SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 0% gewijzigd door Moeraskat op 07-03-2022 11:50:03 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen.
Wij hadden ooit eens een vakantiehuisje met een gezamenlijk zwembad, nou ja drie keer raden waar ik niet ben geweest.
Overigens hebben we in een ander huisje met gezamenlijk zwembad prima het zwembad kunnen delen, dus fullblown mensenschuw valt wel mee, maar gewoon liever niet
* leert Wattenschijfje blaffenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben ook niet fullblown mensenschuw, maar naarmate ik ouder word vertoef ik wel bij voorkeur op een afstandje van andere levensvormen, behalve vierpotig en gezegend met een leuke blaf
Ik had niet zoveel te eisenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Fatsoenlijk balkon was wel een van m'n eisen tijdens de huizenjacht.
Aaawquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* leert Wattenschijfje blaffen
is nu helaas niet meer te betalenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Fatsoenlijk balkon was wel een van m'n eisen tijdens de huizenjacht.
Ik heb het eerste fantastische nieuws van deze week alweer binnen hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb weer eens een prio1 te pakken.
Een dag geen gezeik is een dag niet geleefd
Gewoon op Tinder zetten; Het is een pré als je prima kunt blaffen en de eerste date graag een harig hondenpak aantrekken, gaan we samen de trog uitslobberen, lijkt dit je wat, wrafwrafwraf hier ben ik.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben ook niet fullblown mensenschuw, maar naarmate ik ouder word vertoef ik wel bij voorkeur op een afstandje van andere levensvormen, behalve vierpotig en gezegend met een leuke blaf
quote:Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op Tinder zetten; Het is een pré als je prima kunt blaffen en de eerste date graag een harig hondenpak aantrekken, gaan we samen de trog uitslobberen, lijkt dit je wat, wrafwrafwraf hier ben ik.
Kunnen ze gelijk door naar KELquote:Op maandag 7 maart 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat zal een heel raar publiek aantrekken, vrees ik
Geen zachtaardige hondenmeisjes?quote:Op maandag 7 maart 2022 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]dat zal een heel raar publiek aantrekken, vrees ik
Wat nou weerquote:Op maandag 7 maart 2022 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb het eerste fantastische nieuws van deze week alweer binnen hoor
Ben er gewoon geen type voor denk ik. 300x een oppervlakkig gesprek voeren, want niemand heeft zin in humor of wat anders dan het standaard praatje. Ik pas daar voor.quote:
Dan stijgt (de waarde van) de bahtquote:Op maandag 7 maart 2022 11:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee toch?
eerst kreeg je 37 bath voor een euro en nu nog maar 35
Ik doe daar precies helemaal niks.quote:
Mjaquote:Op maandag 7 maart 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon op Tinder zetten; Het is een pré als je prima kunt blaffen en de eerste date graag een harig hondenpak aantrekken, gaan we samen de trog uitslobberen, lijkt dit je wat, wrafwrafwraf hier ben ik.
dat snap ik nietquote:Op maandag 7 maart 2022 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan stijgt (de waarde van) de baht
Je capslock staat nog aanquote:
Nee, ik ben tevreden met mijn vlees.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil je vlees niet lagen keuren?
Die niet helemaal goed in de bovenkamer zijn, als daar je voorkeur naar uit gaat is dat primaquote:
Ja simpel is wel wat anders dan gek, genoeg "mannen" die op simpel of zwakzinnig "vallen" maar echt gek is ook zo wat hč.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die niet helemaal goed in de bovenkamer zijn, als daar je voorkeur naar uit gaat is dat prima
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Je zit toch al in m'n DM, waarom moet je dat hier nou weer vertellen.quote:
Verstop je!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Geen nood, UitStraling komt hem gauw even bevruchten.quote:
Ja, maar de baht is dus ten opzichte van de euro gestegen in waarde. En de euro is ten opzichte van de baht gedaald in waardequote:Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik niet![]()
het is toch juist beter om 37 baht voor 1 euro te krijgen
ja oke dat begrijp ik maar dat is geen voordeel voor mij tochquote:Op maandag 7 maart 2022 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar de baht is dus ten opzichte van de euro gestegen in waarde. En de euro is ten opzichte van de baht gedaald in waarde
Dat is al een groot goedquote:Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, ik ben tevreden met mijn vlees.
Neequote:Op maandag 7 maart 2022 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja oke dat begrijp ik maar dat is geen voordeel voor mij toch
Momentje.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zit toch al in m'n DM, waarom moet je dat hier nou weer vertellen.
Nee, niks.quote:
gek he, als er geen ruiten in zittenquote:
Waar ben je dan ontevreden over?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, had het beter kunnen treffen
Alleen slaapkamer ligt eruit en woonkamer een klein raampje.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gek he, als er geen ruiten in zitten
Zelf kopen is weer geen optie, altijd maar van andere moeten jatten. Waar gaat het heen met de wereld.quote:
Dat is wel echt ernstig ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord![]()
Ik ben de lul.
Ze hebben mij gebeld dat ik een deadline heb gemist, maar die heb ik op einde dag staan dus daar gaat iets niet goed.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:05 schreef bitterbal het volgende:
5 over 12. Ben niet gebeld. denk dat ze doorhebben dat ik niet kom
ah nummers verwisseld dusquote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben mij gebeld dat ik een deadline heb gemist, maar die heb ik op einde dag staan dus daar gaat iets niet goed.
goeie opdrachtgevers heb jij wel..quote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben mij gebeld dat ik een deadline heb gemist, maar die heb ik op einde dag staan dus daar gaat iets niet goed.
weer voor niks gewerktquote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn gezichtquote:
Reisje Turkije dan maar?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn gezicht![]()
Ik had gevraagd of ik op George Clooney mocht lijken, maar die memo is ergens verloren gegaan.
Maar jij wilt je verwarming niet aanzetten.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier 16en ik heb er nog ramen in
Anticonceptiepil ja, geldt ook voor de mannen hierquote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen ga ik checken of iedereen zijn voorgeschreven pilletjes netjes ingenomen heeft, 09:00 uur stipt.
nee omdat ik dat dekentje hebquote:Op maandag 7 maart 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij wilt je verwarming niet aanzetten.
Ik doe aan onthouding.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anticonceptiepil ja, geldt ook voor de mannen hier
Geloof niet dat er veel wipmannen tussen zitten.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anticonceptiepil ja, geldt ook voor de mannen hier
Oh jaloers, ik moet wel altijd naar de wc en koelkast en douchen en dingen in huis doen en koken etc.quote:
Vrijwillig?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat er veel wipmannen tussen zitten.
@:Lospedrosa, niet wippen morgen jongen.
ja doe ik allemaal snel snelquote:Op maandag 7 maart 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jaloers, ik moet wel altijd naar de wc en koelkast en douchen en dingen in huis doen en koken etc.
Nee dat doe je nietquote:Op maandag 7 maart 2022 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Morgen ga ik checken of iedereen zijn voorgeschreven pilletjes netjes ingenomen heeft, 09:00 uur stipt.
Moet je niet willen joh. Is helemaal geen leuke manquote:Op maandag 7 maart 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn gezicht![]()
Ik had gevraagd of ik op George Clooney mocht lijken, maar die memo is ergens verloren gegaan.
Snap alleen niet waarom je dat jezelf aan doet? Als ik het kan betalen kan jij het toch sowieso wel betalen?!quote:
ja kan het ook betalen maar wil het niet betalenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap alleen niet waarom je dat jezelf aan doet? Als ik het kan betalen kan jij het toch sowieso wel betalen?!
ik denk dat 4ebe nu triggered isquote:Op maandag 7 maart 2022 12:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij wilt je verwarming niet aanzetten.
Jeetje. Oke dat mag. Ik heb liever een warm huis.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
1 mei komt de eind afrekening en dan kijken wat ik terug krijg
Hoezo?quote:
Mijn karakter en zijn uiterlijk zou ideaal zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh. Is helemaal geen leuke man
Ik heb het expres zo koud, omdat schoonloe dan niet blijft plakken of überhaupt langskomt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Ama het volgende:
Maar kan het hier visite ook niet aandoen om in een koud huis te komen.
nee dan zou ik hem wel aanzetten jaquote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Ama het volgende:
Maar kan het hier visite ook niet aandoen om in een koud huis te komen.
Krijg je meteen een carričrevrouw en twee kinderen erbijquote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn karakter en zijn uiterlijk zou ideaal zijn![]()
O ja, en zijn huis aan het Como-meer
Yes, alleen in de avond omhoog, omdat het anders echt bijna niet te doen is.quote:
22 vind ik weer te. Ik zet hem altijd op 19 of 18 en wat kaarsjes aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het expres zo koud, omdat schoonloe dan niet blijft plakken of überhaupt langskomt.
Klaagt altijd dat het koud is (haar huis is het 22 graden), dus bij mij zal ze het helemaal een iglo vinden.
Ooh jij gunt jezelf nog wel een beetje warmte.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yes, alleen in de avond omhoog, omdat het anders echt bijna niet te doen is.
Misschien kan je hem daten?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn karakter en zijn uiterlijk zou ideaal zijn![]()
O ja, en zijn huis aan het Como-meer
Ik zet hem dan tussen de 17,5 en 18 graden en als het HEEL koud is op 19quote:Op maandag 7 maart 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
22 vind ik weer te. Ik zet hem altijd op 19 of 18 en wat kaarsjes aan.
Gelukkig gaan de temperaturen wel weer omhoog, want echt lekker is andersquote:Op maandag 7 maart 2022 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooh jij gunt jezelf nog wel een beetje warmte.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het expres zo koud, omdat schoonloe dan niet blijft plakken of überhaupt langskomt.
Klaagt altijd dat het koud is (haar huis is het 22 graden), dus bij mij zal ze het helemaal een iglo vinden.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je meteen een carričrevrouw en twee kinderen erbij
Ja ook wel blij om. Had zaterdag hele dag verwarming aan en was maar 3 dinges aan gas kwijt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de temperaturen wel weer omhoog, want echt lekker is anders
Heb net de zon in huis gelaten, gelijk een half graadje warmerquote:Op maandag 7 maart 2022 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook wel blij om. Had zaterdag hele dag verwarming aan en was maar 3 dinges aan gas kwijt.
Ik probeer nu ook op 18 te doen i.p.v. 19.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zet hem dan tussen de 17,5 en 18 graden en als het HEEL koud is op 19
Gefixt.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook wel blij om. Had zaterdag hele dag verwarming aan en was maar 3 miljoen aan gas kwijt.
Heeeeyy ouw vel, lust je nog een glas ice tea?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh sorry...quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
Truffelmayo en een gekookt eitje op een speldbroodje met zonnebloempitten uit de oven.
![]()
“Het familieweekend is dit keer op Nova Zembla”quote:Op maandag 7 maart 2022 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeeyy ouw vel, lust je nog een glas ice tea?
Ja ik ben nog aan het bekijken wat hier voordeliger is maar volgens mij is verwarming aan de hele tijd toch goedkoper.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik zal wel heel verwend zijn dan maar 18 is mn "verwarming uit stand"
Ga toch geen kou lijden in mn eigen huis
Ben je hier ook wel snel klaar mee.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt gaan stofzuigen als je het koud krijgt.
ja deed ik voorheen ook. Liet ook vaak verwarming als ik moest werken omdat ik niet in een koud huis wilde thuis komenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:18 schreef TaMieke het volgende:
Ik zal wel heel verwend zijn dan maar 18 is mn "verwarming uit stand"
Ga toch geen kou lijden in mn eigen huis
haha, 20 vind ik echt te warmquote:Op maandag 7 maart 2022 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik probeer nu ook op 18 te doen i.p.v. 19.Vorig jaar stond hij nog op 20.
Er zit een timer op hč.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deed ik voorheen ook. Liet ook vaak verwarming als ik moest werken omdat ik niet in een koud huis wilde thuis komen
Ja 20 had ik vaak ook meer voor jankende visite.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
haha, 20 vind ik echt te warm![]()
Zeker als ik ook nog huishoudelijke klusjes ga doen
Ja, zolang je bezig bent hoeft de verwarming ook niet zo hoog. Maar als je thuis werkt of om welke reden dan ook een tijd stil zit, dan is het toch wel frisquote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt gaan stofzuigen als je het koud krijgt.
Prikt dat niet vreselijkquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja 20 had ik vaak ook meer voor jankende visite.
Toen ik normale verwarming had, ik ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de verwarming nooit aan in de slaapkamer.
Ow nee dat niet. Als ik niet thuis ben staat ie uit (op 18 dus).quote:Op maandag 7 maart 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja deed ik voorheen ook. Liet ook vaak verwarming als ik moest werken omdat ik niet in een koud huis wilde thuis komen
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n ouders was het zaterdag 22 gradenZitten we daar met z'n allen. Gelukkig had ik me erop gekleed en geen dikke trui aangetrokken.,
Ik laat de verwarmingen en de muziek altijd aan voor Poekie als ik er niet ben.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekkerquote:Op maandag 7 maart 2022 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Bij m'n ouders was het zaterdag 22 gradenZitten we daar met z'n allen. Gelukkig had ik me erop gekleed en geen dikke trui aangetrokken.,
The Cats?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat de verwarmingen en de muziek altijd aan voor Poekie als ik er niet ben.
In mijn vorige huis/pand was er alleen maar een houtkachel. De warmte mis ik maar dat gedoe met hout hakken de hele tijd niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn ouders hebben een houtkachel. Daar smelt je in de winter echt van de bank. Gloeiende wangen, alles
"Oh, wat is het hier koud zeg."quote:
Vleeslagen keurenquote:Op maandag 7 maart 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wil je vlees niet lagen keuren?
ik zou zon collega zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh, wat is het hier koud zeg."
"Heb jij het niet koud?"
"Nou, wat koud hier"
had ik op mijn voormalig werk ook, maar die kachels stonden dan al op standje hel en ik in een t-shirt
Jankcollega's
Die hebben het thuis altijd op standje sauna staan.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heb jij het niet koud?"
"Nou, wat koud hier"
had ik op mijn voormalig werk ook, maar die kachels stonden dan al op standje hel en ik in een t-shirt
Jankcollega's
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:21 schreef Ama het volgende:
Vriendin vorige winter beweren dat ze blaasontsteking had gekregen omdat ze op mijn koude laminaat had gelopen met sokken aan.
Heb nog nooit zo hard gelachen.
Daar kan ik slecht tegen. Mijn ex-schoonouders hadden een houtgestookte cv. Als die werd opgestookt was het minimaal een uur niet te harden in huisquote:Op maandag 7 maart 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn ouders hebben een houtkachel. Daar smelt je in de winter echt van de bank. Gloeiende wangen, alles
Na 3x zeggen dat het koud hebt, weet ik ook wel dat je het koud hebtquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vriendin van me beweerde ooit dat het in haar tuin warmer was omdat die op het zuiden stond.
Terwijl ik ook vol in de zon zat in mn tuin op het noorden. 30 graden is 30 graden. Die 9meter naar de voorkant van het huis maakt echt geen verschil
Zijn dat moeders?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heb jij het niet koud?"
"Nou, wat koud hier"
Jankcollega's
Ja, maar dan denk ik altijd van: je weet dat het op kantoor koud is.. kleed je dan wat warmer aan?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Die hebben het thuis altijd op standje sauna staan.
Nee, dat waren mensen van begin 20quote:Op maandag 7 maart 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn dat moeders?
Na de bevalling van Kitten heb ik het ook sneller koud dan eerder.
Terugstoppen dan!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn dat moeders?
Na de bevalling van Kitten heb ik het ook sneller koud dan eerder.
Goed punt wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan denk ik altijd van: je weet dat het op kantoor koud is.. kleed je dan wat warmer aan?
hmmmmquote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat waren mensen van begin 20
Wel vrouwpersonen, dus ja.
Of neem een dekentje meequote:
De godverrrredomme eens normaal over mijn kind, wil jequote:
Zou ik misschien echt doen als ik een vaste werkplek zou hebben.quote:
Gewoon zagen dus.quote:
Dies gekquote:Op maandag 7 maart 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zagen dus.
Beetje vaker koffie halen voor je collega's, krijg je het warm van
Hadden ze..quote:Op maandag 7 maart 2022 12:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou ik misschien echt doen als ik een vaste werkplek zou hebben.
zou je de hele tijd zo aankijkenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na 3x zeggen dat het koud hebt, weet ik ook wel dat je het koud hebt![]()
![]()
Ik ga je niet warmwrijven of zo
Wat een held(in).quote:Op maandag 7 maart 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hadden ze..
1 collega had van die uggs meegenomen, omdat die lekker warm zaten
Nou, ik kan dus maar beter met de trein gaan of zoquote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Binnenkort kunnen we de verwarming helemaal niet meer betalen en moeten we koud douchen.
[ twitter ]
Ja, de benzineprijs zal wel boven de drie euro gaan als het zo doorgaat.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik kan dus maar beter met de trein gaan of zo
Ik mocht op een gegeven moment niet meer antwoorden, omdat ik standaard zei dat ik het warm had.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je de hele tijd zo aankijken [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Thuiswerkenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik kan dus maar beter met de trein gaan of zo
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de benzineprijs zal wel boven de drie euro gaan als het zo doorgaat.
Koud douchen is wel echt kut. Vorige huis zat er een gasfles aan de boiler, als die in de winter leegging terwijl je stond te douchen dan voelde het alsof je messen in je hoofd gestoken kreeg. Maar goed daar vroor het ook bijna in de badkamer.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Binnenkort kunnen we de verwarming helemaal niet meer betalen en moeten we koud douchen.
[ twitter ]
Ouders hier over de vloer, ik in de kou naar de Chinees voor het eten. Trui aan jas aan en de kou in. Hard lopen. Kom thuis, dampend en stomendquote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al deed de enige 'manspersoon' daar rustig aan mee, met z'n: ik heb het koud
Ja, dan helemaal.. bijna niet meer te betalen om naar het werk te reizenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht op een gegeven moment niet meer antwoorden, omdat ik standaard zei dat ik het warm had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Neee.. Op't werk. Want gratis verwarmingquote:
Thank god for global warming.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ik douche tegenwoordig koud af. Dat schijnt goed te zijn of zo.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Koud douchen is wel echt kut. Vorige huis zat er een gasfles aan de boiler, als die in de winter leegging terwijl je stond te douchen dan voelde het alsof je messen in je hoofd gestoken kreeg. Maar goed daar vroor het ook bijna in de badkamer.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ouders hier over de vloer, ik in de kou naar de Chinees voor het eten. Trui aan jas aan en de kou in. Hard lopen. Kom thuis, dampend en stomend![]()
Dus ik alles uit, balkondeur open om even af te koelen.
"Mag het raam dicht? Mag de deur dicht?" De thermostaat hadden ze zelf alvast op 23 gezet"Ja als we weer weg zijn mag ie weer omlaag"
Dat doe ik alleen als het lekker warm is buitenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik douche tegenwoordig koud af. Dat schijnt goed te zijn of zo.Ik vind het vooral een uitdaging.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik douche tegenwoordig koud af. Dat schijnt goed te zijn of zo.Ik vind het vooral een uitdaging.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als het lekker warm is buiten
16 uur per dag op het werk zijn en 8 uur thuis om te pittenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neee.. Op't werk. Want gratis verwarming
Ja, fuck dat, dan drink ik wel een biertje minder.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ja ik had het dus opgezocht hoe dat zat met de spits enzo, maar met een abonnement kijken ze naar het moment van inchecken. Om het nog makkelijker te maken.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan helemaal.. bijna niet meer te betalen om naar het werk te reizen
Of ik moet een Dalkaart kopen, net zoals CL
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou je de hele tijd zo aankijken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
16 uur per dag op het werk zijn en 8 uur thuis om te pitten
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als het lekker warm is buiten
quote:
Mietjes!quote:Op maandag 7 maart 2022 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, fuck dat, dan drink ik wel een biertje minder.Koud douchen, bejjegek.
Ik ga nu een abonnement afsluitenquote:
te koudquote:Op maandag 7 maart 2022 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja mag wel, maar moet je dan niet op een gegeven moment werken dan?
Ja, ik vind het maar ingewikkeld hoor, 294848 van die verschillende abonnementenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik had het dus opgezocht hoe dat zat met de spits enzo, maar met een abonnement kijken ze naar het moment van inchecken. Om het nog makkelijker te maken.
Maar ik heb zo'n flex-abbo op de kaart gezet ooit, daarmee moet ik dan een dal-abbo activeren?
Ik heb hier nog nooit mee te maken gehad, heb de afgelopen 20 jaar een OV of oude voordeelurenkaart gehad
Ik zou kunnen douchen op het werk.. maar dat is waarschijnlijk wel akward as fuckquote:
Ach misschien doet iedereen dat straks.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou kunnen douchen op het werk.. maar dat is waarschijnlijk wel akward as fuck
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
Ben wel erg blij dat ik geen auto heb op dit moment.Of iets anders waar benzine in moet.
Haha aahquote:Op maandag 7 maart 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik ga wel lopen, als het zo doorgaat
Op m'n vorige werk kon je ook douchen. Was niet echt comfy neequote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou kunnen douchen op het werk.. maar dat is waarschijnlijk wel akward as fuck
Gezellig met je collega's onder de douche.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een uur lang onder een hete douchequote:
Daarna lekker carpoolenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Gezellig met je collega's onder de douche.
Als het in je werktijd mag zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een uur lang onder een hete douche
In mijn tijd (oma vertelt) moest je gewoon nog papieren kaartjes uit de automaat of bij het loket halen voor een bepaalde route. Of je haalde een weekendretour. En dan kwam de conducteur en die knipte erin. Of als je een open retourtje had dan moest je ze afstempelen bij zo'n ding op het perron, en dat vergat ik dan steeds, dus als de trein dan bij Driebergen stopte moest ik daar even het perron op rennen, stempelen en weer terug de trein in.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik vind het maar ingewikkeld hoor, 294848 van die verschillende abonnementen
Het is ook net op de bovenste verdieping, dus waar de CEO zit.. Haaaaai, ja ik heb lekker gedouchtttt, want ik ben te arm om thuis te douchen... GEEF MEER SALARISquote:Op maandag 7 maart 2022 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op m'n vorige werk kon je ook douchen. Was niet echt comfy nee
Vervolgens stijgen de lonen niet meer omdat het te duur wordt allemaal.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het in je werktijd mag zie ik het probleem niet.
quote:Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook net op de bovenste verdieping, dus waar de CEO zit.. Haaaaai, ja ik heb lekker gedouchtttt, want ik ben te arm om thuis te douchen... GEEF MEER SALARIS
Ja, geen idee waarom we eigenlijk überhaupt een douche hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het in je werktijd mag zie ik het probleem niet.
M'n haar wordt wel een gedoe, teveel meuk.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afdeling ergens met vieze klusjes ofzo? Geen idee roep maar wat. Weet niet eens wat jij doet volgens mij.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom we eigenlijk überhaupt een douche hebben
Ik begin wel met warm hoor. En na de koude douche voel je je echt lekker.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
De douche moet juist een plek zijn waar je beetje ontspant.
Voor die mensen die 's zomers helemaal actief naar het werk fietsen zodat het zweet om negen uur al uit alle kieren komt gutsen.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA die tijd waarin kleine stationnetjes nog een loket met echte mensen erin haddenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn tijd (oma vertelt) moest je gewoon nog papieren kaartjes uit de automaat of bij het loket halen voor een bepaalde route. Of je haalde een weekendretour. En dan kwam de conducteur en die knipte erin. Of als je een open retourtje had dan moest je ze afstempelen bij zo'n ding op het perron, en dat vergat ik dan steeds, dus als de trein dan bij Driebergen stopte moest ik daar even het perron op rennen, stempelen en weer terug de trein in.
Ik voel me dan echt ellendig denk ik. Heb 8 jaar in een koud huis gewoond enz, ik geniet nu van alles.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik begin wel met warm hoor. En na de koude douche voel je je echt lekker.
M'n rug zegt nope tegen koud water.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Net als wanneer je in bad bent geweest, die paar seconden tussen badderen en douchen zijn echt zo koud.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Sta je daar onder de straal met Ans van de receptie en Gerda van de kantine. En Kees die net heeft besloten dat hij liever vrouw is.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor mensen die op de fiets of motor komen, of zeiknat regenen. Buitendienst?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho,ho rustaaaaagquote:Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan kun je ook maar beter gaan samenwonen.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor mensen die op de fiets of motor komen, of zeiknat regenen. Buitendienst?
Ik heb ook op festivals gedoucht en in hostels. Kan dit er ook wel bij.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je daar onder de straal met Ans van de receptie en Gerda van de kantine. En Kees die net heeft besloten dat hij liever vrouw is.
Alle matige tattoos spotten.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook op festivals gedoucht en in hostels. Kan dit er ook wel bij.
en zag gisteren een reclame van de burgerkingquote:
Het water loopt me in de mond, waarom doe je dit?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en zag gisteren een reclame van de burgerking
met een burger en daar zat vlees op , cheddar,bacon en van die uienringen
nou had het niet meer
Nou, een koude douche is nog wel een factor 100 kouder.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als wanneer je in bad bent geweest, die paar seconden tussen badderen en douchen zijn echt zo koud.
Ik had zaterdag ook een hamburger met ui, kaas en bacon. Poeeeeeh zo lekker.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en zag gisteren een reclame van de burgerking
met een burger en daar zat vlees op , cheddar,bacon en van die uienringen
nou had het niet meer
Zo dat we samen lijdenquote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het water loopt me in de mond, waarom doe je dit?
Dat had ik de eerste keer ook. Van donderdagochtend tot maandagmiddag niet gedoucht. Gadverdamme.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou ik echt nooit doen. Douche ik liever niet.
Ja nou ja doe ik toch liever dat. Neem ik wel babydoekjes mee.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook. Van donderdagochtend tot maandagmiddag niet gedoucht. Gadverdamme.
Ik had toen net een auto-ongeluk gehad en m'n buik zag er dankzij de gordel uit als een stormachtige buitenradar. Trok veel bekijks. Heel prettig.quote:
dat hoort toch bij het festivalgevoel?quote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik de eerste keer ook. Van donderdagochtend tot maandagmiddag niet gedoucht. Gadverdamme.
Na de sauna in zo’n ijskoud dompelbad springen is ook zo vreselijk lekkerquote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, een koude douche is nog wel een factor 100 kouder.
M'n lieve nieuwe zusquote:
Buiten voor de tent douchen onder een 2liter pak bar le ducquote:Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja doe ik toch liever dat. Neem ik wel babydoekjes mee.
Ja op LL had je ook van die hokjes, maar iedereen kleedde zich gewoon daarvoor uit, dus ach.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Al hadden de festivals waar ik "recent" was douchehokjes in plaats van zo'n hok met velen douchekoppen, dus eh.
En bij echt heet weer gewoon in bikini richting douches, geen gedoe met kleding die op de grond flikkert enzo.
Jij hebt geen lang haar.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hoort toch bij het festivalgevoel?
ik trek jij ook trekquote:Op maandag 7 maart 2022 12:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
M'n lieve nieuwe zusnu al zoveel liefde en begrip
Die gaan sowieso mee ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja doe ik toch liever dat. Neem ik wel babydoekjes mee.
Twee uur 's nachts douchen FTW.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die gaan sowieso mee ja.
En droogshampoo. Ik heb een hekel aan het spul, maar bij weinig douchekans is het een uitkomst. Want meestal is het ook nog eens hoerig druk bij douches, dus mweh.
Als man word je op veel wc’s geacht om je plasje pal naast andere mannen te doen. Soms zonder schermpje ertussen.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
Mag wel in een kraakpand hebben gewoond maar ik vind snel dingen vies enz hoor.
Nee, dan lig ik in coma hoor.quote:
Lijkt me ook ongemakkelijk ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als man word je op veel wc’s geacht om je plasje pal naast andere mannen te doen. Soms zonder schermpje ertussen.
Dat kan ik dus niet
ik heb uberhaupt geen haar.quote:
Bij de kerels heb je in elk geval niet allemaal kleine kinderen rondlopen. Of minder, in elk geval.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als man word je op veel wc’s geacht om je plasje pal naast andere mannen te doen. Soms zonder schermpje ertussen.
Dat kan ik dus niet
*Op mijn hoofdquote:
voor ieder één.quote:
Ik weet dat je dit wilquote:
Dat vond ik wel grappig aan dat Designmuseum, alle hokjes bij elkaar en de verschoontafel zat in het mindervalidentoilethokje.quote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de kerels heb je in elk geval niet allemaal kleine kinderen rondlopen. Of minder, in elk geval.
Ook maar zat hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de kerels heb je in elk geval niet allemaal kleine kinderen rondlopen. Of minder, in elk geval.
Ik ben dan die anderequote:Op maandag 7 maart 2022 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet
Wie?quote:
jij wist dit niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |