fargodquote:Op maandag 7 maart 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat de vorige keer ook.
Of ging dat over Fargo?
Kloptquote:Op maandag 7 maart 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of ging dat over Fargo?
Jammer dat mijn topic toentertijd niet van de grond kwam, maar dat moet @GGMM goed kunnen maken nu het op HBO Max weer populair gemaakt wordtquote:Op maandag 7 maart 2022 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, zie het als een evolutie.
Nee het lag aan je karige OPquote:Op maandag 7 maart 2022 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat mijn topic toentertijd niet van de grond kwam, maar dat moet @:GGMM goed kunnen maken nu het op HBO Max weer populair gemaakt wordt
Daar moet jij maar eens cursusje in geven danquote:
Link?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat mijn topic toentertijd niet van de grond kwam, maar dat moet @:GGMM goed kunnen maken nu het op HBO Max weer populair gemaakt wordt
Review?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Perks of Being a Wallflower (2012) - IMDb
Ohja die heb ik heel lang geleden gezien.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Perks of Being a Wallflower (2012) - IMDb
7,8/10, leuke coming of age film met een fijn nummertje bij de tunnelscene. En Emma Watson toen ze nog leuk was.quote:
Fargo S2 en S3 waren ook prima.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of ging dat over Fargo?
quote:Op donderdag 25 november 2021 23:35 schreef GGMM het volgende:
The Perks of Being a Wallflower
6/10
@:maxi-mus @:kingroland @:onlogisch @:wereldgozer @:lenny_leonard check deze review
Dan pak ik hem ook even mee.quote:
GGMM heeft zelfs pas geleden het Succession topic gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuke review.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
7,8/10, leuke coming of age film met een fijn nummertje bij de tunnelscene. En Emma Watson toen ze nog leuk was.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan pak ik hem ook even mee.
Iemand verder nog aanraders qua films op HBO?
Mijn vriendin wil alle Harry Potters gaan kijken.![]()
Vooral die eerste films zijn zo ontzettend kut.
Ik zal morgen eens kijken voor je. Ik vind die eerste films altijd wel leuk uit jeugdsentiment.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Chamber of Secrets & Prisoner of Azkaban genotquote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien. Heb jij The White Lotus al gezien? Vind dat ook wel wat voor jouquote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM heeft zelfs pas geleden het Succession topic gemaakt.
Schandalig eigenlijk dat die serie er nog geen één had.
Verzuurde feminist geworden met dito kapsel.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leuke review.
Wel wat uitgebreid maar ik vind dat verder geen probleem.
Is Emma Watson nu niet meer leuk?
Ja die heb ik gezien, ook erg mee vermaakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet ik ook nog zien. Heb jij The White Lotus al gezien? Vind dat ook wel wat voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |