SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:05 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Het Nawel Nivo.......... Expositie Roberson![]()
![]()
![]()
Afzeiken van wat bewoners doen wat wij zien op de streams = "commentaar op de streams" naar mijn bescheiden mening en dus hartstikke ontopicquote:Op maandag 7 maart 2022 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben die negatieve shit hier zat.
Gaat amper nog over de
streams.
Alleen bepaalde bewoners afzeiken over alles wat ze wel en zelfs niet doen.
Fijne dag verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
rellertquote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Mijn telefoon glitchte, volgens mij heb ik per ongeluk net een reactie gerapporteerd
wie heeft straks een ban en waarom???quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Mijn telefoon glitchte, volgens mij heb ik per ongeluk net een reactie gerapporteerd
Nee hoor is goed gegaanquote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Dat doet mijn kat volgens mij ook weleens als ze over het toetsenbord loopt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ireth het volgende:
Kan gebeuren, heb het ook wel eens gehad, Vooral als je mobiel zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig, toch op tijd weg weten te drukken dan
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef juul. het volgende:
Tobias fluistert net tegen Grace dat hij geen stem heeft gekocht en Grace vertelt hem dat hij safe is
die wijven gaan vol op salar en krisquote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef juul. het volgende:
Tobias fluistert net tegen Grace dat hij geen stem heeft gekocht en Grace vertelt hem dat hij safe is
Goh wie had dat gedacht. Ik sta helemaal perplex.quote:
Dan adios Kristof. Eigenlijk sowieso adios kristof deze week.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
En toen pakte Salar een pin...lekker voor ze...
Moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Dan adios Kristof. Eigenlijk sowieso adios kristof deze week.
Laat Kris hem maar pakken,die heeft hem harder nodigquote:Op maandag 7 maart 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
En toen pakte Salar een pin...lekker voor ze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |