Oke, nu wordt het moeilijk te volgen.quote:
O ja dat is waarquote:
Smit die van Yolanthe toen .. Die deed van alles in Duitsland met 2 andere gasten oa de ex van Helene Florian .. of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het moeilijk te volgen.
Wie is Jan?
De wattes?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Smit die van Yolanthe toen .. Die deed van alles in Duitsland met 2 andere gasten oa de ex van Helene Florian .. of zo
Dus Jan ging vreemd met florian. oke.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Smit die van Yolanthe toen .. Die deed van alles in Duitsland met 2 andere gasten oa de ex van Helene Florian .. of zo
Hij stond achter die andere boomquote:
OK ... valt me van je tegenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
van wat? ik kenn de nederlandse
helene niet
Maak jij het nog even moeilijker,quote:Op zondag 6 maart 2022 00:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
van wat? ik kenn de nederlandse
helene niet
Welke andere boom? En wat was de eerste boom dan?quote:
Sabia?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
Ik ben het spoor ook bijster ... Later deed Rafi het met die van Boularus ,,, fijne team genoot HSV ...
Zeg niet dat die er ook al bij betrokken wasquote:Op zondag 6 maart 2022 00:07 schreef chufi het volgende:
Mijn VvE buurman speelde daar ook ooit ... samen met die 2
Wil je van dit soort verhalen echt alles weten?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke andere boom? En wat was de eerste boom dan?
Nee die handelde in dure pimped cars voor alle topplayers in Europequote:Op zondag 6 maart 2022 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg niet dat die er ook al bij betrokken was
Ik wil het minimaal kunnen snappen, en dat mislukt nu volledigquote:Op zondag 6 maart 2022 00:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je van dit soort verhalen echt alles weten?
Nee meesten hier hebben geen VHS tapes meer ... op SBE en Marc na denk ikquote:Op zondag 6 maart 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
ik vraagte of van julie jemand mtv
vhs tapes uit de 90s heeft
En in die auto's gingen ze vreemd, ik snapquote:Op zondag 6 maart 2022 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die handelde in dure pimped cars voor alle topplayers in Europe
Het is ongeveer dit:quote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil het minimaal kunnen snappen, en dat mislukt nu volledig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Als ik marc ben danquote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee meesten hier hebben geen VHS tapes meer ... op SBE en Marc na enk ik
Nou ja zoiets , want een fat car is lekkere chicks als voetballerquote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En in die auto's gingen ze vreemd, ik snap
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ongeveer dit:Die taal spreek ik ook al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Het is ook totaal niet belangrijkquote:
Een virgin wodka?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet belangrijk
Belangijker zou zijn, wat drinken we vanavond?
en ik was de admin van de groep sitequote:Op zondag 6 maart 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog 15, ik zit op
internet al vanaf 2007 met somige
mensen van europe mtv te sharen
en we begonnen op en dutch
site dat was zo en tube
Stuur mtv een briefkaart dat je graag vhs tapes van ze willen. Wie weetquote:
Boycotten we geen Vodka nu?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |