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet willen vechten voor je vaderland![]()
![]()
Dat is het punt niet vriend.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom, we gaan meevechten, lang leve de Krim en de Donbass.
oke laat maarquote:
Max is bij mij iets van 800, maar dan moet ik wel keurig rijden en doorrijden tot er geen streepjes meer zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe groot je tank is he… Als ik mij gedraag moet ik meer dan 1000 op een tank redden.
Ik trek al ten strijde als ze mijn reserve-vaderland aanvallenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Niet willen vechten voor je vaderland![]()
![]()
Helicopter richting Engeland nemenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zou jij eigenlijk doen, dimmy...
Oja, dan kan ik ook wel meer dan 500quote:Op maandag 7 maart 2022 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Max is bij mij iets van 800, maar dan moet ik wel keurig rijden en doorrijden tot er geen streepjes meer zijn
Waarschijnlijk is ze nu aan het brupsen omdat ze te snel heeft gegeten.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is ze sowieso niet dus komt niet echt als een verrassing
Ja, zoiets dacht ik al.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helicopter richting Engeland nemen
Die twijfelen nog aan welke kant ze moeten gaan staan.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik trek al ten strijde als ze mijn reserve-vaderland aanvallen
Daar hebben we Dimmy de Gelijkhebber weer hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon Europa's eigen schuld dikke bult om zo afhankelijk te zijn van Ruslands gas en olie.
Dagdromen over gratis energie uit zonlicht en scheetjes ipv nucleaire centrales te bouwen en gas te boren.
Hongarije? Twijfelt?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die twijfelen nog aan welke kant ze moeten gaan staan.
volvo?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Iets met een tank van 70 liter![]()
Mijn andere zou ik 650 moeten redden. Zou ik….
Extra rondje boven Amsterdam, beetje zwaaien naar het plebs.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet niet of je serieus bentquote:Op maandag 7 maart 2022 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben we Dimmy de Gelijkhebber weer hoor![]()
Merk wel dat sinds die prijzen stijgen ik wat minder vaak het gas tot de bodem intrapquote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, ik voel een afwijzing.quote:
Als ik mijn autootje op de eco-stand zet, red ik misschien 700 km. Nooit uitgeprobeerd eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze nu aan het brupsen omdat ze te snel heeft gegeten.
Gezien z'n Pi niet. Maar die ondertoon héquote:
Ach ik til ook niet te zwaar aan jou hoorquote:
Zo moet je het niet zien, denk dat dit als een verrassing voor Buda kwam, die had zich er niet op voorbereidquote:
Orbán ja. Maar de rest van de bevolking staat pal achter Oekraïne hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die twijfelen nog aan welke kant ze moeten gaan staan.
Nee daar is geen tijd voor. Ik stuur wel een videoboodschapquote:Op maandag 7 maart 2022 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extra rondje boven Amsterdam, beetje zwaaien naar het plebs.
Tja… en 100 op de snelweg…quote:Op maandag 7 maart 2022 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Merk wel dat sinds die prijzen stijgen ik wat minder vaak het gas tot de bodem intrap
111 op de CCquote:
Oh, wist ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, denk dat dit als een verrassing voor Buda kwam, die had zich er niet op voorbereid
Radio Free Dimmy.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daar is geen tijd voor. Ik stuur wel een videoboodschap
Soort van Radio Oranje
Orbanusquote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Orbán ja. Maar de rest van de bevolking staat pal achter Oekraïne hoor
Vanuit Londen op allochtonen zeiken.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee daar is geen tijd voor. Ik stuur wel een videoboodschap
Soort van Radio Oranje
audi of bmw danquote:
Doe dan deze versie.quote:
Mijn advies is altijd kosteloosquote:Op maandag 7 maart 2022 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet.Bedankt voor de tip, was die gratis?
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vanuit Londen op allochtonen zeiken.
Wat ben je toch liefquote:
Hoe dan wel?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, zo was het ook weer niet direct bedoeld
dus je bent hetzelfdequote:Op maandag 7 maart 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Die staan voor mij in de rij voor een vlucht richting Marokko hoor.
En vanaf daar naar Bora Boraquote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ga ik in jouw vloerverwarmde huis met die toffe AH zitten. Mag jij in mijn centraal gelegen appartementjequote:
Wat dannnn?quote:
Jij en Dimmy die samen vanuit een loopgraaf Nederland redden, ik hoop zo dat dit via een livestream te volgen isquote:
Dan breng en haal jij kitten naar/van school?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we ruilen? Ga ik in jouw vloerverwarmde huis met die toffe AH zitten. Mag jij in mijn centraal gelegen appartementje
Dimmy zit niet in een loopgraaf hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij en Dimmy die samen vanuit een loopgraaf Nederland redden, ik hoop zo dat dit via een livestream te volgen is
nee dat nietquote:Op maandag 7 maart 2022 20:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook cola bij de Chinees gedronken?
Dimmy van streek als de champie op is en Etto omdat er alweer mac and cheese op het menu staat.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij en Dimmy die samen vanuit een loopgraaf Nederland redden, ik hoop zo dat dit via een livestream te volgen is
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
Boh lekker plaatje dit, vind jij denk ik ook wel leuk @:bitterbal
[ afbeelding ]
Ehmquote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan breng en haal jij kitten naar/van school?
@Floryquote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dimmy van streek als de champie op is en Etto omdat er alweer mac and cheese op het menu staat.
Ja, denk je dat ze zelf gaat lopen?quote:
Hier zou je een hele netflix-serie van kunnen makenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dimmy van streek als de champie op is en Etto omdat er alweer mac and cheese op het menu staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
trusten flessiequote:Op maandag 7 maart 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo slapen jongons. Morgen uur eerder beginnen.
jezusquote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
wekker gaat hier ook om 4:45 maar ik wil niet naar bed
Waarom ga je midden in de nacht er uitquote:
Wat een tijdquote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Dat zijn kwiwitijden.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
Kom, gaan we samenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
omdat vroege dienst. 7u paraat op't werk.quote:
Oh, echt? Hoera, dan ben ik niet alleenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
omdat vroege dienst. 7u paraat op't werk.
Ik zou weigerenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ja, want ik ben echt zó geen ochtendmensquote:
Eigenlijk wel héquote:
Een krantenwijk lijkt me wel iets voor jouquote:Op maandag 7 maart 2022 20:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ook ergens gewerkt waar ik welles om 0630 begon.
marteling
Dat is iets wat ik echt niet mis.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
kan je vaak van tankenquote:
Tegenwoordig maar een keer of 5, van zo'n bedrag.quote:
Nou vooruit. Ze smeert wel haar eigen bammetjes?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ze zelf gaat lopen?
ook niet echt een zorgzaam typje jij hequote:Op maandag 7 maart 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ze smeert wel haar eigen bammetjes?
oh ja ik doe ook nog even een duit in het zakjequote:
Vandaag bij het tankstation wilde ik pinnen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig maar een keer of 5, van zo'n bedrag.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niet echt een zorgzaam typje jij he
En ze kan koffiezetten.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ze smeert wel haar eigen bammetjes?
Same. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja ik doe ook nog even een duit in het zakje
Ze is echt heel leuk hoorquote:
Heb ook wat geld overgemaakt idd.quote:
Zullen we hier onze eigen inzameling voor houden?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
zou het geld liever besteden aan een hitman voor naarling
Kunnen we een go-fund-me voor beginnenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:48 schreef bitterbal het volgende:
zou het geld liever besteden aan een hitman voor naarling
truste flesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
EN van de rest van mn zuurstokgeld ga ik nu slaapjes kopen hoor daaaag![]()
![]()
Heb je geen muffin met spijkers en glasscherven naar hem gegooid?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vandaag bij het tankstation wilde ik pinnen.
Maar voordat dat apparaat akkoord gaf, duurde het even.
Dus die kerel ''Nou, ik denk dat... onee daar komt ie, hij moest even nadenken hihihi''
ik: ja, dat snap ik ja.![]()
Die man echt vet maniakaal-hysterischblij: HAHA JA HET IS DUUR HE?!
Joh
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
Ook maar wat overgemaakt. 53 miljoen is ook maar iets meer dan een euro per Oekraïner.
Is er al. Iemand had een miljoen uitgeloofd.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we hier onze eigen inzameling voor houden?
Ja, maar beter dan niks.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:49 schreef Recce het volgende:
Ook maar wat overgemaakt. 53 miljoen is ook maar iets meer dan een euro per Oekraïner.
Sssst! Straks krijgen we een kernraket op Foqueville!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we hier onze eigen inzameling voor houden?
ah ja had ik gelezen jaquote:Op maandag 7 maart 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er al. Iemand had een miljoen uitgeloofd.
Je hebt dit onthoudenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je geen muffin met spijkers en glasscherven naar hem gegooid?
Dat is pas maniakaal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
zag vandaag een filmpje van een vrouw die haar voet was verloren. Die lag buiten op straat en zij lag in een gebouw
Sowieso mag je niet in het Nederlandse leger dienen als je geen kaas lust,quote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja was naar. denk dat ze naar binnen was gesleept. ze was nog bij bewustzijn ook. stond in de tekst dat ze later in het ziekenhuis is overledenquote:
Allemaal S5-jesquote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso mag je niet in het Nederlandse leger dienen als je geen kaas lust,
Jij ookquote:
Moet je morgen ook om 5 uur op?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondBen een nachtbraker vandaag, om 21u nog wakker
Aan haar voet overleden?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was naar. denk dat ze naar binnen was gesleept. ze was nog bij bewustzijn ook. stond in de tekst dat ze later in het ziekenhuis is overleden
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was naar. denk dat ze naar binnen was gesleept. ze was nog bij bewustzijn ook. stond in de tekst dat ze later in het ziekenhuis is overleden
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
zag vandaag een filmpje van een vrouw die haar voet was verloren. Die lag buiten op straat en zij lag in een gebouw
Ik begrijp net dat wij allebei rond dezelfde tijd uit bed moetenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef kwiwi het volgende:
Waren goede tijdenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Heeft indruk gemaakt, omdat het zo maniakaal was![]()
Ik ga voortaan wel in Duitsland tanken, de groetjes.
Ja en het lijkt me dat als je er al wat langer ligt dat ook niet echt goed isquote:Op maandag 7 maart 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. kon er verder geen info over vinden. misschien teveel bloed verloren
Jazekerquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was dat n.a.v. een ongeluk of een bominslag oid?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef bitterbal het volgende:
mja die filmer filmde eerst haar en toen zag je hem naar buiten lopen, zo'n bloedspoor volgen en die voet filmen
het is ook wel gestoord dat je alles zo online kan volgen
zijn ook foto's van dode mensen op straat met een koffer er naast. Kapot geschoten terwijl ze op de vlucht waren.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]Twee weken geleden was er daar nog helemaal niets aan de hand.
nee dan jagen we weer iedereen het topic uit, dat vind ik zielig.quote:
ja denk dat ze bestookt zijn met raketten of zo jaquote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was dat n.a.v. een ongeluk of een bominslag oid?
ik ben gestopt met die beelden te kijken, ik schiet er niets mee op, en word er alleen maar verdrietig van.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook foto's van dode mensen op straat met een koffer er naast. Kapot geschoten terwijl ze op de vlucht waren.
Ja, sommige Russische soldaten schijnen op iedereen te schieten. Ook op journalisten.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn ook foto's van dode mensen op straat met een koffer er naast. Kapot geschoten terwijl ze op de vlucht waren.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee dan jagen we weer iedereen het topic uit, dat vind ik zielig.
mja ikook maar tegelijkertijd ook zo nieuwsgierigquote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben gestopt met die beelden te kijken, ik schiet er niets mee op, en word er alleen maar verdrietig van.
no pun
ja kloptquote:Op maandag 7 maart 2022 20:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, sommige Russische soldaten schijnen op iedereen te schieten. Ook op journalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |