Nee die gaat verplaatst worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel eens met deze, maar Rusland is wel de finale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Ja een plottwist om het final season nog nét even dat tikje spannender te makenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat COVID een extinction event zou wordenkrijgen we nu nog lekker een nuclear war er boven op.
Yeah, right...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eerlijk gezegd. Het legioen is gewoon in dienst van Frankrijk. Het is een onderdeel van het Franse leger. Het zullen meer avonturiers zijn die zich aansluiten. Daar zit onze schoonmaker bij zonder gevechtervaring maar natuurlijk ook ex militairen met ervaring uit diverse landen.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel eens met deze, maar Rusland is wel de finale
Nog niet….quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk dat de mensen die zo emotioneel waren in het COR forum maar 1 letter hebben ingeruild.
Let aub goed op jezelf. Er is geen kernoorlog aan de gang.
het is de schuld van de microchips van bill gatesquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef capricia het volgende:
Ik heb de indruk dat de mensen die zo emotioneel waren in het COR forum maar 1 letter hebben ingeruild.
Israel heeft een tegenhanger van de Javalin, de Spike en de NLOS variant heeft een bereik van 32km, 13x meer!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb net gezien dat de NLAW een bereik heeft van 800 m terwijl dat bij de Javelin 2500 m is. Daar zal het verschil in zitten.
Dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef capricia het volgende:
En die gaat er ook niet komen ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef capricia het volgende:
Ben jij al het land uit gevlucht dan?quote:
Dat was maar een klein detail.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:07 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nee, S-200, ik had niet gezien dat het over Stingers ging.
Lekker nu al de rest van je dagen over wakker liggen. In NL.quote:
Je kunt je aansluiten bij het legioen. Maar dan kun je niet zomaar naar de Oekraïne. Nogmaals die hebben hun eigen Frans materieel en werken in opdracht van de Franse overheid. Heb jij vernomen dat er Franse tanks en andere wapentuig rondrijd in de Oekraïne? Ik heb daar nog niets van vernomen.quote:
@Stoorzendert begrijpt er nog niet zoveel vanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:08 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je kunt je aansluiten bij het legioen. Maar dan kun je niet zomaar naar de Oekraïne. Nogmaals die hebben hun eigen Frans materieel en werken in opdracht van de Franse overheid. Heb jij vernomen dat er Franse tanks en andere wapentuig rondrijd in de Oekraïne? Ik heb daar nog niets van vernomen.
Het is wel spijtig dat we de ene crisis voor de andere inruilen... We zijn nog niet bekomen van de stress van het ene en we gaan zo 'hop' in de andere crises. Dat doet natuurlijk wel wat met mensen. Daar wordt het niet gezelliger vanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef capricia het volgende:
Putin in Den Haag lijkt me wel wat. Achter tralies dan.quote:
https://www.nytimes.com/2(...)andemic-mindset.htmlquote:U.S. intelligence weighs Putin’s two years of extreme pandemic isolation as a factor in his wartime mind-set.
Analysts are debating whether the Russian leader’s ambitions and appetite for risk have been altered by his long-held Covid bubble, or by his urgency to secure a legacy, or both.
Er is op dit moment nog geen kernoorlog aan de gang.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:05 schreef capricia het volgende:
Nog njet. En zie PI.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ben jij al het land uit gevlucht dan?
Of wat bedoel je met 'nog niet' als we het hebben over een kernoorlog?
In welke crisis zit NL dan nu?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel spijtig dat we de ene crisis voor de andere inruilen... We zijn nog niet bekomen van de stress van het ene en we gaan zo 'hop' in de andere crises. Dat doet natuurlijk wel wat met mensen. Daar wordt het niet gezelliger van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |