SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Niet eens even met de helikopter of het vliegtuig? Wat een milieubewuste keuze.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Regel even een treinkaartje richting Moskou dan voor me?
kunnen we wattenschijfje niet op een 'speciale missie' sturen?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens even met de helikopter of het vliegtuig? Wat een milieubewuste keuze.
Hier is het af en toe nog om te lachenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Als de bommen vallen hebben we ook uitstraling, we zitten er dus hoe dan ook mee opgescheept
Ja kan niet alles regelen hčquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog buiten de spits reizen ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die scenario’s moet ik niet al teveel in m’n hoofd afspelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Als de bommen vallen hebben we ook uitstraling, we zitten er dus hoe dan ook mee opgescheept
Ja dat. Ik ga nog even wat op eBay kopen en dan slapenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan me ook wel druk maken om van alles en het dan helemaal kapot proberen te analyseren, maar dan moet ik echt even stoppen met nieuws kijken want het is iets waar ik echt geen invloed in heb. Ik wil de komende tig-jaar nog gewoon kunnen hebben over sushi, wiebeldansjes, lunchgenot, biljetjes, etc.
Dat is het belangrijkste, zeker als je onder de stress of angst zitquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier is het af en toe nog om te lachen
hoezo? COnducteurs kun je gewoon afknallen tochquote:
Soms zou ik jou ook gewoon een stevige knuffel willen geven ipv hier te praten dus ik snap Fles welquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we wattenschijfje niet op een 'speciale missie' sturen?
weet niet of fles dat ook wilt?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms zou ik jou ook gewoon een stevige knuffel willen geven ipv hier te praten dus ik snap Fles wel
is ze daar niet te licht voor?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, maar ik wil haar niet vroegtijdig kwijt.
Zo direct stapt ze op een bermbom
Wel clotted cream prosecco met een zweem van frambozen in je lunchtrommeltje mee hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |