abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203986029
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_203986031
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef polderturk het volgende: De Duitsers gaan er weer voorliggen. [ twitter ]
Ze kunnen niet anders, geen kernenergie heh. Die klimahippies kunnen ook niet even snel 80 miljoen windmolens bouwen. :')
pi_203986035
Schiet op Rus was een leukere tt

Net te laat

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2022 17:40:31 ]
pi_203986046
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk echt dat Putin er van overtuigd is dat China zijn partner is. Of misschien maakt het hem geen drol uit als hij vazalstaat van China wordt, zolang hij en zijn oligarchen maar rijk blijven en de burgerij uit kunnen knijpen.
Heb je op zitten letten?
  Overall beste user 2022 maandag 7 maart 2022 @ 17:41:48 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203986047
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja waarom zou die nu concessies doen als die sancties blijven zoals ze zijn?
Om te voorkomen dat de sancties blijven je aan moet kloppen bij China? De Chinese economie is tien keer zo groot. Rusland ligt dan in puin.
Denk je dat de Chinezen dan zonder voorwaarden gaan helpen? Die willen dan gewoon dat Rusland de junior-partner is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 7 maart 2022 @ 17:43:31 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203986061
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:40 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ze kunnen niet anders, geen kernenergie heh. Die klimahippies kunnen ook niet even snel 80 miljoen windmolens bouwen. :')
Windmolens gaan nooit voldoende zijn aangezien het variabel is. Voor een totaalplaatje heb je daar dus weinig aan. Je hebt of gas, of kernenergie of kolen nodig nu (in de toekomst kan het wellicht anders met grote batterijen.)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203986063
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Heb je op zitten letten?
Hey, een nietszeggende oneliner van een troll. Daar ga ik eens lekker op reageren, vindt ie leuk!
pi_203986064
China stuurt humanitaire hulp maat blijft aan de kant van Rusland staan, vreemd landje wel.
pi_203986065
Vandaag een SU-30 neergeschoten door Oekraïners

pi_203986067
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Om te voorkomen dat de sancties blijven je aan moet kloppen bij China? De Chinese economie is tien keer zo groot. Rusland ligt dan in puin.
Denk je dat de Chinezen dan zonder voorwaarden gaan helpen? Die willen dan gewoon dat Rusland de junior-partner is.
wie heeft het over china? :?
pi_203986073
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Windmolens gaan nooit voldoende zijn aangezien het variabel is. Voor een totaalplaatje heb je daar dus weinig aan. Je hebt of gas, of kernenergie of kolen nodig nu (in de toekomst kan het wellicht anders met grote batterijen.)
Ja dat bedoel ik. Ze hebben geen alternatief, enkel ergens anders inkopen voor de dubbele prijs.
  maandag 7 maart 2022 @ 17:45:16 #12
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_203986075
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef SnertMetChoco het volgende: [..] En dit is dus problematisch, want dit is dus een reden waarom mensen wel van hun Roebels af zullen willen om BTC te kopen, maar niet van hun BTC af willen om Roebels te kopen.

Wanneer je ook kunt betalen met BTC speelt dat probleem dus niet. India koopt olie > betaalt in BTC > Russische overheid ontvangt BTC. Wanneer Russische overheid wil kopen buiten Rusland, betalen ze met BTC. Accepteert verkopende partij geen BTC, liquideren ze hun BTC op een exchange en betalen het verschuldigde bedrag in Roebels tegen de koers van de Roebel op dat moment.

Verkopende partij krijgt geld binnen tegen de waarde van zijn product, en op dat moment zijn het geen Roebels meer maar de valuta van zijn land.

De koper van die BTC krijgt geen Roebels, maar BTC die een waarde vertegenwoordigen in de valuta van zijn land.
pi_203986081
Als de Russen het menen (Krim naar Rusland + 2 provincies afstaan) zou het misschien wel het beste zijn voor iedereen.

Oekraïne gaat de Russische troepen niet verdrijven, de krim was eigenlijk al Russisch en laat de inwoners van de 2 provincies zelf beslissen waar ze heen gaan.
pi_203986083
Er wordt best zwaar geschoten in Kyiv. Op nog geen 3km van het Presidentiële verblijf

twitter
  maandag 7 maart 2022 @ 17:46:28 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203986085
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik. Ze hebben geen alternatief, enkel ergens anders inkopen voor de dubbele prijs.
De kerncentrales zijn volgens mij nog niet gesloten in duitsland. of iig niet allemaal. Dus ze zouden voor een vertraagde sluiting kunnen zorgen. Ik denk dat veel mensen sowieso nu dingen anders zien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_203986086
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Deze hele crisis beschouwen zonder China er bij te betrekken is vrijwel onmogelijk.
pi_203986095
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Deze hele crisis beschouwen zonder China er bij te betrekken is vrijwel onmogelijk.
ja dat begrijp ik maar ik vroeg mij alleen af als er een deal komt of we dan die sancties blijven hanteren? Was verder geen discussie over de rol van china ofzo :?
pi_203986097
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Las net dat het zomaar zou kunnen dat Putin het prima vindt dat hij onder de duim van China komt.
pi_203986098
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wanneer je ook kunt betalen met BTC speelt dat probleem dus niet. India koopt olie > betaalt in BTC > Russische overheid ontvangt BTC. Wanneer Russische overheid wil kopen buiten Rusland, betalen ze met BTC. Accepteert verkopende partij geen BTC, liquideren ze hun BTC op een exchange en betalen het verschuldigde bedrag in Roebels tegen de koers van de Roebel op dat moment.

Verkopende partij krijgt geld binnen tegen de waarde van zijn product, en op dat moment zijn het geen Roebels meer maar de valuta van zijn land.

De koper van die BTC krijgt geen Roebels, maar BTC die een waarde vertegenwoordigen in de valuta van zijn land.
Ja, als de hele keten in BTC was, dan ben ik met je eens dat ze dat probleem niet hadden. Maar dat is niet het geval. De Indiers krijgen voor hun olie Euro's, Dollars, Rupees terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door SnertMetChoco op 07-03-2022 17:53:00 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_203986100
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
De kerncentrales zijn volgens mij nog niet gesloten in duitsland. of iig niet allemaal. Dus ze zouden voor een vertraagde sluiting kunnen zorgen. Ik denk dat veel mensen sowieso nu dingen anders zien.
Zou mooi zijn als ze die weer opstarten en niet zo panisch doen met kernenergie.
pi_203986108
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Als de Russen het menen (Krim naar Rusland + 2 provincies afstaan) zou het misschien wel het beste zijn voor iedereen.

Oekraïne gaat de Russische troepen niet verdrijven, de krim was eigenlijk al Russisch en laat de inwoners van de 2 provincies zelf beslissen waar ze heen gaan.
Alleen vergeet je hier even een paar belangrijke andere dingetjes: Ze eisen ook volledige demilitarisatie, geen aansluiting van Oekraïne bij de EU/NAVO en ze willen er een eigen premier installeren. Dus ook over de gebieden buiten de Krim en die twee oblasten zou het Kremlin dan de touwtjes volledig in handen hebben, nogal logisch dat de Oekraïners dan maar doorvechten toch?
  Overall beste user 2022 maandag 7 maart 2022 @ 17:49:07 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203986110
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Welke landen gaan Rusland dan nog als leider zien? Wat is het voordeel voor een derde wereldland om in bed te stappen met Moskou?

"Yo, we mogen doen wat een corrupte dictator van een failliet land roept! ", nou, joepie. Daar heb je wat aan. En in ruil daarvoor krijg je vette ruzie met het rijke Westen.

De enige die Rusland eventueel kan helpen is China. En dat gaat op de voorwaarden van China.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203986114
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Las net dat het zomaar zou kunnen dat Putin het prima vindt dat hij onder de duim van China komt.
Gezellig pannekoeken bakken met de grote leider.

pi_203986119
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ach, als hij zo naïef was om te denken dat de Oekraïners hem als bevrijder zouden binnen halen is denken dat China hem als gelijkwaardige partner beschouwd natuurlijk ook niet meer zo veel stappen verder.
pi_203986120
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:45 schreef Repentless het volgende:

[..]

Wordt dat spul niet afgerekend in dollars?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')