Waarom raadt facebook mij filmpjes aan over extreem obese Amerikanen, die de hele dag in bed liggen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:12 schreef Steven184 het volgende:
Waarom heb ik opeens ene Anne Sapens in mijn tijdslijn? Is dit de schuld van @:Slobeend ?
Zo mooi heb je inderdaad niet in Nederlandquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maastricht is ook wel buitenland eigenlijk
Frikandel met oogjes in de thumbnail, nice.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
De josti's worden als werktuig gebruikt.
Ha, wielrennen kijken bij de Belg. Arjen blijft middelmaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Slobeend het volgende:
Arjan blijkt wielrennen te kijken. Verandert dit onze mening over hem?
[ twitter ]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ha, wielrennen kijken bij de Belg. Arjen blijft middelmaat.
raptorixquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik weet niet van het origineel is.
Het blijft een lul.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Edit: Was in de Strade trouwens.
Geen kwaliteitspost, moeten we niet romantiseren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Ik weet niet van wie het origineel is, maar het past bij Arjan Noorlander.
De koers fout hebben, Arjan is alsnog af.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:56 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Edit: Was in de Strade trouwens.
Perfect op z'n plaats in Rusland, me dunkt.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou, de mensen die Quincy P. fanatiek verdedigden staan aardig voor lul nu
Heel vrijpostig van je.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:09 schreef Slobeend het volgende:
Nu Spotify eruit ligtkan ik iedereen de digitale zender StuBru Vuurland aanraden.
Boh GENOTquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
@:szura https://www.leidschdagbla(...)ferral&utm_content=/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |