abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2022 @ 12:32:52 #76
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203981899
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nog meer dom hol gedreig van die idioten in het kremlin.

Wil je Shell, BP en ExxonMobil een boete geven omdat ze oprotten?

Kom het maar halen.
Banksaldi staan voor een deel in Rusland, wordt zo verrekend. 13,3k dollar is niks.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203981900
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:20 schreef Gunner het volgende:

[..]
Niet alleen ukraine. ook alle EU landen en verder alles wat maar westers is.

[ twitter ]
Wij zijn veilig!!
Groot fan van User Wotte
  maandag 7 maart 2022 @ 12:33:19 #78
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203981908
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef Alpha0 het volgende:
Dit draadje is wel de moeite aard. Legt uit dat de Russen een gigantisch banden probleem hebben. O.a. door achterstallig onderhoud.

[ twitter ]
@AchJa heeft dat bericht al gedebunked volgens mij een paar dagen geleden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203981910
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Biden is mentaal beperkt? :')
Biden is tenminste niet zo eigenwijs te denken dat hij het het beste weet.
  maandag 7 maart 2022 @ 12:33:46 #80
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203981916
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Biden is mentaal beperkt? :')
Ik weet niet of je zijn persconferenties de afgelopen tijd hebt gezien, die man lijkt met momenten behoorlijk dement. Komt niet meer bepaald scherp over.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 maart 2022 @ 12:34:11 #81
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203981925
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:30 schreef raptorix het volgende:
Dat is niet hoe het werkt
Je hoeft me niet te gaan vertellen hoe het werkt. Er zijn technisch gezien geen redenen om geen Home of Pro te kunnen installeren. Waarom je dan over het stikkertje begint weet ik dan niet.

quote:
daarnaast zitten die stikkertjes er ook helemaal niet op als je ze zakelijk koopt
want die stickers halen ze er dan speciaal af? :D
(heb hier een hele batch nieuwe HP Probooks liggen compleet met windows en intel stickers :z )

/genoeg offtopic zo
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203981929
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Voor zo'n oude knar is ie behoorlijk assertief en initiatiefrijk. Veel meer dan ik had verwacht
  maandag 7 maart 2022 @ 12:34:53 #83
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203981934
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Libanon staat momenteel al op de rand van de afgrond, over 2 maanden wanneer de voedselcrisis echt losbarst flikkeren ze erin. En dat valt weer te vertalen naar een enorme vluchtelingengolf naar Europa.
Grote kans dat Herzbollah/Iran de macht grijpt en dat vertaalt zich weer naar een nieuw conflict met Israel.

https://www.reddit.com/r/(...)_on_ukrainian_wheat/
[ afbeelding ]
Maar zie ik het nou goed dat Laos (dunne lijntje helemaal bovenaan) bijna 100% van zijn graan uit oekraine krijgt?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 7 maart 2022 @ 12:34:56 #84
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203981935
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Biden blijft kalm en laat zich niet verlokken tot rare uitspraken zoals bijv op de nucleaire dreiging, Washington zwijgt en zegt alleen tegen het Russische volk dat zij hun vijand niet zijn, dat is de juiste manier.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  maandag 7 maart 2022 @ 12:35:15 #85
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_203981941
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wij zijn veilig!!
Ja haha.

Wij zouden er met Belgie en Nederland er maar als enige op staan :P
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_203981949
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik weet niet of je zijn persconferenties de afgelopen tijd hebt gezien, die man lijkt met momenten behoorlijk dement. Komt niet meer bepaald scherp over.
Biden had anders messcherp door wat Poetin van plan was!
pi_203981955
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb liever dat zijn acties scherp overkomen dan zijn persconferenties
pi_203981963
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar zie ik het nou goed dat Laos (dunne lijntje helemaal bovenaan) bijna 100% van zijn graan uit oekraine krijgt?
Daar eten ze toch vooral rijst?
pi_203981964
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef Gunner het volgende:

[..]
Je hoeft me niet te gaan vertellen hoe het werkt. Er zijn technisch gezien geen redenen om geen Home of Pro te kunnen installeren. Waarom je dan over het stikkertje begint weet ik dan niet.
[..]
want die stickers halen ze er dan speciaal af? :D
(heb hier een hele batch nieuwe HP Probooks liggen compleet met windows en intel stickers :z )

/offtopic.
Dan nog, de NATO medewerkers gebruiken echt geen home edition, daarnaast is dit zeer waarschijnlijk gewoon opgekochte rommel of fake. NATO heeft voorzover ik kan lezen gewoon een dik onderhoudscontract met Microsoft, met betrekking tot hun werk devices zijn die gewoon up to date durf ik wel te stellen, sterker nog ik denk dat een heel team hebben van MS voor het customisen van hun policies en Endpoint defenders.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 maart 2022 @ 12:36:46 #90
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_203981966
quote:

[..]
Oef! idd ja!
pi_203981975
quote:

[..]
Dan kunnen ze toch gewoon koekjes eten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 7 maart 2022 @ 12:39:17 #92
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  maandag 7 maart 2022 @ 12:39:32 #93
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_203982000
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Ja dankzij het Pentagon, zoals altijd zijn de Amerikanen uitstekend geïnformeerd.
pi_203982004
Als ik de etnische kaart er nog eens bij pak dan is de gedachte van een Oost-Oekraïne onder Russisch gezag gezien de aanzienlijke Russische minderheden wellicht nog het meest waarschijnlijk. Nog steeds heel moeilijk onder controle te krijgen denk ik maar als er al 20 procent aan Oekraïners vluchten komt die balans wel steeds meer richting Russisch voordeel te liggen. Ze zullen ook wel wat Russen uit de Oeral verplaatsen naar Oekraïne verwacht ik.

pi_203982040
quote:
De nieuwe onderhandelingsronde tussen Rusland en Oekraïne in Belarus begint maandagmiddag rond 15.00 uur (Nederlandse tijd), meldt een onderhandelaar van de Oekraïense delegatie. Het Belarussische staatspersbureau Belta meldde eerder nog een aanvangstijd van 13.00 uur, maar het wordt volgens Oekraïne later.

Het door de Russische staat gefinancierde medium Sputnik liet maandagochtend al weten dat een Russische delegatie onderweg was naar Belarus voor nieuwe gesprekken met Oekraïne. Inmiddels is de delegatie daar ook aangekomen. Volgens het Russische staatspersbureau RIA vindt de nieuwe ronde plaats in de stad Brest. Of de Oekraïners daar al zijn gearriveerd is nog niet bekend.

De Russische delegatie en de delegatie uit Oekraïne treffen elkaar voor de derde keer voor overleg in een poging het conflict te beëindigen. De twee eerdere rondes leverden geen doorbraak op.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-marioepol~add018eb/

Hopen dat het iets op gaat leveren.
pi_203982045
quote:
7s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja haha.

Wij zouden er met Belgie en Nederland er maar als enige op staan :P
RutteGOD
Groot fan van User Wotte
pi_203982069
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als ik de etnische kaart er nog eens bij pak dan is de gedachte van een Oost-Oekraïne onder Russisch gezag gezien de aanzienlijke Russische minderheden wellicht nog het meest waarschijnlijk. Nog steeds heel moeilijk onder controle te krijgen denk ik maar als er al 20 procent aan Oekraïners vluchten komt die balans wel steeds meer richting Russisch voordeel te liggen. Ze zullen ook wel wat Russen uit de Oeral verplaatsen naar Oekraïne verwacht ik.

[ afbeelding ]
Een behoorlijk deel van de Oekraïense Russen staan achter Zelensky.
pi_203982103
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[ afbeelding ]
Oekrainers wegjagen, vervolgens volplempen met Russen en dan zeggen dat het vol zit met onderdrukte Russen. Conclusie: annexeren
pi_203982121
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Biden had niks door. Die krijgt die info ook maar kant-en-klaar aangereikt.
  maandag 7 maart 2022 @ 12:47:15 #100
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203982128
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 12:45 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Oekrainers wegjagen, vervolgens volplempen met Russen en dan zeggen dat het vol zit met onderdrukte Russen. Conclusie: annexeren
Waarom zou je, behalve het leger, allemaal Russen op dit moment Oekraïne insturen? En die pro-Russische regio's is Oekraïne trouwens sowieso beter kwijt dan rijk. Een en al onrust daar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')