SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Yep..hopen dat ze nu met zijn alle op to, en grace gaan..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Dus Grace eruit en dan is de rust terug
Ben bang van nietquote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep..hopen dat ze nu met zijn alle op to, en grace gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat zou leuk zijn ja!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2022 09:05 schreef Ireth het volgende:
Zit je met een bak koffie en een beschuitje op zondagmorgen lekker op je gemak de COS terug te lezen.... komt er reclame langs![]()
![]()
Dafuq!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren, en ik vind het wel heel toevallig dat Nawel die stem erbij heeft gewonnen..dat ze die maar op Tobi zet.die heeft immers haar gisteren beledigt..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Laat Kris maar lb zijn
Dan moeten ze wel 🤣
Heb het filmpje even gekeken..quote:Op zondag 6 maart 2022 09:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Ben bang dat dit niet meer gaat gebeuren, en ik vind het wel heel toevallig dat Nawel die stem erbij heeft gewonnen..dat ze die maar op Tobi zet.die heeft immers haar gisteren beledigt..
Zit je met een bak koffie en een beschuitje op zondagmorgen lekker op je gemak de COS terug te lezen.... komt er reclame langs![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Joh!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
Krijg toch het gevoel dat BB blijft manipuleren om Mawel erin te houden.
tuurlijk die gaan voor de Soc media en niet meer voor de kijkcijfers...quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
![]()
waaarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cookies = aangepaste reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik met Kristof. Die word keer op keer voorgetrokken.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:11 schreef Poeziewoes het volgende:
Ook ja!quote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik met Kristof. Die word keer op keer voorgetrokken.
Nawel word er iedere week door de kijker ingehouden.
Nouch heeft bij de vorige nominaties gezegd dat ze kristof eruit wil want dan staat ze in de finale.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:15 schreef Silves het volgende:
Nous zal toch op Nawel moeten gaan stemmen, wil ze winnen..Met Kris heeft ze tenminste nog een kans..om 1 en 2 te zijn tegen de hollanders..
De manipulatie van BB is erg groot dit jaarquote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel wordt er iedere week door de kijker ingehouden.
2x NL? Gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Kris is gered door salar, Zo ook is Nawel 1x gered door Nous...voorgetrokken vind ik dus echt niet.quote:Op zondag 6 maart 2022 09:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel wordt er iedere week door de kijker ingehouden.
![]()
De morgen kan niet meer stuk hè? ÔSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |