Niet eens het beste segment van die dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:59 schreef Steven184 het volgende:
Als je naar een enkele week kijkt heeft hij gelijk
[ twitter ]
Wat een leven, series kijken om 10:20 op dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Logischerwijs beginnen we met Patria.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit is niet goed
[ twitter ]
[ twitter ]
Het blijft toch lachwekkend dat we nu Kaag op Financiën hebben en Hoekstra op Buitenlandse Zaken, er klopt gewoon niks van.quote:
Ik hoor ze ook vrijwel alleen over elkanders onderwerp.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Het blijft toch lachwekkend dat we nu Kaag op Financiën hebben en Hoekstra op Buitenlandse Zaken, er klopt gewoon niks van.
Tweet wegquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch niet Johan. En dan wel bij OP1 aanschuiven.
Dit is wel een aanfluiting natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:45 schreef hhh38 het volgende:
Ah, Kaag ophef. Dat was alweer te lang geleden inderdaad
Dat ontken ik ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is wel een aanfluiting natuurlijk.
Mensen die op welke persoon dan ook van D66 gestemd hebben, kunnen die zichzelf nog in de spiegel aankijken?quote:
Dat mag ik hopen van wel maar het is toch schrijnend dat je allemaal tv momentjes hebt (en een lezing, wat niet eens mag tijdens het vragenuurtje) maar de tweede kamer niet te woord kan staan. Enfin, ik hou er over op.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me eerder opgenomen? Anders best knap gepland allemaal
Erg mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar ze zit niet bij de VVD natuurlijk.Van harte met Frank! (@:slobeend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |