Beetje een dooddoener maar het is wel zo dat Feyenoord te weinig topspelers heeft om die Conference League te kunnen winnen. (En ook dat is een dooddoener, ik weet het.)quote:Op zondag 6 maart 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet als je gewoon de kansen afmaakt
We moeten eerst de volgende ronde halenquote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Vanaf volgende ronde kan je een Nederandse club loten toch? Dat zou wel pure aids zijn.
Wel als Sven van Beek bij de tegenstander speelt.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als je niet scoort kun je ook niet winnen.
Krijgen we de bus van Arnhem nog 2xquote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Vanaf volgende ronde kan je een Nederandse club loten toch? Dat zou wel pure aids zijn.
Had jij gedacht dat ze zo ver zouden komen? Die hebben dit seizoen europees gezien echt 9 levens.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kans lijkt me dan weer niet zo groot
2002 Hans.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten eerst de volgende ronde halen
Maar PSV loten net als in 2001 zou ik niet erg vinden
seizoen 2001-2002 pukkiequote:
O dit is meer omdat atypisch hier al heel lang autistisch over doet.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener maar het is wel zo dat Feyenoord te weinig topspelers heeft om die Conference League te kunnen winnen. (En ook dat is een dooddoener, ik weet het.)
Ik dacht eerst dat het veldspel zo goed was dat ik Feyenoord echt een serieuze kans gaf maar dat matcht dus niet genoeg met de resultaten en het moeizame scoren van de laatste weken.
Vitesse en AZ vliegen er sowieso wel uitquote:Op zondag 6 maart 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
En dan wij tegen FC Kopenhagen.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse en AZ vliegen er sowieso wel uit
En de Jurk gaat PSV op de pijnbank leggen
Episch was datquote:Op zondag 6 maart 2022 15:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
We moeten eerst de volgende ronde halen
Maar PSV loten net als in 2001 zou ik niet erg vinden
Vooral omdat het programma van Feyenoord een stuk pittiger is. Tegen Ajax en PSV zou je zomaar 5 punten kunnen kwijtraken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef fetX het volgende:
Pfff. Gaat nog pittig worden AZ achter ons te laten..
Ik vind het programma eigenlijk niet zo heel erg pittig op Ajax uit na. De rest moet je in principe winnen, maar door de afgelopen wedstrijden heb ik daar wel wat minder vertrouwen inquote:Op zondag 6 maart 2022 19:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral omdat het programma van Feyenoord een stuk pittiger is. Tegen Ajax en PSV zou je zomaar 5 punten kunnen kwijtraken.
Ongekend wel die Jansen. Ook wel wat geholpen door een uitstekende Karlsson, maar toch.
Die werden vandaag zo’n 80% van de tijd door NEC met 11 man op eigen helft gezet. Daar moet je toch wel boven kunnen eindigen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef fetX het volgende:
Pfff. Gaat nog pittig worden AZ achter ons te laten..
Eens. Ik denk wel dat Feyenoord plek 3 er net uit gaat slepen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het programma eigenlijk niet zo heel erg pittig op Ajax uit na. De rest moet je in principe winnen, maar door de afgelopen wedstrijden heb ik daar wel wat minder vertrouwen in
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werden vandaag zo’n 80% van de tijd door NEC met 11 man op eigen helft gezet. Daar moet je toch wel boven kunnen eindigen.
Een zondag na een pot in de balkan op donderdag. Ik zou daar niet al teveel op rekenen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.
Volgende week PEC-uit. Laten we hopen dat dit weer eens een simpele overwinning wordt.
Ze trekken wat meer wedstrijden net aan over de streep inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Ik denk wel dat Feyenoord plek 3 er net uit gaat slepen.
Maar AZ is dit jaar wel een stuk klinischer dan Feyenoord, dat beter voetbal speelt. Maar ze zijn zeer efficiënt en hebben eigenlijk minder materiaal. (Denk ik.)
In deze kleine dip is er geen enkele zekerheid meer.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Een zondag na een pot in de balkan op donderdag. Ik zou daar niet al teveel op rekenen eigenlijk
Weet niet of treurig het goede woord is. AZ haalt gewoon uitzonderlijk veel punten voor zo'n matige selectie.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de selecties vind ik dat we daar zeker boven moeten eindigen. Vind het een beetje treurig dat we ons daar nog enigszins zorgen om moeten maken.
Behoudens Midtsjo, Karlsson en Wijndal (hoewel ik Malacia niet minder vind) eigenlijk geen speler die ik graag bij ons zou zien.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
In vergelijking met Feyenoord is de selectie van AZ absoluut niet matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |