SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Oekraïne opdelen tussen Russia en Polska oidquote:Op zondag 6 maart 2022 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende: [..] Oekraïne zal dan toch een heel deel in het Oosten en Zuiden op moeten gaan geven ben ik bang. Dat zou de beste optie zijn, maar geeft ook 0 garanties.
dat las ik paar daar dagen terug ook over de mensen op de krim. Dat hun levens negatief zijn veranderdquote:
Sluipschutters is wel grappig.quote:
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oekraïne opdelen tussen Russia en Polska oid
Onszelf opofferen voor Oekraïne, da's een top ideequote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.
Dan hebben we het vooral het beste voor met onszelf.
Gewoon voor MAD gaan, hoeven we ons ook niet meer druk te maken over geneuzel over grondgebied en zulksquote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland met Oekraïne als buffer-zone. Maar dat is ook geen lang leven gegund.
Dan hebben we het vooral het beste voor met onszelf.
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon voor MAD gaan, hoeven we ons ook niet meer druk te maken over geneuzel over grondgebied en zulks
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?
quote:Mutual(ly) assured destruction (MAD)[1] (wederzijdse gegarandeerde vernietiging) is de militaire strategie die ervan uitgaat dat een gebruik van nucleaire wapens op grote schaal door een van twee zijden in een oorlog zou resulteren in de vernietiging van zowel de aanvaller als de verdediger. Het is gebaseerd op het idee dat het dreigen met zware wapens nodig is om te voorkomen dat de ander diezelfde wapens gebruikt. Zo ontstaat een afschrikkingsevenwicht (balance of terror), dat beide zijden af zou houden van een aanval.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mutual_assured_destruction
ja we sturen hun naar frontliniequote:Op zondag 6 maart 2022 18:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil het creatieve bureau van mijn neef erbij betrekken?
Nou dat weet ik niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Punt is dat als je putin nu op welke manier dan ook zijn zin geeft, dat Oekraïne pas het begin is. Dit kan alleen maar eindigen met de totale vernietiging van Rusland.
Ja en dat is er allemaal niet dus Rusland walst er gratis overheen omdat de NAVO te chique is om het gebruik van kernwapens serieus te overwegen. Daagquote:Op zondag 6 maart 2022 18:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.
Na erg goede diplomatieke deals kan er een deal worden gemaakt met een gedeeld Russisch Oekraïne. En een bufferszone die streng gecontroleerd word.
Na verloop van tijd zal Europese defensie ontzettend veel groter moeten zijn. Zodat Rusland geen gevaar kan vormen voor EU landen.
EU is de laatste jaren veel te laks geweest op defensie.
Je wil graag dat de navo dreigt met kernwapens?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en dat is er allemaal niet dus Rusland walst er gratis overheen omdat de NAVO te chique is om het gebruik van kernwapens serieus te overwegen. Daag
Heb jij een beter plan?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wil graag dat de navo dreigt met kernwapens?
lekker op het terras gezetenquote:
wel nog wat koud, want de zon liet het wat afweten vanmiddagquote:
Als het verder maar wel leuk was.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel nog wat koud, want de zon liet het wat afweten vanmiddag
Ja, kun je proberen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gewoon keiharde diplomatie. Bouw een glimmende goudenbrug.
Alsof ze dat nog niet weet.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips de Kruidvat heeft een kilo pindarotsjes voor 5 euro
Vriendjequote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
Geen idee of je het haar ook verteld hebt.quote:
Hoi vriendjequote:
Nee ze vertelde het hier tegen jou maar toen wist je het al van mij.quote:
duurquote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
Ja zag ik in de folder. Gevaarlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:17 schreef dud0r het volgende:
ik lust geen pinda'squote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klein klein lullig bakje kost vaak al drie euro ofzo toch?
Maar is wel een bizarre aflevering, kijken!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:30 schreef CherryLips het volgende:
Wilde die docu op Netflix kijken over die moordlustige bejaarde, maar ben vier keer in slaap gevallen en moet nu nog gaan koken. Weet nu al dat het kut slapen wordt vannacht
Ja heb afgekeken. Kende het verhaal natuurlijk al, maar die lijkenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar is wel een bizarre aflevering, kijken!
Ik kende het verhaal gek genoeg nog niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heb afgekeken. Kende het verhaal natuurlijk al, maar die lijken
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
@:CherryLips is echt mijn true crime buddy hier.
Oh maar dat vind ik een stom programma. Keek mijn ex ook altijd. Met die stomme piepjes enz steeds.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze met ghost adventures op spokenjacht geweest in dat huis.
Ik vond de eerste seizoenen heel leuk, maar op een gegeven moment ging het alleen maar over demons en dark rituals en satanisme en portals naar hell. Beetje te veel naar Supernatural gekeken ofzo. En die gast heeft vliegangst dus ze blijven steeds in de westelijke Staten en daar hebben ze wel zo'n beetje alles gehad ondertussen. En dan gaan ze naar mensen thuis waar weer iemand bezeten zou zijn. Zo ontzettend slecht allemaal.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik een stom programma. Keek mijn ex ook altijd. Met die stomme piepjes enz steeds.
Ik vond het allemaal een beetje te fake ofzo. Ik geloof ergens wel in geesten, altijd gedaan. Maar niet op deze manier.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de eerste seizoenen heel leuk, maar op een gegeven moment ging het alleen maar over demons en dark rituals en satanisme en portals naar hell. Beetje te veel naar Supernatural gekeken ofzo. En die gast heeft vliegangst dus ze blijven steeds in de westelijke Staten en daar hebben ze wel zo'n beetje alles gehad ondertussen. En dan gaan ze naar mensen thuis waar weer iemand bezeten zou zijn. Zo ontzettend slecht allemaal.
Heb ik gemist denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ze vertelde het hier tegen jou maar toen wist je het al van mij.
Ik heb een zak gekochtquote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag ik in de folder. Gevaarlijk.
Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 19:31 schreef Ama het volgende:
@:CherryLips is echt mijn true crime buddy hier.
Ik heb er 2 hier in huis gezienquote:Op zondag 6 maart 2022 19:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal een beetje te fake ofzo. Ik geloof ergens wel in geesten, altijd gedaan. Maar niet op deze manier.
Dat was gewoon je kind.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
Ben er wel van overtuigd dat er anderhalve maand terug ofzo eentje op m'n rug sprong tijdens het slapen
Die was er niet.quote:
Champignons aanfruiten met een sjalotje en een knoflookteentje.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Champignons aanfruiten met een sjalotje en een knoflookteentje.
Afblussen met een beetje witte wijn, runderbouillonblokje erbij en dan wat slagroom toevoegen.
Naar smaak peper en zout
Nog leuke dingen met de kinderen gedaan? Inmiddels zijn ze volleerd padvinder?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai!Ja gaat goed, afgelopen week was het vakantie dus veel gewerkt, wel heel leuk maar ook erg vermoeiend. Verder de oorlog volgen en al een klein beetje tuinen. (Lees vooral een beetje in mijn tuin kijken, ik zag een dode uitgedroogde kikker.
) Jij ook zin in je tuin las ik, ben je ook van plan om te gaan moestuinen of vooral te siertuinen? Want bij moestuinen kan je nu alvast beginnen met wat dingetjes opkweken achter glas.
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben Worst Roomate Ever aan het kijken, bijzonder boeiend
Oh, toevallig!quote:
Ja die zat ik ook te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben gisteren begonnen aan world's worst room mate (o.i.d.)
Ze maken ook wel goede series.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen nog om Netflix te hebben
Eensquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een van de weinige redenen nog om Netflix te hebben
Uhm...... hoe heeft het Westen dat vijandbeeld precies in stand gehouden?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Als het Westen in de 90s zo slim was geweest om de Russen in hun kamp te krijgen ipv het oude vijand denken levend te houden dan was het het nu 1 blok en was China nooit zo'n opponent geworden. Had ook gescheeld tegenover het moslimterrorisme etc.
Maar helaas, het oude west tov oost was kennelijk te belangrijk. In de Jeltsin jaren had er een hoop bereikt kunnen worden.
Helaas de koe in de kont kijken
Kattenplaatjesquote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm...... hoe heeft het Westen dat vijandbeeld precies in stand gehouden?
Komt allen gezellig bij de NAVO en koopt onze spullen van Raytheon en Northrop Grummanquote:Op zondag 6 maart 2022 19:50 schreef Koen66 het volgende:
Als het Westen in de 90s zo slim was geweest om de Russen in hun kamp te krijgen ipv het oude vijand denken levend te houden dan was het het nu 1 blok en was China nooit zo'n opponent geworden. Had ook gescheeld tegenover het moslimterrorisme etc.
Maar helaas, het oude west tov oost was kennelijk te belangrijk. In de Jeltsin jaren had er een hoop bereikt kunnen worden.
Helaas de koe in de kont kijken
Het is nog geen bedtijd tochquote:
Beide kanten bleven elkaar als vijand zien, laten we het westen nu niet opeens als heilig zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm...... hoe heeft het Westen dat vijandbeeld precies in stand gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |