SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet eens even met de helikopter of het vliegtuig? Wat een milieubewuste keuze.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regel even een treinkaartje richting Moskou dan voor me?
kunnen we wattenschijfje niet op een 'speciale missie' sturen?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens even met de helikopter of het vliegtuig? Wat een milieubewuste keuze.
Hier is het af en toe nog om te lachenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Als de bommen vallen hebben we ook uitstraling, we zitten er dus hoe dan ook mee opgescheept
Ja kan niet alles regelen hčquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog buiten de spits reizen ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die scenario’s moet ik niet al teveel in m’n hoofd afspelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Als de bommen vallen hebben we ook uitstraling, we zitten er dus hoe dan ook mee opgescheept
Ja dat. Ik ga nog even wat op eBay kopen en dan slapenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook wel druk maken om van alles en het dan helemaal kapot proberen te analyseren, maar dan moet ik echt even stoppen met nieuws kijken want het is iets waar ik echt geen invloed in heb. Ik wil de komende tig-jaar nog gewoon kunnen hebben over sushi, wiebeldansjes, lunchgenot, biljetjes, etc.
Dat is het belangrijkste, zeker als je onder de stress of angst zitquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het af en toe nog om te lachen
hoezo? COnducteurs kun je gewoon afknallen tochquote:
Soms zou ik jou ook gewoon een stevige knuffel willen geven ipv hier te praten dus ik snap Fles welquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we wattenschijfje niet op een 'speciale missie' sturen?
weet niet of fles dat ook wilt?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms zou ik jou ook gewoon een stevige knuffel willen geven ipv hier te praten dus ik snap Fles wel
is ze daar niet te licht voor?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar ik wil haar niet vroegtijdig kwijt.
Zo direct stapt ze op een bermbom
Wel clotted cream prosecco met een zweem van frambozen in je lunchtrommeltje mee hequote:
Boemschijfjequote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar ik wil haar niet vroegtijdig kwijt.
Zo direct stapt ze op een bermbom
Oh ja hoor, ik ben best knuffelig momenteelquote:
quote:
Uhm.. ze is denk ik wel de spekkigste van het stelquote:
Ja ik heb dan weer een ongezonde fascinatie voor het post-apocalytpischequote:Op zondag 6 maart 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die scenario’s moet ik niet al teveel in m’n hoofd afspelen.
Kotsende in de trein naar Moskou, geen enkele Rus die mij verdenktquote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel clotted cream prosecco met een zweem van frambozen in je lunchtrommeltje mee he
Iedereen afknallen die in de weg looptquote:Op zondag 6 maart 2022 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoezo? COnducteurs kun je gewoon afknallen toch
awwww nou kom maar dan flesjequote:Op zondag 6 maart 2022 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik ben best knuffelig momenteel
Misschien kun je haar gooien?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm.. ze is denk ik wel de spekkigste van het stel
Eventueel de prosecco vervangen door Wodka, dan ga je helemaal op in de scenequote:Op zondag 6 maart 2022 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kostende in de trein naar Moskou, geen enkele Rus die mij verdenkt
Altijd blijven doen fles. echtquote:Op zondag 6 maart 2022 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou UUUHHH ik ga hoor jongns.![]()
in ieder geval bedanktHeb toch een hoop even van me af kunnen ventileren
quote:
Ja dat geintje moet niet teveel gaan kosten hoorquote:
hoezo dat is toch gewoon jouw leven? Moet je dan nu zielig thuis blijven zitten omdat andere mensen het niet goed hebben?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:01 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik vind het lastig hoor, dan zit ik m'n verjaardag te regelen en krijg je de vraag "wat wil je voor je verjaardag", en dan denk ik naar welke film ik van de week zal gaan, en dat is gewoon zo onzinnig en nietig en betekenisloos eigenlijk.
Jammer, dat je zelf knettergek wordt van je eigen ademhaling en dan morgenvroeg ineens merkt dat je smekt ook.quote:
Je bent nog steeds boos op de NS he ?quote:
Meer die dreigingquote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo dat is toch gewoon jouw leven? Moet je dan nu zielig thuis blijven zitten omdat andere mensen het niet goed hebben?
ik smak dus nietquote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer, dat je zelf knettergek wordt van je eigen ademhaling en dan morgenvroeg ineens merkt dat je smekt ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het zo volkomen debiel.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nog steeds boos op de NS he ?
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik smak dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het ook.quote:
soms wel tijdens het eten en dan schrik ik van mijzelf![]()
Heb je dan over sushi gedroomd?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
smak trouwens wle in mijn slaap
niet altijd maar soms heb ik mij laten vertellen
Zou even aan Vladje doorgeven dat mocht die wat geks van plan zijn dat die begint met de NSquote:
dat weet ik nietquote:Op zondag 6 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan over sushi gedroomd?
Ja geen idee. Ik zag al een beetje naar vakanties te kijken maar dan denk ik "misschien zijn we er dan helemaal niet meer".quote:
Ja lekker, dan rijdt er helemaal niks meer.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou even aan Vladje doorgeven dat mocht die wat geks van plan zijn dat die begint met de NS
Als je dat dan maar niet hardop zegt tijdens het smakkenquote:
je kan morgen ook van de trap af vallenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik zag al een beetje naar vakanties te kijken maar dan denk ik "misschien zijn we er dan helemaal niet meer".
Gewoon doorleven, kunt er toch geen piep aan doen en je gaat tijdens een nucleaire aanval even dood bibberende achter de bank als tijdens een filmvoorstelling dus verder niet druk om maken joh.quote:
Ja dat sowieso.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan morgen ook van de trap af vallen
nee neequote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat dan maar niet hardop zegt tijdens het smakken
Dat zullen ze dan wel verdiend hebbenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lekker, dan rijdt er helemaal niks meer.
Gil je erna dat je hoofd eraf moet?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:04 schreef bitterbal het volgende:
smak trouwens wle in mijn slaap
niet altijd maar soms heb ik mij laten vertellen
Ik houd je in de gaten hoorquote:
Dit zou echt gek zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan over sushi gedroomd?
mijn tante denkt dus ook zo. Ja moet je dat wel boeken nu want ...... zou je niet even wachten nog want....quote:
nou nee niet tege mij zelfquote:Op zondag 6 maart 2022 21:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gil je erna dat je hoofd eraf moet?
Had beter een survivalboek kunnen kopen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nog gewoon een boek over Ierland gekocht hoor![]()
Misschien is Nieuw-Zeeland veiliger
Ierlandquote:Op zondag 6 maart 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Valt weinig te survivallen als er een bom op je hoofd valt.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had beter een survivalboek kunnen kopen.
Nieuw-Zeeland zou ik ook nog wel eens heen willenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Dan opeens niet meer he ...quote:
Ik moet dat nog hebben. Een survivalboek van de landmacht. Ligt ergens in een doos in Hongarijequote:Op zondag 6 maart 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had beter een survivalboek kunnen kopen.
Voor als hij een stukje verderop valt.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt weinig te survivallen als er een bom op je hoofd valt.
Jammer dat het zo belachelijk ver weg is.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland zou ik ook nog wel eens heen willen
Dat moet wel een behoorlijk stukje zijn dan, maar dan is het in de rij gaan staan voor voedsel, als dat er al is.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als hij een stukje verderop valt.
ja als ik het zelf doe is het toch wat minder irritantquote:Op zondag 6 maart 2022 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, jammer, in mijn fantasie ziet dit er heel grappig uit.
moest lachenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt weinig te survivallen als er een bom op je hoofd valt.
Dat is al halverwege Londenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had voor m'n verjaardag een treinkaartje Parijs gevraagd
[..]
ik smak dus nietSnurk je wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja je moet wel een maandje of 2 gaan om het een beetje rendabel te maken, voor een weekendje weg zou ik het niet doenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat het zo belachelijk ver weg is.
Zelf loslopende honden en katten vangen om op te eten.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat moet wel een behoorlijk stukje zijn dan, maar dan is het in de rij gaan staan voor voedsel, als dat er al is.
In Nieuw-Zeeland hebben ze een raar paard aan de macht.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, denk dat ik eerder naar Canada zou gaan danquote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet wel een maandje of 2 gaan om het een beetje rendabel te maken, voor een weekendje weg zou ik het niet doen
Gewoon elke dag langs de chinees dus?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf loslopende honden en katten vangen om op te eten.
Dan ga ik wel gewoon met ballie naar NZ, als ze maar niet achter alle kwiwi's daar gaat aanrennenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ik eerder naar Canada zou gaan dan
Ballie bij aankomst: “Thailand ziet er raar uit dit jaarquote:Op zondag 6 maart 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon met ballie naar NZ, als ze maar niet achter alle kwiwi's daar gaat aanrennen
Denk eerder achter een lekkere woeste Maori.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik wel gewoon met ballie naar NZ, als ze maar niet achter alle kwiwi's daar gaat aanrennen
In bikini op het vliegveld met een papegaai op de schouder en zo'n bloemenkrans om het nekje.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie bij aankomst: “Thailand ziet er raar uit dit jaar“
* noteert quokka bij aankomst regelenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die papegaai is wel een leuk detailquote:Op zondag 6 maart 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In bikini op het vliegveld met een papegaai op de schouder en zo'n bloemenkrans om het nekje.
Denk dat Ballie daarvan weg rent.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk eerder achter een lekkere woeste Maori.
Blije kwokquote:Op zondag 6 maart 2022 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
* noteert quokka bij aankomst regelen
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zondag 6 maart 2022 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen idee.... waar staan diequote:Op zondag 6 maart 2022 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want jij slaapt. Wat zeggen je tinderreviews?
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgen wij altijd per DM, jij niet?
Mooi volk welquote:Op zondag 6 maart 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
ik heb stage gelopen in hostel en daar kwam voor een lange periode een reus van een nieuw zeelander wonen. Donkere vent.
man man man![]()
maar als met hem over straat liep staken mensen over omdat ze gewoon echt schrokken
dit was een toffe gast. Begin was ik wel wat bangquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit was een toffe gast. Begin was ik wel wat banghij was hier voor kickbox training en wilde werken in het hostel in ruil voor onderdak. Toen zei de eigenaar dat ik hem maar aan de schoonmaak moest zetten. Heb er even over gedaan om het hem te vragen
![]()
wie?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Tijdje terug was er hier ook een echt Maori meisje in Foqueville.
Ehmquote:Op zondag 6 maart 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Tijdje terug was er hier ook een echt Maori meisje in Foqueville.
Je weet haar naam niet meer en de vorige ook niet, namen blijven nooit zo hangen bij me, zelfs niet van zo'n knap wicht.quote:
Haar naam was Lauraaaaaaquote:Op zondag 6 maart 2022 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet haar naam niet meer en de vorige ook niet, namen blijven nooit zo hangen bij me, zelfs niet van zo'n knap wicht.
Vind ik niet echt een meisjesnaam, maar misschien dat dit in Brabant anders is?quote:
quote:
Driek, Jan, Heeeyyy, Peer, Kees, Sjaak en Piet hoor je wel vaak hier.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een meisjesnaam, maar misschien dat dit in Brabant anders is?
Sexy hoor.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Driek, Jan, Heeeyyy, Peer, Kees, Sjaak en Piet hoor je wel vaak hier.
Canadaquote:Op zondag 6 maart 2022 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ik eerder naar Canada zou gaan dan
Oh ja, die hoor ik ook heel vaakquote:Op zondag 6 maart 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Driek, Jan, Heeeyyy, Peer, Kees, Sjaak en Piet hoor je wel vaak hier.
Misschien in de grote steden wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig Wesley, Djelano, Silvano, Rocco, Ali, Justin, Mohammed, Oemfoefoe en Ricardo.
Is dat niet eeey? Dat plakken ze in mijn deel van Braboland achter elke zin. Zelfs mijn broer maakt zich daar schuldig aanquote:Op zondag 6 maart 2022 21:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, die hoor ik ook heel vaak
Lijkt wel of die zich sneller voortplanten.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En vergeet niet: Mohammed en Oemfoefoe zitten overal.
Ik las heel even snel "mijn boer"quote:Op zondag 6 maart 2022 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat niet eeey? Dat plakken ze in mijn deel van Braboland achter elke zin. Zelfs mijn broer maakt zich daar schuldig aan
Die hoeven elkaar maar aan te kijken of ze zijn drachtigquote:Op zondag 6 maart 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of die zich sneller voortplanten.
Nooit aanstaren dan, voordat je het weet komt er een chocolaatje uitrollen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoeven elkaar maar aan te kijken of ze zijn drachtig
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit aanstaren dan, voordat je het weet komt er een chocolaatje uitrollen.
Mijn deel van Braboland ligt ook tegen Zeeland aanquote:Op zondag 6 maart 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las heel even snel "mijn boer"
Ik dacht al: das fansie zeg.. gewoon een eigen boer hebben..
Nou dat hoor ik meer in Zeeland, maar daar maken ze dan ieeeeejj (oid) vanHuilen
Oh jaquote:Op zondag 6 maart 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn deel van Braboland ligt ook tegen Zeeland aan
Maar in jouw deel onsmammen ze wel, toch?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jaNou gelukkig zeggen ze dat ieeeh/heeeey/ eeeeej niet hier, anders zou ik gillend gek worden
Daar krijg ik dan weer een extreem slappe piel van.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar in jouw deel onsmammen ze wel, toch?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 6 maart 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar in jouw deel onsmammen ze wel, toch?
Ik krijg neigingen om iets onaardigs te doen met een ijspriem.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan weer een extreem slappe piel van.
Gaat toch niet regenenquote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Net gedoucht. Natte kop. Slaappakje aan.
Ligt het tuinkussen nog buiten.
Het zit ook niet echt mee hequote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
ohhhh gerriequote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen om iets onaardigs te doen met een ijspriem.
Ja, vind ik ook vreselijkquote:Op zondag 6 maart 2022 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar krijg ik dan weer een extreem slappe piel van.
?quote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Met de slappe piel van US?quote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen om iets onaardigs te doen met een ijspriem.
Dat rook ik dusquote:
quote:
Gewoon, een ijsbeeld maken of zo.. maar dan een hele lelijkequote:
mjaquote:Op zondag 6 maart 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het snot juist lekker van los.
T-shirt van take that.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iets spannends van Victoria’s Secret denk ik
Douchen als je ziek bent is wel fijn ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaat het snot juist lekker van los.
Russisch aan het lerenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar ik probeer dat niet te horen.
Aan sommige dingen kun je gewoon niet wennenquote:
Bestaat er iets zoals een sexy pyjama ?quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Ama het volgende:
Ik draag altijd niet sexy pyjama's maar boeit me niet want ik draag graag comfi dingen.
negligéquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bestaat er iets zoals een sexy pyjama ?
Neequote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik voeg even aan mijn datingprofiel toe dat ik geen raar dialect spreekquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aan sommige dingen kun je gewoon niet wennen
Ja iets wat nauwelijks je lichaam bedekt ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.large.nl/p/co(...)4.pla-325418298164.c.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar das toch een niemanddalletje en geen echte pyjama ?quote:
Die heeft wel een eng hoofdquote:
IK GA NIET KLIKKEN OP DE LINKJES VAN USquote:Op zondag 6 maart 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.large.nl/p/co(...)4.pla-325418298164.c.
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek jij accentloos ABN?quote:Op zondag 6 maart 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voeg even aan mijn datingprofiel toe dat ik geen raar dialect spreek
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij hč?
Ok moment iedereen, brb
Ik open linkjes van US altijd standaard in een privevensterquote:Op zondag 6 maart 2022 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IK GA NIET KLIKKEN OP DE LINKJES VAN US
Ja, 4ever getraumatiseerd, omdat ik per ongeluk een keer wél kliktequote:Op zondag 6 maart 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik open linkjes van US altijd standaard in een privevenster
Ik heb geen bijpassende setjes ofzo. Heb een paar pyjamabroeken en een paar tshirts waar ik alleen maar in slaap (en thuis chill). Lange mouwen sowieso niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
Pyjama is met broek en lange mouwen
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij hč?
Ok moment iedereen, brb
quote:
Ik post nooit iets vies of ordinairs.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik open linkjes van US altijd standaard in een privevenster
Ballie heeft toch geen laag plamuur op d'r hoofd waar een Pool nog een tennisarm van zou krijgen met aanbrengenquote:Op zondag 6 maart 2022 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij hč?
Ok moment iedereen, brb
ja en van die lippenquote:Op zondag 6 maart 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie heeft toch geen laag plamuur op d'r hoofd waar een Pool nog een tennisarm van zou krijgen met aanbrengen
Hoeneer dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 4ever getraumatiseerd, omdat ik per ongeluk een keer wél klikte
Wel bedenkelijk of twijfelachtigquote:Op zondag 6 maart 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik post nooit iets vies of ordinairs.
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik post nooit iets vies of ordinairs.
Heb je wel altijd een zwemvest bij jequote:
Ja, sorry maar ik heb daar geen notulen van gemaakt.quote:
Ik heb nog een shirt van de aristocats van Disney. Ook van de Primark, heb ik ook al een tijdje.quote:
Licht verontrustend ook.quote:
quote:
quote:
Zocht nog een andere term voor traumatiserend die niet zo dramatisch klinktquote:
Red flag.quote:
Indrukwekkend?quote:Op zondag 6 maart 2022 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zocht nog een andere term voor traumatiserend die niet zo dramatisch klinkt
Werken ook.quote:
Nou, niet helemaal.quote:
Dat klinkt weer complimenteus, meer iets richting zieltergend ofzoquote:
quote:
Bij mij verschilt dat heel erg per omgeving, op mijn werk praat ik bijvoorbeeld veel Brabantserquote:Op zondag 6 maart 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal.In het dagelijks gebruik iets minder netjes dan in het Foqueville Nieuws van een poosje terug
Zeldzaam mooie stemquote:Op zondag 6 maart 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal.In het dagelijks gebruik iets minder netjes dan in het Foqueville Nieuws van een poosje terug
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij verschilt dat heel erg per omgeving, op mijn werk praat ik bijvoorbeeld veel Brabantser
Ik pas me daar schijnbaar vrij snel in aan aan mijn omgevingquote:
Brabants heb ik sowieso nooit opgepikt. Gelukkig maarquote:Op zondag 6 maart 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik pas me daar schijnbaar vrij snel in aan aan mijn omgeving
Ik grotendeels ook niet, woorden als houdoe kan ik bijvoorbeeld niet als een brabander uitsprekenquote:Op zondag 6 maart 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brabants heb ik sowieso nooit opgepikt. Gelukkig maar
Ik zeg vaak houw toe met de klemtoon op de t.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik grotendeels ook niet, woorden als houdoe kan ik bijvoorbeeld niet als een brabander uitspreken
Nee, dan val ik gelijk door de mandquote:Op zondag 6 maart 2022 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik grotendeels ook niet, woorden als houdoe kan ik bijvoorbeeld niet als een brabander uitspreken
Bij mij zit dan gelijk die Dordtse 'ou' in de wegquote:Op zondag 6 maart 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan val ik gelijk door de mand
Mijn trouwplaatjequote:Op zondag 6 maart 2022 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Die man was zo’n muppet, maar ik vind veel van zijn liedjes enorm mooi![]()
quote:
Wel jammer van die Spanjoolquote:
Het is praktisch bedtijd hoorquote:
oke sorry hoorquote:
Nee, dat zou raar zijnquote:
Nee dat Kahn nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Idemquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Vanmiddag m'n wafelijzer getest.
Werkt
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looks delishI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Vanmiddag m'n wafelijzer getest.
Werkt
Er zitten gaatjes in je wafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Waarom?quote:
Wat zijn de voordelen van een wafel in je gaatje eigenlijk?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom?
Naast het feit dat het kruimelt en afbreekt, maar ja. Kleinigheidje
Slagroom erop en kinky in bed doen.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van een wafel in je gaatje eigenlijk?
Ik zou je graag het antwoord willen geven, ware het niet dat ik die jaren een beetje achter me heb gelaten :$quote:Op zondag 6 maart 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zijn de voordelen van een wafel in je gaatje eigenlijk?
Met een wafel? Vooruit dan maar.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slagroom erop en kinky in bed doen.
Nu ben je heel keurig en zo?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je graag het antwoord willen geven, ware het niet dat ik die jaren een beetje achter me heb gelaten :$
Nu je 't zegt, ik ben wel heel braaf geworden. Hmmm, don't know if goodquote:
Large.nlquote:Op zondag 6 maart 2022 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ook een wafelijzer aanschaffen dan maar?quote:Op zondag 6 maart 2022 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, ik ben wel heel braaf geworden. Hmmm, don't know if good
Het is een idee.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien ook een wafelijzer aanschaffen dan maar?
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:59 schreef Flory het volgende:
[..]
* Flory googled op kinky wafels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg veel honger krijg ik er niet van.
Volgens mij gaat dit tot workshops onder vrouwen met pittige kapsels leiden.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is een idee.
Wafelijzer aanschaffen en ineens, BAM, libido schiet de pan uit. Niet te zuinig
Dat laatste weiger ik nog steedsquote:Op maandag 7 maart 2022 00:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit tot workshops onder vrouwen met pittige kapsels leiden.
Geen behoefte aan een paarse lok omdat je een gekke meid bent?quote:Op maandag 7 maart 2022 00:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste weiger ik nog steeds
Maar het zal wsl juist de pitjes aantrekken, idd. FML
Aardig verkronkeld daarboven ja. Zal ik niet ontkennen :$quote:Op maandag 7 maart 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen behoefte aan een paarse lok omdat je een gekke meid bent?
Je kunt natuurlijk ook gewoon lang doen met een stukje weggeschoren.quote:Op maandag 7 maart 2022 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aardig verkronkeld daarboven ja. Zal ik niet ontkennen :$
Maar nee. Daarbij wordt m'n kop 3 x zo dik, dan. Dat past natuurlijk wel bij het hele pitjes-imago, maar ik sla toch ff over
quote:Op maandag 7 maart 2022 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon lang doen met een stukje weggeschoren.
We houden het in de gaten!quote:Op maandag 7 maart 2022 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aardig verkronkeld daarboven ja. Zal ik niet ontkennen :$
Maar nee. Daarbij wordt m'n kop 3 x zo dik, dan. Dat past natuurlijk wel bij het hele pitjes-imago, maar ik sla toch ff over
Don't worry, denk dat het wel goedkomt, of blijft dus, beloofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |