Je kunt het ook met citroen maken als je het echt niet lekker vindt. Maar ik doe gewoon een neutrale wittewijnazijn, en dan proef je het niet. Gewoon proberen! Met de staafmixer is het in een minuutje klaar...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:45 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oh, ik las het op internet bij een recept hoe je het moest maken. Wat me altijd verbaast is die azijn (ik heb een enorme hekel aan azijn, terwijl ik in de zomer wel lemonade maak van citroen met ijs), dat hield me altijd tegen. Ik proef het niet in de supermarktmayonaise.
D&L uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ga dus hoogstwaarschijnlijk volgende week met 2 vrienden een weekje naar Belgie.
Maar wat is nou "de" belgische mayo in belgie? welk merk halen alle Belgen?
Ik ben groot van van de zuiderlijke mayo maar hier in nederland heb ik alle merken al gehad.
Blijkbaar hebben ze die ook bij de AH, ga ik dus proberen, ben benieuwd!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:49 schreef praadje het volgende:
https://dl.be/nl/producten/mayonaise-met-ei/
Deze dus. De variant met citroen is trouwens ook heel lekker.
Klopt. Hebben ze inderdaad bij de AH ook. Smakelijk alvastquote:Op maandag 14 maart 2022 18:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze die ook bij de AH, ga ik dus proberen, ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |