SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV
Sporza is dagelijks vanaf 14.45 bij. De koers is eveneens te volgen op Eurosport en de PLAYER.
Natuurlijk. Deze week samen met De Cauwer.quote:Op zondag 6 maart 2022 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat Renaat nu aan de beurt is?
Renaat de rittenkoersen en karl de dagkoersen . Makkelijk te onthouden. 2e rangs koersen Ruben en Kristofquote:Op zondag 6 maart 2022 11:42 schreef Slobeend het volgende:
Ik neem aan dat Renaat nu aan de beurt is?
Van Aert wil vandaag meedoen voor de ritzege.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Aert zal de ass van Roglic moeten beschermen dus geen massasprint voor Van Aert?
Het is nog maar de vraag of en wat voor sprint het vandaag wordt met de klimmetjes en smalle wegen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soort WK voor sprinters, zoveel goeie sprinters aanwezig
Ik denk niet dat het een massasprint wordtquote:Op zondag 6 maart 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soort WK voor sprinters, zoveel goeie sprinters aanwezig
Foodapp niet onderschatten.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:48 schreef TommyL0204 het volgende:
En dat op witbrood met PINDAKAAS. Calve = beter dan Ketonen!!111!
Niet voor het eerst in Parijs Nice.quote:
Op deze manier heeft Roglic de bonis helemaal niet nodigquote:Op zondag 6 maart 2022 16:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen als ze aan de boni's denken, gaan ze voor Roglic, maar dit zal wel Laporte worden ja
Die waaierritquote:Op zondag 6 maart 2022 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=10648
Remmen voor de bocht zoals US postal in de tourquote:Op zondag 6 maart 2022 16:52 schreef franklop het volgende:
De treinen van UAE en Jumbo gaan de bergen opvliegen deze zomer
Dat dachten we vorig jaar ookquote:Op zondag 6 maart 2022 16:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op deze manier heeft Roglic de bonis helemaal niet nodig
Ja hij mot wel op zijn fiets blijven zittenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat dachten we vorig jaar ook
Maar in deze vorm gaat niemand in de buurt komen inderdaad
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef Aguero het volgende:
Wat een foto dit, het betere werk.
[ afbeelding ]
Aguero in SPT / Giro d'Italia 2018 #29 - Kijk omhoog Sammy
De Tour de Doubs lijkt me prima mogelijk ja.quote:
We hebben er al een hoop posts aan gewijdquote:Op zondag 6 maart 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor een Nederlandse team zijn jullie erg stil
De teller staat al op drie vier.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
We kijken uit naar de tweets van dorpsidioot Festinaboy.
Is dit niet een hele oude meme van mij?quote:
Dat zou zo maar eens kunnen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dit niet een hele oude meme van mij?
Wie is Festinaboy ook al weer?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De teller staat al op drie vier.
Het zijn vrij absurde beelden, maar Jumbo doet het ook wel perfect. Hoog tempo voor de klim, peloton op een lint waardoor niemand kan opschuiven, op de klim meteen vol gas met Van Hooydonck en vervolgens Laporte/Van Aert. Wellicht hadden een paar klassementsmannen nog kunnen volgen, maar die zaten te ver.quote:
Laporte is ook wel een heerlijke renner om iets te forceren. Die kan meer dan fatsoenlijk tijdrijden ookquote:Op zondag 6 maart 2022 17:25 schreef H.Vviv het volgende:
Misschien alvast een mooi voorproefje gezien wat er in MSR kan gebeuren, uiteraard met Pogacar daarbij.
Toen Van Hooydonck doortrok zaten Yates en Quintana niet heel ver, ergens rond de tiende plaats. Maar eenmaal bij het doortrekken van Laporte komen ze op een gaatje te zitten en komen er nooit meer bij.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het zijn vrij absurde beelden, maar Jumbo doet het ook wel perfect. Hoog tempo voor de klim, peloton op een lint waardoor niemand kan opschuiven, op de klim meteen vol gas met Van Hooydonck en vervolgens Laporte/Van Aert. Wellicht hadden een paar klassementsmannen nog kunnen volgen, maar die zaten te ver.
En Van Aert en Roglic hebben nu eenmaal een zeer hoog niveau. Laporte stijgt wel aardig boven zichzelf uit, maar het komt ook weer niet helemaal uit het niets.
Jumbo begint wel Sky-vormen aan te nemen, iedereen die daar op de loonlijst staat rijdt de stenen uit de straat. Ik vind het maar vreemd allemaal. Helpt ook niet mee dat iedereen het hele jaar door hoge niveaus lijkt te halen. Niet dat dat anders is bij de andere teams overigens.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het zijn vrij absurde beelden, maar Jumbo doet het ook wel perfect. Hoog tempo voor de klim, peloton op een lint waardoor niemand kan opschuiven, op de klim meteen vol gas met Van Hooydonck en vervolgens Laporte/Van Aert. Wellicht hadden een paar klassementsmannen nog kunnen volgen, maar die zaten te ver.
En Van Aert en Roglic hebben nu eenmaal een zeer hoog niveau. Laporte stijgt wel aardig boven zichzelf uit, maar het komt ook weer niet helemaal uit het niets.
Yates en Quintana moesten ook wel wat omwegen maken om collectief chokende DSM-renners te omzeilen (wel een pluim voor dit staaltje cooperation), bij Stybar reden die iets minder in de weg.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Toen Van Hooydonck doortrok zaten Yates en Quintana niet heel ver, ergens rond de tiende plaats. Maar eenmaal bij het doortrekken van Laporte komen ze op een gaatje te zitten en komen er nooit meer bij.
Dat valt toch ook wel mee. Ze hebben wat betere renners kunnen halen, maar het is niet dat elke kneus dan gelijk hard gaat.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jumbo begint wel Sky-vormen aan te nemen, iedereen die daar op de loonlijst staat rijdt de stenen uit de straat. Ik vind het maar vreemd allemaal. Helpt ook niet mee dat iedereen het hele jaar door hoge niveaus lijkt te halen. Niet dat dat anders is bij de andere teams overigens.
Nee ja, het is natuurlijk ook niet zo dat ze Bas Tietema hebben gehaald en dat die de Tour komt winnen. Maar ik vind het niveau in de breedte, maar zeker ook aan de top, van de Jumbo renners enigszins frappant en in sommige gevallen erg onverwacht.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel mee. Ze hebben wat betere renners kunnen halen, maar het is niet dat elke kneus dan gelijk hard gaat.
Jumbo is juist best matig aan het seizoen begonnen tot afgelopen weekendquote:Op zondag 6 maart 2022 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee ja, het is natuurlijk ook niet zo dat ze Bas Tietema hebben gehaald en dat die de Tour komt winnen. Maar ik vind het niveau in de breedte, maar zeker ook aan de top, van de Jumbo renners enigszins frappant en in sommige gevallen erg onverwacht.
Ik vraag me echt af op wie je dan doelt. Enige die sterker is dan tot vorig jaar verwacht is misschien Vingegaard.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee ja, het is natuurlijk ook niet zo dat ze Bas Tietema hebben gehaald en dat die de Tour komt winnen. Maar ik vind het niveau in de breedte, maar zeker ook aan de top, van de Jumbo renners enigszins frappant en in sommige gevallen erg onverwacht.
Het was natuurlijk ook dat de belangrijkste renners toen pas voor het eerst in actie kwamen.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jumbo is juist best matig aan het seizoen begonnen tot afgelopen weekend
Foss en Vingegaard bijv. Daarnaast vind ik bijv Van Aert persoonlijk lachwekkend, 1 van de beste tijdrijders, klimmers en sprinter van het peloton, het hele jaar door, daar heb ik gezonde twijfels bij (zonder bewijs uiteraard). Kuss die iedereen op een hoopje rijdt zodra het omhoog gaat, Roglic zelf die waar die ook start mee doet om de winst zonder dat het enige moeite lijkt te kosten.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af op wie je dan doelt. Enige die sterker is dan tot vorig jaar verwacht is misschien Vingegaard.
Dat klopt, maar hij heeft het juist over de breedte van de ploegquote:Op zondag 6 maart 2022 18:02 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Het was natuurlijk ook dat de belangrijkste renners toen pas voor het eerst in actie kwamen.
Ik zie nu je reactie pas, ik heb het natuurlijk niet enkel over de laatste 4 weken, maar ook over de 1-3 jaar hier voor.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft het juist over de breedte van de ploeg
Wordt ook ernstig druk met sprinten als Arkea, Wanty en Lotto allemaal 2-3 man in de top 10 willenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, UAE én Djumbo full retard erover. Dit wordt remmen in de bochten tijdens de Tour!
Jumbo lijkt pieken tot kunst te hebben verheven en daarnaast lachen ze om wedstrijdritme. De oude generatie zoals Krek zweert nog bij rijden van koersen maar kennelijk is dat niet nodig.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jumbo begint wel Sky-vormen aan te nemen, iedereen die daar op de loonlijst staat rijdt de stenen uit de straat. Ik vind het maar vreemd allemaal. Helpt ook niet mee dat iedereen het hele jaar door hoge niveaus lijkt te halen. Niet dat dat anders is bij de andere teams overigens.
Tuurlijk, er zijn er een aantal die zich enorm verbeterd hebben (en verdacht hard gaan), maar jij zegt dat iedereen bij Jumbo opeens hard gaat. Terwijl Teunissen niet meer in de buurt komt van z’n niveau van 3 jaar geleden, Kruijswijk en Gesink achteruit fietsen, Dumoulin buiten de tijdritten ook nog niet heel hard gaat, Oomen niet in de buurt komt van z’n oude niveau.. ook bijv Kuss gaat niet harder dan 2 jaar geleden.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie nu je reactie pas, ik heb het natuurlijk niet enkel over de laatste 4 weken, maar ook over de 1-3 jaar hier voor.
Ze hoeven ook niet allemaal de overwinningen aan elkaar te rijgen natuurlijk. Bij Sky was het ook bijv verdacht dat als er een pelotonnetje van 25 man de Galibier op aan het rijden was, dat er 6 Sky-bots bij zaten. Dat is bij Jumbo niet anders tegenwoordig. En dan heb je er een aantal (Roglic, Van Aert, Vingegaard, Kuss) die er echt boven uit steken en relatief vaak top 3 posities pakken.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn er een aantal die zich enorm verbeterd hebben (en verdacht hard gaan), maar jij zegt dat iedereen bij Jumbo opeens hard gaat. Terwijl Teunissen niet meer in de buurt komt van z’n niveau van 3 jaar geleden, Kruijswijk en Gesink achteruit fietsen, Dumoulin buiten de tijdritten ook nog niet heel hard gaat, Oomen niet in de buurt komt van z’n oude niveau.. ook bijv Kuss gaat niet harder dan 2 jaar geleden.
Ik snap de verdachtmakingen wel (en lijkt me ook niet meer dan terecht), maar dat collectieve vliegen zie ik gewoon niet
Ja, maar je hebt het nog steeds over de toprenners van de ploeg, terwijl ik het juist in de breedte niet zo zie bij Jumbo. Zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld UAE of Ineos.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze hoeven ook niet allemaal de overwinningen aan elkaar te rijgen natuurlijk. Bij Sky was het ook bijv verdacht dat als er een pelotonnetje van 25 man de Galibier op aan het rijden was, dat er 6 Sky-bots bij zaten. Dat is bij Jumbo niet anders tegenwoordig. En dan heb je er een aantal (Roglic, Van Aert, Vingegaard, Kuss) die er echt boven uit steken en relatief vaak top 3 posities pakken.
Teunissen heb je wel gelijk in, die lijkt z'n niveau wel een beetje kwijt. Dat een oude Gesink of Kruijswijk minder aan het worden zijn mag ik toch wel hopen ja, anders is het helemaal lachwekkend. Oomen heeft problemen met z'n lies slagader dacht ik?
Edit: En Dumoulin z'n verhaal is bekend. Maar die was ook gewoon 7de in een tour waar hij 'totaal geen zin in had' en 'niet goed was'.
Och, Wurf, Swift, Puccio, Amador of dat zooitje bij UAE.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het nog steeds over de toprenners van de ploeg, terwijl ik het juist in de breedte niet zo zie bij Jumbo. Zeker niet in vergelijking met bijvoorbeeld UAE of Ineos.
Maar waarschijnlijk liggen onze meningen ook weer niet zoveel uit elkaar
Voor vliegen is wel de voorwaarde dat ze geen Nederlands vlaggetje hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tuurlijk, er zijn er een aantal die zich enorm verbeterd hebben (en verdacht hard gaan), maar jij zegt dat iedereen bij Jumbo opeens hard gaat. Terwijl Teunissen niet meer in de buurt komt van z’n niveau van 3 jaar geleden, Kruijswijk en Gesink achteruit fietsen, Dumoulin buiten de tijdritten ook nog niet heel hard gaat, Oomen niet in de buurt komt van z’n oude niveau.. ook bijv Kuss gaat niet harder dan 2 jaar geleden.
Ik snap de verdachtmakingen wel (en lijkt me ook niet meer dan terecht), maar dat collectieve vliegen zie ik gewoon niet
Geweldig vooruitzicht.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:14 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, UAE én Djumbo full retard erover. Dit wordt remmen in de bochten tijdens de Tour!
UAE heeft zelfs Suter aan de praat gekregenquote:Op zondag 6 maart 2022 19:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Och, Wurf, Swift, Puccio, Amador of dat zooitje bij UAE.
Die 3 ploegen kunnen voor elk hoofddoel dat ze hebben echt een prachtteam neerzetten.
Nou, iedereen stenen uit de straat…quote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Letterlijk alleen in januari. Dan kan iedereen uitslagen rijden als ie al 100% is. Na januari is Süter weer teruggegaan naar 'normaal'.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
UAE heeft zelfs Suter aan de praat gekregen
Iedereen rijdt er de stenen uit de straat, behalve als ze uit Nederland komen.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, iedereen stenen uit de straat…
Teunissen, Dumoulin, Gesink, Kruiswijk. Allemaal prima, maar vooralsnog niet lachwekkend goed ofzo.
Wilco is een parodie op een parodie. Hoe kan je daarvoor juichen.quote:
We juichen toch ook voor Danny Noppert.quote:Op maandag 7 maart 2022 10:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilco is een parodie op een parodie. Hoe kan je daarvoor juichen.
PCS:quote:
1 min daarvoor zei Bobbie nog hoe leuk Nederlanders en Belgen dit vinden.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:31 schreef Szura het volgende:
[..]
PCS:
Crash by 10 riders in peloton
GIRMAY HAILU Biniam (Intermarché - Wanty - Gobert Matériaux)
MOLLEMA Bauke (Trek - Segafredo)
KRUIJSWIJK Steven (Jumbo-Visma)
GROENEWEGEN Dylan (Team BikeExchange - Jayco)
VAN POPPEL Danny (BORA - hansgrohe)
MCNULTY Brandon (UAE Team Emirates)
DEGENKOLB John (Team DSM)
BONIFAZIO Niccolò (TotalEnergies)
...
Altijd tegen Nederland
Die werkt niet op de werklaptop. Evenals dat ik Sporza niet kan streamenquote:
Oef. Dat is toch wel balen. Tweede scherm creëren dus.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Die werkt niet op de werklaptop. Evenals dat ik Sporza niet kan streamen
Frison @Rellende_Rotscholierquote:Op maandag 7 maart 2022 14:43 schreef TheArt het volgende:
Laporte, Van Aert, Roglic
Jakobsen, Senechal, Stybar, Lampaert
Quintana
A. Yates, Martinez, Rowe
Stuyven, Pedersen, Kirsch
Küng
Latour
Dillier
O'Connor
Molano
Holmes, Frison
Mozzato, Lecroq
Mezgec
Dit lijkt me wel redelijk compleet.
Gaudu, want die kan er geen klote van, en Joewauw.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten er klassementsmannen of 'klassementsmannen' in de mongolenwaaier? Ik zie wel Multilul, Guillaume en Schaakmans op meer dan een minuut.
Ach neequote:Op maandag 7 maart 2022 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu, want die kan er geen klote van.
Ik vind Multilul geen leuke bijnaam. Dit klinkt als een vaag verzinsel van of Sabata of IR Baboon.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten er klassementsmannen of 'klassementsmannen' in de mongolenwaaier? Ik zie wel Multilul, Guillaume en Schaakmans op meer dan een minuut.
Molano BV beste BV.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kunnen toch door aardig wat namen een streep als mijn ticker klopt. Matteo, Gaudu, Guillaume+Ion, Schach, Bauke. En UAE is lachwekkend, dan sta je met Joao en Multilul aan de start en laat je je zo wegrijden. Alleen Molano bv is mee, maar die rijdt alleen voor Molano bv zoals we hem kennen. Sukkelaars zeggen we dan.
Waaiergevaar of waaiergenot?quote:Op maandag 7 maart 2022 15:07 schreef Columbiafan het volgende:
Is er verder deze rit nog waaiergevaar?
McNulty zat bij de valpartij hè, doe je weinig aan (al zullen bepaalde mensen daar anders over denken inzake Wilco).quote:Op maandag 7 maart 2022 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kunnen toch door aardig wat namen een streep als mijn ticker klopt. Matteo, Gaudu, Guillaume+Ion, Schach, Bauke. En UAE is lachwekkend, dan sta je met Joao en Multilul aan de start en laat je je zo wegrijden. Alleen Molano bv is mee, maar die rijdt alleen voor Molano bv zoals we hem kennen. Sukkelaars zeggen we dan.
Ik houd het op Mc0T.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Multilul geen leuke bijnaam. Dit klinkt als een vaag verzinsel van of Sabata of IR Baboon.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jiskefet#Multilulquote:Op maandag 7 maart 2022 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Multilul geen leuke bijnaam. Dit klinkt als een vaag verzinsel van of Sabata of IR Baboon.
Ik geef je wel gelijk, ik vind Mc0T beter. Dat klinkt prima als een geflopte rapper.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart wel iets. Als het een eenmalig incident is is dat wel een 'kan gebeuren' ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
McNulty zat bij de valpartij hè, doe je weinig aan (al zullen bepaalde mensen daar anders over denken inzake Wilco).
Een veelvuldig incident is een patroonquote:Op maandag 7 maart 2022 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart wel iets. Als het een eenmalig incident is is dat wel een 'kan gebeuren' ja.
Nou ja, die reed in de Tour toch ook willekeurig de afgrond in? Nadat ie eerder ook al eens gevallen was.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een veelvuldig incident is een patroonAls valt dat voor McNulty gelukkig wel mee.
Dat waren wel kolderieke beelden jaquote:Op maandag 7 maart 2022 15:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou ja, die reed in de Tour toch ook willekeurig de afgrond in? Nadat ie eerder ook al eens gevallen was.
Of Mes.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:37 schreef Columbiafan het volgende:
In principe wordt dit Jakobsen, toch?
Die gooit hier zijn 12e plaats weg!quote:
Daar maakte hij gewoon een foute keuze.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En die andere keer ingesloten?
Oh, gelukkig maar.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar maakte hij gewoon een foute keuze.
Ik wist het.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Daar is Gaudu, altijd tegen @:Mani89
Daar had het inderdaad veel, zo niet alles van weg. Als een soort defence force, als een soort Raymond Kerckhoffs trek je een sprint naar je toetsenbord dat het toch echt niet aan DE NEDERLANDER lag.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je deed alsof ik een soort forzaudinese post plaatste!
quote:Op maandag 7 maart 2022 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar had het inderdaad veel, zo niet alles van weg. Als een soort defence force, als een soort Raymond Kerckhoffs trek je een sprint naar je toetsenbord dat het toch echt niet aan DE NEDERLANDER lag.
Ik stop nooit te nimmer.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Het was vooral in reactie op de Mexicanobakkers van deze wereld die stelden dat Steven beter kon stoppen.
Jeetje, nu word ik gedemoniseerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..].
Het was vooral in reactie op de Mexicanobakkers van deze wereld die stelden dat Steven beter kon stoppen.
Ik ken maar één persoon die dergelijke teksten uit zijn toetsenbord krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:54 schreef Szura het volgende:
In de verte zag ik een blok beton. Het zat op een fiets en reed ons tegemoet. Het blok had een stierennek, een reet waar je een huis op kan bouwen en kuiten zo dik dat het wijdbeens moest trappen. Bij elke pedaalslag die hij deed sloegen de kringen in de plassen aan de kant van de weg. Ik kon de sponsornamen op zijn jasje niet lezen, maar op honderden meters afstand was al volstrekt duidelijk wie daar reed.
Ik krijg hier honger van, fuck Pavlovquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:50 schreef Aguero het volgende:
Hebben jullie liever taart of waaiers?
[ twitter ]
Best stage resultsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |