Gouden Pijlen Kanaal.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Ik laat gewoon andere mensen dokken.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Cumbek is aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Wertha het volgende:
Ik ga effe wat anders doen, want dit komt niet meer goed.
Wij zijn niet bang voor Tim Kuik.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stuiver krijgen ze van mequote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gebruik het @wimderon - alternatiefquote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flodder bitterballen.gifquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De schaal met snacks is net rond geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |