SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
kweenie, wat wil jij ?quote:
In ieder geval meer ballen dan de gemiddelde reageerder in het ukraine topicquote:Op maandag 7 maart 2022 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen uit dat land hebben meestal veel en veel minder kleren aan, zou er iets aan de hand zijn?
Je wil niet weten wat het hier isquote:Op maandag 7 maart 2022 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Jezus zie net benzine 2.24 in duitsland.. in duitsland
echt he...quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval meer ballen dan de gemiddelde reageerder in het ukraine topic
Ik zie ze helemaal niet die ballen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In ieder geval meer ballen dan de gemiddelde reageerder in het ukraine topic
Zaterdag voor 2.29.99x getankt. Nu geen idee eigenlijk…..quote:Op maandag 7 maart 2022 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat het hier is
2.40 morgen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zaterdag voor 2.29.99x getankt. Nu geen idee eigenlijk…..
Wanner heb jij voor het laatst pizza besteld eigenlijk?quote:
Gelukkig rijden de vrachtwagens die onze supermarktjes bevoorraden op het pretsap van lichtgevende elfjesquote:
Lang geleden maar in mijn hoofd zijn die tien euro?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanner heb jij voor het laatst pizza besteld eigenlijk?
7,99 of 10 idd. ( hier dan )quote:Op maandag 7 maart 2022 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang geleden maar in mijn hoofd zijn die tien euro?
Nou ja.. de ‘ach ik rij nog wel even door naar kantoor’ ga ik dan even nog een keer over nadenken misschien.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:34 schreef Moeraskat het volgende:
Kan wel janken om die prijzen, ga morgen een tankpas vragen. Serieus
2,35 en morgen richting 2,40quote:Op maandag 7 maart 2022 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zaterdag voor 2.29.99x getankt. Nu geen idee eigenlijk…..
Ja de grens over voor benzine heeft ook geen nut meer.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Jezus zie net benzine 2.24 in duitsland.. in duitsland
Neehee, tjonge jonge.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die suikertaarten van Domino's zeker?
94,45 (vandaag)quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn jullie kwijt voor een volle tank nu?
Half jaartje; is een brood 5 euro.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig rijden de vrachtwagens die onze supermarktjes bevoorraden op het pretsap van lichtgevende elfjes
Zit er een ekte ekte pizzaItaliaan daar?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neehee, tjonge jonge.
Van de plaatselijke ita natuurlijk
Jazekerquote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er een ekte ekte pizzaItaliaan daar?
Ligt aan de auto. Ik heb laatst dus 156 gepresteerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn jullie kwijt voor een volle tank nu?
Meh. heb ook nog een garageabonnement. Dan betaal ik die weer voor niets.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Parkeren bij een naburig station en met de trein verder?
Gaan we zelf maar weer eens wat meer graan en tarwe produceren.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is brood nog slechts een vage herinnering aan vroeger.
Zelf brood bakkenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks is brood nog slechts een vage herinnering aan vroeger.
Dan lust ik pizza ook welquote:
Nou deze pizza's zijn altijd heel lekker.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lust ik pizza ook wel![]()
Hier zit er ook zo eentje, zodra ik daar naar binnen tippel moet ik denken aan vrouwen met donkere krullen, een olijfkleurige huid en een onderlip die altijd vochtig is.
Verdikkeme, hadden we toch net besloten dat de helft van de boeren dood moest.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gaan we zelf maar weer eens wat meer graan en tarwe produceren.
500+ kilometerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |