SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oekraïne opdelen tussen Russia en Polska oidquote:Op zondag 6 maart 2022 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Oekraïne zal dan toch een heel deel in het Oosten en Zuiden op moeten gaan geven ben ik bang. Dat zou de beste optie zijn, maar geeft ook 0 garanties.
dat las ik paar daar dagen terug ook over de mensen op de krim. Dat hun levens negatief zijn veranderdquote:
Sluipschutters is wel grappig.quote:
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oekraïne opdelen tussen Russia en Polska oid
Onszelf opofferen voor Oekraïne, da's een top ideequote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.
Dan hebben we het vooral het beste voor met onszelf.
Gewoon voor MAD gaan, hoeven we ons ook niet meer druk te maken over geneuzel over grondgebied en zulksquote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.
Dan hebben we het vooral het beste voor met onszelf.
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor MAD gaan, hoeven we ons ook niet meer druk te maken over geneuzel over grondgebied en zulks
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?
quote:Mutual(ly) assured destruction (MAD)[1] (wederzijdse gegarandeerde vernietiging) is de militaire strategie die ervan uitgaat dat een gebruik van nucleaire wapens op grote schaal door een van twee zijden in een oorlog zou resulteren in de vernietiging van zowel de aanvaller als de verdediger. Het is gebaseerd op het idee dat het dreigen met zware wapens nodig is om te voorkomen dat de ander diezelfde wapens gebruikt. Zo ontstaat een afschrikkingsevenwicht (balance of terror), dat beide zijden af zou houden van een aanval.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mutual_assured_destruction
ja we sturen hun naar frontliniequote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?
Nou dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Punt is dat als je putin nu op welke manier dan ook zijn zin geeft, dat Oekraïne pas het begin is. Dit kan alleen maar eindigen met de totale vernietiging van Rusland.
Ja en dat is er allemaal niet dus Rusland walst er gratis overheen omdat de NAVO te chique is om het gebruik van kernwapens serieus te overwegen. Daagquote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.
Na erg goede diplomatieke deals kan er een deal worden gemaakt met een gedeeld Russisch Oekraïne. En een bufferszone die streng gecontroleerd word.
Na verloop van tijd zal Europese defensie ontzettend veel groter moeten zijn. Zodat Rusland geen gevaar kan vormen voor EU landen.
EU is de laatste jaren veel te laks geweest op defensie.
Je wil graag dat de navo dreigt met kernwapens?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dat is er allemaal niet dus Rusland walst er gratis overheen omdat de NAVO te chique is om het gebruik van kernwapens serieus te overwegen. Daag
Heb jij een beter plan?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil graag dat de navo dreigt met kernwapens?
lekker op het terras gezetenquote:
wel nog wat koud, want de zon liet het wat afweten vanmiddagquote:
Als het verder maar wel leuk was.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog wat koud, want de zon liet het wat afweten vanmiddag
Ja, kun je proberen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gewoon keiharde diplomatie. Bouw een glimmende goudenbrug.
Alsof ze dat nog niet weet.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips de Kruidvat heeft een kilo pindarotsjes voor 5 euro
Vriendjequote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
Geen idee of je het haar ook verteld hebt.quote:
Hoi vriendjequote:
Nee ze vertelde het hier tegen jou maar toen wist je het al van mij.quote:
duurquote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
Ja zag ik in de folder. Gevaarlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
ik lust geen pinda'squote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klein klein lullig bakje kost vaak al drie euro ofzo toch?
Maar is wel een bizarre aflevering, kijken!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Wilde die docu op Netflix kijken over die moordlustige bejaarde, maar ben vier keer in slaap gevallen en moet nu nog gaan koken. Weet nu al dat het kut slapen wordt vannacht
Ja heb afgekeken. Kende het verhaal natuurlijk al, maar die lijkenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar is wel een bizarre aflevering, kijken!
Ik kende het verhaal gek genoeg nog niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb afgekeken. Kende het verhaal natuurlijk al, maar die lijken
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
@:CherryLips is echt mijn true crime buddy hier.
Oh maar dat vind ik een stom programma. Keek mijn ex ook altijd. Met die stomme piepjes enz steeds.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze met ghost adventures op spokenjacht geweest in dat huis.
Ik vond de eerste seizoenen heel leuk, maar op een gegeven moment ging het alleen maar over demons en dark rituals en satanisme en portals naar hell. Beetje te veel naar Supernatural gekeken ofzo. En die gast heeft vliegangst dus ze blijven steeds in de westelijke Staten en daar hebben ze wel zo'n beetje alles gehad ondertussen. En dan gaan ze naar mensen thuis waar weer iemand bezeten zou zijn. Zo ontzettend slecht allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik een stom programma. Keek mijn ex ook altijd. Met die stomme piepjes enz steeds.
Ik vond het allemaal een beetje te fake ofzo. Ik geloof ergens wel in geesten, altijd gedaan. Maar niet op deze manier.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de eerste seizoenen heel leuk, maar op een gegeven moment ging het alleen maar over demons en dark rituals en satanisme en portals naar hell. Beetje te veel naar Supernatural gekeken ofzo. En die gast heeft vliegangst dus ze blijven steeds in de westelijke Staten en daar hebben ze wel zo'n beetje alles gehad ondertussen. En dan gaan ze naar mensen thuis waar weer iemand bezeten zou zijn. Zo ontzettend slecht allemaal.
Heb ik gemist denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze vertelde het hier tegen jou maar toen wist je het al van mij.
Ik heb een zak gekochtquote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag ik in de folder. Gevaarlijk.
Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
@:CherryLips is echt mijn true crime buddy hier.
Ik heb er 2 hier in huis gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal een beetje te fake ofzo. Ik geloof ergens wel in geesten, altijd gedaan. Maar niet op deze manier.
Dat was gewoon je kind.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat er anderhalve maand terug ofzo eentje op m'n rug sprong tijdens het slapen
Die was er niet.quote:
Champignons aanfruiten met een sjalotje en een knoflookteentje.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Champignons aanfruiten met een sjalotje en een knoflookteentje.
Afblussen met een beetje witte wijn, runderbouillonblokje erbij en dan wat slagroom toevoegen.
Naar smaak peper en zout
Nog leuke dingen met de kinderen gedaan? Inmiddels zijn ze volleerd padvinder?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai!Ja gaat goed, afgelopen week was het vakantie dus veel gewerkt, wel heel leuk maar ook erg vermoeiend. Verder de oorlog volgen en al een klein beetje tuinen. (Lees vooral een beetje in mijn tuin kijken, ik zag een dode uitgedroogde kikker.
) Jij ook zin in je tuin las ik, ben je ook van plan om te gaan moestuinen of vooral te siertuinen? Want bij moestuinen kan je nu alvast beginnen met wat dingetjes opkweken achter glas.
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben Worst Roomate Ever aan het kijken, bijzonder boeiend
Oh, toevallig!quote:
Ja die zat ik ook te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen aan world's worst room mate (o.i.d.)
Ze maken ook wel goede series.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen nog om Netflix te hebben
Eensquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen nog om Netflix te hebben
Uhm...... hoe heeft het Westen dat vijandbeeld precies in stand gehouden?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Als het Westen in de 90s zo slim was geweest om de Russen in hun kamp te krijgen ipv het oude vijand denken levend te houden dan was het het nu 1 blok en was China nooit zo'n opponent geworden. Had ook gescheeld tegenover het moslimterrorisme etc.
Maar helaas, het oude west tov oost was kennelijk te belangrijk. In de Jeltsin jaren had er een hoop bereikt kunnen worden.
Helaas de koe in de kont kijken
Kattenplaatjesquote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm...... hoe heeft het Westen dat vijandbeeld precies in stand gehouden?
Komt allen gezellig bij de NAVO en koopt onze spullen van Raytheon en Northrop Grummanquote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Als het Westen in de 90s zo slim was geweest om de Russen in hun kamp te krijgen ipv het oude vijand denken levend te houden dan was het het nu 1 blok en was China nooit zo'n opponent geworden. Had ook gescheeld tegenover het moslimterrorisme etc.
Maar helaas, het oude west tov oost was kennelijk te belangrijk. In de Jeltsin jaren had er een hoop bereikt kunnen worden.
Helaas de koe in de kont kijken
Het is nog geen bedtijd tochquote:
Beide kanten bleven elkaar als vijand zien, laten we het westen nu niet opeens als heilig zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm...... hoe heeft het Westen dat vijandbeeld precies in stand gehouden?
Helemaal nietquote:
quote:
Ja, vandaar van mijn vraag... waaruit is precies gebleken dat het Westen vast bleef houden aan een oud vijandsbeeld? Voorbeelden?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beide kanten bleven elkaar als vijand zien, laten we het westen nu niet opeens als heilig zien.
Het is al diep triest genoeg dat dit zo gebeurd. Die jaren Jeltsin had het ten goede gekeerd kunnen worden, daarna was het momentum gepasseerd. China is lachende derde, eerst corona waar ze zelf nauwelijks last van hebben gehad, nu krijgen ze de Russen als bondgenoot. Ze zijn in Rusland al druk doende Chinese bankpassen te verstrekken
Ouwe wijvensoos hierquote:
zie je ik ben niet de enige die niet wil dat je gaat slapenquote:
gmbl is een echte slaaphater.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zie je ik ben niet de enige die niet wil dat je gaat slapen
Jaaaaaaaaaaaaahhhhhhh lekker schietenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Oekraïne: 20.000 buitenlanders willen vechten
De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken zegt dat bijna 20.000 buitenlanders zich hebben aangemeld om voor Oekraïne te gaan vechten tegen Rusland. Volgens minister Kuleba gaat het om vrijwilligers uit 52 landen, melden lokale Oekraïense media. Hij zei niet uit welke landen de vrijwilligers komen.
Vorige week zei president Zelensky al dat 16.000 mensen zich hadden gemeld om mee te vechten in Oekraïne.
Jongens ik heb ons allemaal aangemeldMorgen om 11:00 vertrekt de bus van het dorpsplein
Helemaal niet, ik houd van slapenquote:
Ja dat kan ik nietquote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef bitterbal het volgende:
Jongens ik heb ons allemaal aangemeldMorgen om 11:00 vertrekt de bus van het dorpsplein
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:07 schreef Ama het volgende:
Slapen is wel fijn ja. Toch wel 1 van mijn hobby's.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
helaas pindakaas, je gaat gewoon mee
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Speciaal fruit @:kwiwi krijgt een aparte opdracht
Vladimir Putin’s mistress Alina Kabaeva is allegedly hiding in Switzerland with their four young children.
“While Putin carries out his assault on the Ukraine, attacking innocent citizens and causing a refugee crisis, his family is holed up in a very private and very secure chalet somewhere in Switzerland – for now, at least,” a source told us.
Kabaeva, an Olympic gold-winning gymnast, reportedly has four children with the Russian leader, 69, but the two have never officially confirmed it.
Sources say they share 7-year-old twin daughters, who were born near Lugano, Switzerland, in February 2015. It is believed they also have two other sons.
Putin – who has two other adult daughters, Maria, 36, and Katerina, 35, from his first marriage to former flight attendant Lyudmila Shkrebneva – has fought hard to shield his children from the media and spotlight.
He hardly ever publicly speaks about them, prompting confusion about how many kids he actually has.
Putin and Shkrebneva were married for three decades until their divorce in 2013. Their daughter Maria was born in Leningrad in 1985, while Katerina was born in Germany in 1986 when the family lived there during Putin’s time in the KGB. Kabaeva is one of the most decorated gymnasts in rhythmic gymnastic history, with two Olympic medals, 14 World Championship medals and 21 European Championship medals.
Speciaal fruitquote:Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Vladimir Putin’s mistress Alina Kabaeva is allegedly hiding in Switzerland with their four young children.
“While Putin carries out his assault on the Ukraine, attacking innocent citizens and causing a refugee crisis, his family is holed up in a very private and very secure chalet somewhere in Switzerland – for now, at least,” a source told us.
Kabaeva, an Olympic gold-winning gymnast, reportedly has four children with the Russian leader, 69, but the two have never officially confirmed it.
Sources say they share 7-year-old twin daughters, who were born near Lugano, Switzerland, in February 2015. It is believed they also have two other sons.
Putin – who has two other adult daughters, Maria, 36, and Katerina, 35, from his first marriage to former flight attendant Lyudmila Shkrebneva – has fought hard to shield his children from the media and spotlight.
He hardly ever publicly speaks about them, prompting confusion about how many kids he actually has.
Putin and Shkrebneva were married for three decades until their divorce in 2013. Their daughter Maria was born in Leningrad in 1985, while Katerina was born in Germany in 1986 when the family lived there during Putin’s time in the KGB. Kabaeva is one of the most decorated gymnasts in rhythmic gymnastic history, with two Olympic medals, 14 World Championship medals and 21 European Championship medals.
Maar dit wist ik al, de tietjes van Alina gaan ons helpen want Molrat Poetin Naarling wil die niet kwijtquote:
Als we haar gijzelen kunnen we haar inruilenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dit wist ik al, de tietjes van Alina gaan ons helpen want Molrat Poetin Naarling wil die niet kwijt
Ik had begrepen dat Putin zijn familie had opgeborgen in een zwaar bewaakt complex in Siberiëquote:Op zondag 6 maart 2022 20:08 schreef bitterbal het volgende:
Jeltsin heeft genoeg visjes uitgegooid om bv lid te worden van de EU. Kansloosquote:Op zondag 6 maart 2022 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, vandaar van mijn vraag... waaruit is precies gebleken dat het Westen vast bleef houden aan een oud vijandsbeeld? Voorbeelden?
007 BAL, de naam is BAL.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als we haar gijzelen kunnen we haar inruilen
niet volgens instagramquote:Op zondag 6 maart 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Putin zijn familie had opgeborgen in een zwaar bewaakt complex in Siberië
Daar zijn we zeer dankbaar voorquote:Op zondag 6 maart 2022 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
al een week geen slang op trouwens, uit fideliteit naar bal
007 BAL is zijn werpsel op het spoor hoor, we zijn gered.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Putin zijn familie had opgeborgen in een zwaar bewaakt complex in Siberië
Misschien zit er wel kat of hond in.quote:
Smaakt vast als kipquote:Op zondag 6 maart 2022 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
al een week geen slang op trouwens, uit fideliteit naar bal
quote:
ik denk het niet...quote:
Heb ze nog nooit op eigenlijk.quote:
ja toch vreemd hoe die hier terecht is gekomenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik denk het niet...
WANT...
er zit een sovjet-krekel in huis
ik gok op die malafide Grmblquote:Op zondag 6 maart 2022 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch vreemd hoe die hier terecht is gekomen
Zulke dikke bullshit dit.quote:Je mag alleen tijdens daluren in de trein zitten en moet de trein dus verlaten hebben wanneer de spits begint.
Ik ben niet actief bij deze beschuldiging betrokken en ik ontken elke vorm van betrokkenheidquote:
Moment van inchecken telt, verder niet.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet actief bij deze beschuldiging betrokken en ik ontken elke vorm van betrokkenheid
quote:
Ja maar waar staat dit.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moment van inchecken telt, verder niet.
Ja dus als ik een treinreis van twee uur wil maken, dan ben ik er pas om 11uur op z'n vroegst en moet ik om uiterlijk twee uur weer terug. Of pas na de avondspits gaan reizen, mag ik ruim vier uur wachten.quote:
Aankomende nacht gewoon de hele tijd van tiet naar tiet springen met dat krekeltje.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet actief bij deze beschuldiging betrokken en ik ontken elke vorm van betrokkenheid
Waar heb je die quote vandaan danquote:Op zondag 6 maart 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus als ik een treinreis van twee uur wil maken, dan ben ik er pas om 11uur op z'n vroegst en moet ik om uiterlijk twee uur weer terug. Of pas na de avondspits gaan reizen, mag ik ruim vier uur wachten.
Oh dat is kut.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dus als ik een treinreis van twee uur wil maken, dan ben ik er pas om 11uur op z'n vroegst en moet ik om uiterlijk twee uur weer terug. Of pas na de avondspits gaan reizen, mag ik ruim vier uur wachten.
Ik durf niet meer nuquote:
Of Solo de Polo komt jouw kant opquote:Op zondag 6 maart 2022 20:23 schreef Ama het volgende:
Oh wacht ik ga altijd om 18:38. Dat is buiten de spits schijnbaar.
I see. Nou veel succes met het verkopen van zo'n onzinnig kutproduct danquote:Op zondag 6 maart 2022 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/uitgelicht/vroegboekdal
Onder de FAQ. Maar had het al eens eerder gelezen.
Wanneer mag ik reizen met Vroegboek Dal?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/uitgelicht/vroegboekdal
Onder de FAQ. Maar had het al eens eerder gelezen.
Ja ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of Solo de Polo komt jouw kant op
met wendy van dijk aan het front.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef Ama het volgende:
Gaan jullie morgen kijken naar dat programma voor giro 555?
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent gewoon die spion die mij probeert te framen
[ afbeelding ]
Never.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef Ama het volgende:
Gaan jullie morgen kijken naar dat programma voor giro 555?
Nee joh dat is allang bekend dat ze dat niet gaat doen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met wendy van dijk aan het front.
denk het niet
Nja ik ook. Zit de hele tijd maar op internet en nergens word ik blij vanquote:
oh gemist.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee joh dat is allang bekend dat ze dat niet gaat doen.
Nee niemand.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh gemist.sturen ze nu linda de mol of chantal janzen?
Meteen gestrand ergens want de aansluiting klopt niet en de bus rijdt na achten maar twee keer per vier uur.quote:
Wat is loos?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ja in bed lig je ook maar te piekeren
Boeit mij niet zoveel hoor, paardenvlees is vaak het best verzorgde vleesquote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn om als Penny meisje oud paard te eten.
Ohquote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ook raar zijn om als Penny meisje oud paard te eten.
Gewoon die hele kutoorlog. Word er zowat suicidaal vanquote:
Jeetje dat is toch ook niet nodig.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon die hele kutoorlog. Word er zowat suicidaal van
Nou ik heb er wel slapeloze nachten van eigenlijk gehadquote:
Niet door hoor flesquote:Op zondag 6 maart 2022 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon die hele kutoorlog. Word er zowat suicidaal van
Het legt een beetje een deken op alles wat je doet of wilt doen. Met Corona had ik er nog enige controle over door te gaan kluizenaren, maar hier heb ik totaal geen invloed op.quote:
denk je dat het hier komt?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik heb er wel slapeloze nachten van eigenlijk gehad
zoals ik het nu voel is dat een beetje 50/50.quote:
ik vond corona in het begin wel enger dan dit eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het legt een beetje een deken op alles wat je doet of wilt doen. Met Corona had ik er nog enige controle over door te gaan kluizenaren, maar hier heb ik totaal geen invloed op.
Neequote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Ama het volgende:
Ben ik de enige die er niet anders door slaapt?
Vind je rationeel dat ook of is dat angst?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals ik het nu voel is dat een beetje 50/50.
Nou ja bij mij is alles rationeel. Helpt ook niet dat ik er thuis met niemand over kan praten echt face to face zeg maarquote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind je rationeel dat ook of is dat angst?
Situaties waar je zelf niets aan kunt doen moet je jezelf nooit druk om maken want dat heeft geen enkele zin.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoals ik het nu voel is dat een beetje 50/50.
Heel soms zeg je wel iets nuttigs.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Situaties waar je zelf niets aan kunt doen moet je jezelf nooit druk om maken want dat heeft geen enkele zin.
Bij corona was het in het begin vooral de angst voor het onbekende denk ik want het was iets 'nieuws'quote:Op zondag 6 maart 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vond corona in het begin wel enger dan dit eigenlijk
mja dat snap ikquote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja bij mij is alles rationeel. Helpt ook niet dat iuk er thuis met niemand over kan praten echt face to face zeg maar
Ja, nee, oke.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Situaties waar je zelf niets aan kunt doen moet je jezelf nooit druk om maken want dat heeft geen enkele zin.
ja durfde toen ook niet meer naar de supermarkt en die nare beelden uit italie en zoquote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij corona was het in het begin vooral de angst voor het onbekende denk ik want het was iets 'nieuws'
Ik was vooral bang dat m'n ouders het kregen en dat je dan via FaceTime afscheid moest nemen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij corona was het in het begin vooral de angst voor het onbekende denk ik want het was iets 'nieuws'
Theoretisch gezien misschien wel, maar zo werkt dat niet in het echtquote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
das idd een nare gedachte jaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vooral bang dat m'n ouders het kregen en dat je dan via FaceTime afscheid moest nemen.
Nee maar goed, wat stel je dan voor? Joh NAVO erbij allemaal lekker de klere krijgen, ik ga op vakantie en jongelui je ziet maarquote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is zo en zaken waar je wel wat aan kunt doen kun je juist voor vechten als een leeuw, zo ist leven.quote:
nee is ook makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, wat stel je dan voor? Joh NAVO erbij allemaal lekker de klere krijgen, ik ga op vakantie en jongelui je ziet maar![]()
Ja, het is alleen wel net zeggen dat je niet aan een roze olifant mag denken.quote:
Ik ook!quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is alleen wel net zeggen dat je niet aan een roze olifant mag denken.
Ik heb niet het idee dat putje naar een Russisch wereldrijk streeft ofzo a la Duitsland, maar hij kan wel heel vervelend gaan doen met die kernbommen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:35 schreef Ama het volgende:
Als ze in Duitsland staan komt het wel dichtbij.
Dat was bepertk. Die waren met elkaar bezig. Dat maakte net zo veel indruk op mij als een willekeurige voetbalwedstrijd eigenlijkquote:
Sterker nog, een grote meerderheid van ons land en West-Europa heeft nooit een oorlog meegemaakt en kent het alleen van beelden van ergens ver wegquote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Angst of onzekerheid is in deze situatie denk ik zeer normaal zeker omdat het nog niet eerder voor ons zo dichtbij is geweest.
maar daar hebben de nederlanders een actieve rol gespeeld toch? Weet niet zo heel veel van die oorlog afquote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was bepertk. Die waren met elkaar bezig. Dat maakte net zo veel indruk op mij als een willekeurige voetbalwedstrijd eigenlijk
Ik heb juist de indruk dat de verschrikkingen van WO2 inmiddels te lang geleden zijn voor de trigger "Ho wacht dit willen we niet meer".quote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterker nog, een grote meerderheid van ons land en West-Europa heeft nooit een oorlog meegemaakt en kent het alleen van beelden van ergens ver weg
Jaren '90quote:
18-22quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar daar hebben de nederlanders een actieve rol gespeeld toch? Weet niet zo heel veel van die oorlog af
hoe oud was je toen?
Nou je kunt erover praten natuurlijk, gaat niets veranderen natuurlijk maar toch.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, wat stel je dan voor? Joh NAVO erbij allemaal lekker de klere krijgen, ik ga op vakantie en jongelui je ziet maar![]()
ja laatste jaren midden oosten; syrie, yemen, afghanistan, irak israel/palestinaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sterker nog, een grote meerderheid van ons land en West-Europa heeft nooit een oorlog meegemaakt en kent het alleen van beelden van ergens ver weg
nou ja kijk maar naar de chinezen en de oeigoerenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat de verschrikkingen van WO2 inmiddels te lang geleden zijn voor de trigger "Ho wacht dit willen we niet meer".
En dat het dus allemaal vrolijk weer gebeurt.
Dat is toch niet te vergelijken joh.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar daar hebben de nederlanders een actieve rol gespeeld toch? Weet niet zo heel veel van die oorlog af
hoe oud was je toen?
History has a tendency to repeat itself. As memory fades, events from the past can become events of the present.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat de verschrikkingen van WO2 inmiddels te lang geleden zijn voor de trigger "Ho wacht dit willen we niet meer".
En dat het dus allemaal vrolijk weer gebeurt.
ja dat weet ik niet want ik was toen 6 ofzoquote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken joh.
Ja maar van hoeveel van die conflicten hebben we echt direct 'last' gehad, als in dat onze eigen grenzen in gevaar zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste jaren midden oosten; syrie, yemen, afghanistan, irak israel/palestina
man man man
dan nog heel wat conflicten in afrika dus eigenlijk zouden we wel wat gewend moeten zijn
Ja maar dat is ver weg, al is het blijkbaar racisme door dat te zeggen. Dat is een ander werelddeel, daar is altijd gelazer, je kunt je niet zo goed identificeren met de cultuur. En het blijft ook daar. We hoeven niet bang te zijn dat een of andere ayatollah besluit Nederland plat te gooien.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja laatste jaren midden oosten; syrie, yemen, afghanistan, irak israel/palestina
man man man
dan nog heel wat conflicten in afrika dus eigenlijk zouden we wel wat gewend moeten zijn
Ja maar het is niet zo dat ik me zorgen maak of hoef te maken om vrouw / kinderen of ook maar een goudvis die ik achterlaat. Kan best gewoon in het begin doodgaan, prima niemand ligt wakkerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus wel bewust mee gemaak.
mja je wordt ook wat ouder natuurlijk
geen een maar het was niet rustigquote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar van hoeveel van die conflicten hebben we echt direct 'last' gehad, als in dat onze eigen grenzen in gevaar zijn
Ja maar de Serviërs hadden niet heel veel kernwapens zeg maar.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet want ik was toen 6 ofzomaar qua afstand was het dichtbij nederland
nou ja zo werkt het ook gewoon ja. Met die mensen uit oekraine kunnen we onszelf identificeren.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is ver weg, al is het blijkbaar racisme door dat te zeggen. Dat is een ander werelddeel, daar is altijd gelazer, je kunt je niet zo goed identificeren met de cultuur. En het blijft ook daar. We hoeven niet bang te zijn dat een of andere ayatollah besluit Nederland plat te gooien.
Nou ja je wilt zelf ook nog leuke dingen doen tochquote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo dat ik me zorgen maak of hoef te maken om vrouw / kinderen of ook maar een goudvis die ik achterlaat. Kan best gewoon in het begin doodgaan, prima niemand ligt wakker
Dat is ook wel een belangrijke ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de Serviërs hadden niet heel veel kernwapens zeg maar.
nee maar geloof ook niet dat putin dat doetquote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de Serviërs hadden niet heel veel kernwapens zeg maar.
Nee in de wereld is het nooit rustig, maar we zitten momenteel (nog net) in zo'n beetje de langste periode ooit in West-Europa zonder oorlog.quote:
Ik snap niet dat die dingen überhaupt gemaakt worden. Hadden nooit uitgevonden mogen worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar geloof ook niet dat putin dat doet
ja kleine stukje west europaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in de wereld is het nooit rustig, maar we zitten momenteel (nog net) in zo'n beetje de langste periode ooit in West-Europa zonder oorlog.
Nou ja als we daar gewoon op konden rekenen dan was het een stuk eenvoudiger allemaal. Maar het enige wat ik in anderhalve week geleerd heb is dat Putin in alles ja zegt en nee doet.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar dat is natuurlijk geen reden om te zeggen "Het wordt wel weer eens tijd" of zo.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee in de wereld is het nooit rustig, maar we zitten momenteel (nog net) in zo'n beetje de langste periode ooit in West-Europa zonder oorlog.
Daar ben je dus bang voor? Das wel kut dat je daar over ligt te piekerenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als we daar gewoon op konden rekenen dan was het een stuk eenvoudiger allemaal. Maar het enige wat ik in anderhalve week geleerd heb is dat Putin in alles ja zegt en nee doet.
Die dingen zijn ook gewoon de schuld van Hitlerquote:Op zondag 6 maart 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die dingen überhaupt gemaakt worden. Hadden nooit uitgevonden mogen worden.
Nee ik zit er ook niet op te wachten hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar dat is natuurlijk geen reden om te zeggen "Het wordt wel weer eens tijd" of zo.
Nou als ie dat echt doet, en hij wil dat heel erg graag blijkt uit ALLESquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar ben je dus bang voor? Das wel kut dat je daar over ligt te piekeren
ja ik kan niet eens bevatten hoe dat dan zal gaan neequote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als ie dat echt doet, en hij wil dat heel erg graag blijkt uit ALLES![]()
Dan hebben we echt een enorme kuttijd voor de boeg. Dan vinden we corona met z'n allen "een griepje".
Oh, wacht
Ja dan wordt ie finaal voor z'n flikker genuked natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik kan niet eens bevatten hoe dat dan zal gaan neeBevat al niet eens precies hoe zo'n ding werkt maar hij zal daar toch ook zelf de gevolgen van ondervinden?
nou ja dit is best wel een dingetjequote:Op zondag 6 maart 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag gewoon weer even zonder stress willen zijn, maar voel me zo'n jankerd dan want heb verder eigenlijk niks om over te zaniken
Nee het gaat binnenkort weer goed weer worden, m'n pa heeft er ook nog kanker bij, heb ik al niet, net een nieuwe baan midden in de cojona. Als je zo dingen op een rijtje gaat zetten gaat het allemaal best goed. Maar tochquote:Op zondag 6 maart 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag gewoon weer even zonder stress willen zijn, maar voel me zo'n jankerd dan want heb verder eigenlijk niks om over te zaniken
maar je zegt dat je thuis niemand hebt om er over te praten. Je hebt ons he flesquote:Op zondag 6 maart 2022 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het gaat binnenkort weer goed weer worden, m'n pa heeft er ook nog kanker bij, heb ik al niet, net een nieuwe baan midden in de cojona. Als je zo dingen op een rijtje gaat zetten gaat het allemaal best goed. Maar toch
De spannendste momentjes in het militaire nucleaire tijdperk zijn er niet zo heel veel, MacArthur die de bom in wilde zetten tegen het door Rusland gesteunde Chinese leger in Korea, de Cubacrisis en in 1991 tijdens de Russische coup van het leger toen ze het koffertje met lanceercodes kwijt waren een paar dagen, dit gaat veel en veel en veel verder, we hebben nog nooit zo dicht bij de totale vernietiging gestaan als nu maar het kan ook in een seconde voorbij zijn dat gevaar en met een sisser aflopen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tnx USquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De spannendste momentjes in het militaire nucleaire tijdperk zijn er niet zo heel veel, MacArthur die de bom in wilde zetten tegen het door Rusland gesteunde Chinese leger in Korea, de Cubacrisis en in 1991 tijdens de Russische coup van het leger toen ze het koffertje met lanceercodes kwijt waren een paar dagen, dit gaat veel en veel en veel verder, we hebben nog nooit zo dicht bij de totale vernietiging gestaan als nu maar het kan ook in een seconde voorbij zijn dat gevaar en met een sisser aflopen.
De enige die dit kan afwenden is Poetin zelf of iemand die hem vermoord.
Jaaaaaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je zegt dat je thuis niemand hebt om er over te praten. Je hebt ons he fles
Ga dat eens regelen dan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De spannendste momentjes in het militaire nucleaire tijdperk zijn er niet zo heel veel, MacArthur die de bom in wilde zetten tegen het door Rusland gesteunde Chinese leger in Korea, de Cubacrisis en in 1991 tijdens de Russische coup van het leger toen ze het koffertje met lanceercodes kwijt waren een paar dagen, dit gaat veel en veel en veel verder, we hebben nog nooit zo dicht bij de totale vernietiging gestaan als nu maar het kan ook in een seconde voorbij zijn dat gevaar en met een sisser aflopen.
Oh, doe dat laatste maar dan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kleine kans dus eigenlijk, die man wil ook niet sterven, daarom is de gouden terugtochtbrug zo belangrijk, laat hem zich maar zonder gezichtsverlies terugtrekken, schieten we hem later wel door zijn gore laffe rattengezicht heen, desnoods doe ik dat zelf.quote:
Spannondquote:
Nee niet later en desnoods. Opschieten, met je grote smoel.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja kleine kans dus eigenlijk, die man wil ook niet sterven, daarom is de gouden terugtochtbrug zo belangrijk, laat hem zich maar zonder gezichtsverlies terugtrekken, schieten we hem later wel door zijn gore laffe rattengezicht heen, desnoods doe ik dat zelf.
Regel even een treinkaartje richting Moskou dan voor me?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet later en desnoods. Opschieten, met je grote smoel.
The name's Straling. Uit Straling.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe ik wel, met plezier en zonder angst en wroeging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |