Maar een puppet als PM zet natuurlijk ook de deur open dat die PM daarna ondekt' dat Zelensky een nazi is waarnaar hij de regering met een speciale operatie moet overnemenquote:Op maandag 7 maart 2022 13:45 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ja, dit lijkt een nuance aangezien zelensky eerst weg moest en die oude russisch gezinde president terug moest komen
Ja, dat is niet hoe internationale politiek werkt.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:36 schreef Perox het volgende:
Ik vraag me af of dat voor de Oekraïne bespreekbaar zou zijn. Opgeven van Donbas + de Krim + NATO wens.
Het gaat hier wel om wat het beste is voor de Oekraïne. Leuk verder al die principes maar daar koop je geen brood voor natuurlijk.
Als WIJ dat niet acceptabel vinden als westen dan hadden WIJ maar meer moeten doen.
quote:Op maandag 7 maart 2022 14:11 schreef Caland het volgende:
Kunnen de wappies weer volledig losgaan dat Rutte en die Canadees samenwerken. Nu al zin in de reacties.
What could possibly go wrong?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat wereldleiders en Mark Rutte geven zo een persconferentie.
Het is toch ook wel ernstig mis als Turkije de onderhandelende partij moet spelenquote:Turkije: gesprek ministers Buitenlandse Zaken Oekraïne en Rusland
De Turkse minister van Buitenlandse Zaken Cavosoglu zegt op Twitter dat hij een ontmoeting heeft gearrangeerd tussen zijn collega's van Rusland en Oekraïne, Lavrov en Koeleba. Ze praten in het gezelschap van Cavosoglu met elkaar in de marge van het Diplomatieke Forum dat op 10 maart in de Turkse plaats Antalya wordt gehouden. Ook Russische media melden de aankondiging van de ontmoeting.
https://nos.nl/collectie/(...)o-binnen-bij-giro555
nee lijkt ook een beetje op mijn werkgever , ik heb al ruim 20 jaar recht op meer loon ..quote:Op maandag 7 maart 2022 14:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat is niet hoe internationale politiek werkt.
Maar leuk idee.
China en Turkije die de boel proberen te sussen inderdaad. Wel grappig.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is toch ook wel ernstig mis als Turkije de onderhandelende partij moet spelen
Pastis, prima restaurent welquote:
haha wel een leuke combi van talen ,,, alleen hier had nog even een texaan bij moeten zittenquote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Tussen deze twee heren in valt dat steenkolen-Engels van Rutte waarschijnlijk al helemaal op
"We stent sjolder toe sjolder wit our allijs!"quote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Tussen deze twee heren in valt dat steenkolen-Engels van Rutte waarschijnlijk al helemaal op
En waar moet dit over gaan dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 14:17 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Rutte is geen koningshuis ....... en volgens mij ook niet eens nederlandsquote:Op maandag 7 maart 2022 14:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Minachting voor het Koninkrijk der Nederlanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |