SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 (met Evert, Joost, Janine, Hans, Rob, Hilda, Gerben, Rob, Robert en Jouke)
Wie wil er nou een nuchtere down to earth vrouw? Een hele zelfs?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:53 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Echt? Hele nuchtere down to earth vrouw lijkt me dat![]()
![]()
Deze is wel leuk.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rob probeert niet naar beneden te kijken om de maten met zijn ogen op te meten, dat lukt niet helemaal. Daar komt het door.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jouke is een rare manI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Lol, dit ging ook al even door mijn hoofdquote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef SilverEyes het volgende:
Mijn gaydar slaat echt uit bij Jouke. En niet zo'n beetje ook.![]()
Boer Rob/Geert doet me denken aan die EO creep Jan van den Bosch.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je weet wat ze zeggen over meiden met een leren broek..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Smerige kut hamburgersI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Deze outfit ook weerYvon met gebreid gilet
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Zeker weten!quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Pedroso het volgende:
Je weet wat ze zeggen over meiden met een leren broek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja precies dat geeft het nog maar eens aanquote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Komen toch wel een aantal leuke dames op af.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker weten!“Die heeft leren pijpen”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal wel niet bedoeld worden.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zeker weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rob en Wendy. Ze komt logeren.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lolquote:Op zondag 6 maart 2022 20:58 schreef derLudolf het volgende:
Kunnen ze Maud en Rob niet koppelen? Twee onuitstaanbare lui.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Rob vindt haar wel leuk
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Quasizwoelquote:Op zondag 6 maart 2022 20:59 schreef InstortendeSter het volgende:
Wat liep zij veel met haar heup naar voren.![]()
![]()
Zou me niets verbazen als de vorige 2 vriendinnen van Rob in stukken in de vrieskist liggen, zo'n type is het wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nog meer toffe outfits van YvonOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 maart 2022 21:00 schreef Pedroso het volgende:
Zou me niets verbazen als de vorige 2 vriendinnen van Rob in stukken in de vrieskist liggen, zo'n type is het wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
De restjes denk ik, de hoofdmoot heeft ie al op.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:00 schreef Pedroso het volgende:
Zou me niets verbazen als de vorige 2 vriendinnen van Rob in stukken in de vrieskist liggen, zo'n type is het wel.![]()
"Jullie kunnen naar huis!"
"hahahaha hihihi hohoho
(Ondertussen denken ze alleen maar: kut, concurrentie)![]()
Ik vind dat mannen hier niet aan mee moeten doen hoorI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Kun je er ooit klaar voor zijn
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Mwah. Concurrentie is prima. Kan je zien of hij je echt kiest.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:00 schreef SilverEyes het volgende:
"Jullie kunnen naar huis!"
"hahahaha hihihi hohoho
(Ondertussen denken ze alleen maar: kut, concurrentie)
Eindelijk mannenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lijkt wel ok billen maar dat accent, man manKein gewalt! Wir sind das volk!
AllemaalmaggiesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kale barracudaI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Peter GillisYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Elke keer als ik dit programma zie is er wel een moment dat ik weer in volledige verbazing val van het feit dat er blijkbaar tientallen mensen als kandidaat mee willen doen. Dan ben je niet 100% toch?![]()
Aanwezige vrouwen bij die man met paardPittige Ria’s.
De dames van Hans zijn blij dat ze een Tena lady in hebben.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Deze paardBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Deze paard
Waz met jou.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat die Lada Niva nog niet uit het hele programma is gecanceld trouwens
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Denk dat die heeeeel veel brieven zou krijgen thoquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Na de marine mannen in het nieuws is het nog meer drie keer niks.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:02 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Zag er zo snel nog niet echt iets leuks tussen zitten
Monique heeft een tor op haar lip.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Schaaltje worstenbroodjes meequote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat die heeeeel veel brieven zou krijgen thoYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Haaaiquote:Op zondag 6 maart 2022 21:04 schreef DKUp het volgende:
Open
Uit de buurt
Praat met zijn handjes
GET GAYED![]()
Marine mannen? Waar?quote:Op zondag 6 maart 2022 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na de marine mannen in het nieuws is het nog meer drie keer niks.![]()
![]()
Marion
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hans is de Geert Jan van deze serie, zelfde formaat en zelfde type.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Konijnenpak ontbreekt nogquote:Op zondag 6 maart 2022 21:04 schreef Pedroso het volgende:
Hans is de Geert Jan van deze serie, zelfde formaat en zelfde type.![]()
Dan heb je gelijk gewonnenquote:
Jouke heeft het goed voor elkaar, zit geen lelijke bij zo te zien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Marion. Kom maar naar Groningen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Alleen Jouke zelf. *Rilll*quote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef Pedroso het volgende:
Jouke heeft het goed voor elkaar, zit geen lelijke bij zo te zien.![]()
Oh ja idd. Ook goede heupen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik heb niet zo'n verstand van mannen maar hij ziet er niets slecht uit volgens mij.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou ja of het nou Carla 1 2 3 is of Djaymilla, Ashley en Jazlynn is, je moet de verschillen nog wel (her) kennenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:05 schreef Joop_W het volgende:
Alle koeien bij namen kennen?
Carla 1
Carla 2
Carla 3
Bertha 1Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Lotte gaat naar Hogwarts ofzo?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat zijn wel weer moderne koeiennamen, ik loop achterquote:Op zondag 6 maart 2022 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja of het nou Carla 1 2 3 is of Djaymilla, Ashley en Jazlynn is, je moet de verschillen nog wel (her) kennen![]()
![]()
Lotte is wel heel leuk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ed Geinquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik vind dat ze crazy eyes heeft.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit is zo ongemakkelijk.
Vooral al die types die schreeuwen dat de rest naar huis kan.. en dat ze dan zelf niet gekozen worden straks![]()
![]()
Als ik Evert zie heb ik het gevoel dat ze hem gewoon hebben vervangen met een zak hooi en we het allemaal nog niet doorhebben.![]()
Deze vrouwen doen zo denken aan de docu Wellness is boomingKein gewalt! Wir sind das volk!
Lol wtf
Rob gebruikt ook wel eens vibrators dus dat komt mooi uit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, ik noem gewoon wat "moderne" maken van die tienermoekes uit Vier handen op één buikquote:Op zondag 6 maart 2022 21:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat zijn wel weer moderne koeiennamen, ik loop achter
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Niet echt knap. Maar ik vind Evert echt 10x aantrekkelijker dan Jouke.quote:
Maar ik heb zo'n idee dat ik alleen sta in mijn afkeer tegen Jouke.![]()
Heerlijke die vrouwennijd meteenKein gewalt! Wir sind das volk!
Oeeh bah.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Jouke is wel leuk zolang hij niks zegt.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Niet echt knap. Maar ik vind Evert echt 10x aantrekkelijker dan Jouke.
Maar ik heb zo'n idee dat ik alleen sta in mijn afkeer tegen Jouke.Your beauty never ever scared me.![]()
Doe die vlaamse maar lekker pattatten bakkenI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Nee joh, Jouke is vreselijk. Zowel karakter als kop als uitspraak.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Niet echt knap. Maar ik vind Evert echt 10x aantrekkelijker dan Jouke.
Maar ik heb zo'n idee dat ik alleen sta in mijn afkeer tegen Jouke.
En de naam
Deze vrouw weet dingen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, Jouke is vreselijk. Zowel karakter als kop als uitspraak.
En de naam![]()
![]()
Is Evert een Duitser of zoI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat zien die vrouwen in zon onhandige slome autist.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 6 maart 2022 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee joh, Jouke is vreselijk. Zowel karakter als kop als uitspraak.
En de naam![]()
![]()
![]()
Even op tv komen met miljoenen kijkers….quote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat zien die vrouwen in zon onhandige slome autist.SOONY![]()
quote:
Toch jammer dat corona dat overdreven steeds zoenen niet heeft gekilledKein gewalt! Wir sind das volk!
Grote handenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat zien die vrouwen in zon onhandige slome autist.
Schijnbaar
Die blonde is wel erg mager...The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Blij dat het eindelijk weer kan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch jammer dat corona dat overdreven steeds zoenen niet heeft gekilled
Moet niet te hard waaien bij de dames van Evert anders waaien ze weg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb vaker de indruk dat bepaalde vrouwen, zo eind 30/begin 40, dit als een soort laatste kans zien. En dan denken dat bij de minder populaire/knappe boeren meer kans te maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:12 schreef Mani89 het volgende:
Wat zien die vrouwen in zon onhandige slome autist.
Of is dat erg cynisch gedacht van mij?![]()
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:13 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik heb vaker de indruk dat bepaalde vrouwen, zo eind 30/begin 40, dit als een soort laatste kans zien. En dan denken dat bij de minder populaire/knappe boeren meer kans te maken.
Op Janine zijn niet echt superknappe mannen afgekomen ofzo
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2022 21:14:54 ]![]()
In elke random datingshow gaat het moeizaam en vinden ze elkaar meestal maar niets maar hier vind werkelijk waar elke vrouw de man altijd HEEEEEEEEEEEEEElemaal fantastisch en kan die niets fout doen.... Gaat nergens over
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Omdat je hier zelf de man gekozen hebtquote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef RipCity het volgende:
In elke random datingshow gaat het moeizaam en vinden ze elkaar meestal maar niets maar hier vind werkelijk waar elke vrouw de man altijd HEEEEEEEEEEEEEElemaal fantastisch en kan die niets fout doen.... Gaat nergens over
Ja hier al meer succes dan een heel seizoen first dates zo lijktquote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef RipCity het volgende:
In elke random datingshow gaat het moeizaam en vinden ze elkaar meestal maar niets maar hier vind werkelijk waar elke vrouw de man altijd HEEEEEEEEEEEEEElemaal fantastisch en kan die niets fout doen.... Gaat nergens overKein gewalt! Wir sind das volk!
Vrijwel alle andere dating shows zijn blind dates dat is wel een verschilletjequote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef RipCity het volgende:
In elke random datingshow gaat het moeizaam en vinden ze elkaar meestal maar niets maar hier vind werkelijk waar elke vrouw de man altijd HEEEEEEEEEEEEEElemaal fantastisch en kan die niets fout doen.... Gaat nergens over![]()
Ja dat zijn kampbeulen geweestquote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mannen met grote handen hè?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Janine is zelf ook niet bepaald mooi.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef Fosive het volgende:
Op Janine zijn niet echt superknappe mannen afgekomen ofzoOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zou zij met zon vibrerend ei rondlopen?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mannen als Evert is nou precies waar BzV voor bedoeld isGeen knappe kerels die 1000 brieven krijgen en dan een buurmeisje kiezen
![]()
![]()
Is niet te vergelijken met First dates en Lang leve de liefde. Dat zijn blind dates. Nu zeggen dat je die knakker niks vindt zou raar zijn, want je hebt er zelf een brief voor gestuurd.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:14 schreef RipCity het volgende:
In elke random datingshow gaat het moeizaam en vinden ze elkaar meestal maar niets maar hier vind werkelijk waar elke vrouw de man altijd HEEEEEEEEEEEEEElemaal fantastisch en kan die niets fout doen.... Gaat nergens over![]()
#teamMarionThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
JAWEL JAWELOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Lekker JumpenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik vind het altijd zo apart dat vrouwen bij de speeddates altijd zo enthousiast zijn. Zelfs bij Evert waar gewoon vrij weinig uit kwam.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nog geen honderd ofzo. Het aantal viel me tegen eigenlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:15 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Hoeveel brieven had die Maastrichtse nou?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Nee, je ziet aan het gedrag ook dat ze zichzelf veel hoger inschatten dan de rest. Als de boer gevoelig voor uiterlijkheden is, heb je ook een grote kans dat het een complete mismatch is.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:13 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik heb vaker de indruk dat bepaalde vrouwen, zo eind 30/begin 40, dit als een soort laatste kans zien. En dan denken dat bij de minder populaire/knappe boeren meer kans te maken.
Dit.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken met First dates en Lang leve de liefde. Dat zijn blind dates. Nu zeggen dat je die knakker niks vindt zou raar zijn, want je hebt er zelf een brief voor gestuurd.
Is totaal iets anders.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
De regie.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:16 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie zou dan de afstandbediening hebben?![]()
Yvon wordt ook steeds stouter.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Maar dan nog. Stem, lichaamshouding, geur.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken met First dates en Lang leve de liefde. Dat zijn blind dates. Nu zeggen dat je die knakker niks vindt zou raar zijn, want je hebt er zelf een brief voor gestuurd.![]()
Neee, Maud door naar de dagdate![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Geen namen onthouden maar zo snel ja roepen bij dit groepje
Alle vijf!You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Die man heeft toch gewoon een beroerte gehad? Of heeft parkinson?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat dank je wel is er ook nog steeds
Illuminati confirmedquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij heeft vooral een BMI keuze gemaaktKein gewalt! Wir sind das volk!
Volgens mij komt hij gewoon uit het oosten van het land.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Die man heeft toch gewoon een beroerte gehad? Of heeft parkinson?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Na 5 minuten nee roepen zou wel extreem zijn. Denk dat de meesten een lange reis heen en terug hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Maar dan nog. Stem, lichaamshouding, geur.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Een reuzinYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat zei ikchemie in de hal
Snap ik maar ze gaan wel heel erg mee in de sfeer van yvonne. Zie je bij B&B op npo1 ook. Moet je zelfde programma in Engeland eens kijken. Kraken ze elkaar totaal tot de grond af maar in nederlandse is het een groot suikerprogramma en allemaal megalief voor elkaar. De vrouwen mogen wel IETS minder van de daken gillen hoe fantastisch het wel niet is. Volgens mij worden ze door de productie heel erg gestuurd in hun gedrag.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is niet te vergelijken met First dates en Lang leve de liefde. Dat zijn blind dates. Nu zeggen dat je die knakker niks vindt zou raar zijn, want je hebt er zelf een brief voor gestuurd.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
En een blauw shirt aan. #pinoquote:
Gewoon een boer.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Die man heeft toch gewoon een beroerte gehad? Of heeft parkinson?
Net zoals je tegen een Steward zegt, ben je ook homo?![]()
Daar komt dat vaak voor inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij gewoon uit het oosten van het land.![]()
Heerlijk ergerenquote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Welkom in stijlvol Engelandquote:Op zondag 6 maart 2022 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ik maar ze gaan wel heel erg mee in de sfeer van yvonne. Zie je bij B&B op npo1 ook. Moet je zelfde programma in Engeland eens kijken. Kraken ze elkaar totaal tot de grond af maar in nederlandse is het een groot suikerprogramma en allemaal megalief voor elkaar. De vrouwen mogen wel IETS minder van de daken gillen hoe fantastisch het wel niet is. Volgens mij worden ze door de productie heel erg gestuurd in hun gedrag.
Gvd de vibratorvrouw valt afOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Eens, maar dit zijn boeren en vrouwen/mannen die op boeren vallen. Ander slag volk.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ik maar ze gaan wel heel erg mee in de sfeer van yvonne. Zie je bij B&B op npo1 ook. Moet je zelfde programma in Engeland eens kijken. Kraken ze elkaar totaal tot de grond af maar in nederlandse is het een groot suikerprogramma en allemaal megalief voor elkaar. De vrouwen mogen wel IETS minder van de daken gillen hoe fantastisch het wel niet is. Volgens mij worden ze door de productie heel erg gestuurd in hun gedrag.![]()
Nelly gaat 'm worden voor Rob als het aan hem ligt. Denk alleen niet dat het wederzijds is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Britten zijn gewoon truttenquote:Op zondag 6 maart 2022 21:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Snap ik maar ze gaan wel heel erg mee in de sfeer van yvonne. Zie je bij B&B op npo1 ook. Moet je zelfde programma in Engeland eens kijken. Kraken ze elkaar totaal tot de grond af maar in nederlandse is het een groot suikerprogramma en allemaal megalief voor elkaar. De vrouwen mogen wel IETS minder van de daken gillen hoe fantastisch het wel niet is. Volgens mij worden ze door de productie heel erg gestuurd in hun gedrag.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zijn al die mannen voor haar begrafenisondernemer ofzo?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: