Iedereen nog in het vorige deel.quote:
1 cola graagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
Rondje van die Domme Fries.
[ afbeelding ]
Mijn volgende post ging worden 'maar ik hou nog meer van @greysbones want die heeft me op FOK! gehouden'. Maar die zal nog even moeten wachten.quote:
Alleen als ie ijs en ijskoud isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie Jameson.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben schijnbaar besmettelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen nog in het vorige deel.
goed ik hou je er aanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn volgende post ging worden 'maar ik hou nog meer van @:greysbones want die heeft me op FOK! gehouden'. Maar die zal nog even moeten wachten.
Zie je, dit doet ze nou altijd als ze het niet meer weet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed ik hou je er aan
ik ga nu even wat anders doen
misschien tot laterssssssss
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zie je, dit doet ze nou altijd als ze het niet meer weet.
Doeg greys
Laters schoonheid.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed ik hou je er aan
ik ga nu even wat anders doen
misschien tot laterssssssss
quote:
Voor de dames.quote:
De Dees heeft even wat anders aan haar hoofd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
Overigens @:deisyy nou vind ik het wel mooi geweest. Nu terugkomen!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou mij nou nooit gebeuren he....
Ik weet het, ik heb van de week even ge-dm'd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Dees heeft even wat anders aan haar hoofd.
Doe mij een Laphroaig quarter caskquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
uh okequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Doe mij een Laphroaig quarter cask
Voorkeur jaar ook?quote:
Ik heb ze het liefs van 10 jaar of jonger.quote:
Ja Marco.Afquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze het liefs van 10 jaar of jonger.
Wat is er toch mis met jou manquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ze het liefs van 10 jaar of jonger.
Hmm, bij quarter cask is dat minder belangrijk omdat de whiskey met meer van het vat in aanraking komt.quote:
Dit is een vreemd verzoek omdat?quote:
Waar zal ik beginnen?quote:
Dat een belachelijke benaming is.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:13 schreef B00STER het volgende:
Doe mij maar een Malibu cola dan @:freshfruit ... en niet te zuinig met de Malibu alstublieft.
Oh dat geloof ik wel hoor, ik ben er te simpel voor denk ikquote:
En dan noemen ze mij een domme Fries.quote:
Ik moest het ook opzoeken op Google hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel hoor, ik ben er te simpel voor denk ik
Ik drink gewoon een biertje, een berenburg, een jenever of rum.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken op Google hoor
Ik ook! Ik drink voornamelijk bier. En rond kerst haal ik altijd een fles Malibu maar dat vind ik veel te lekker dus dat moet ik niet te vaak doen haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink gewoon een biertje, een berenburg, een jenever of rum.
De merknamen zijn ook vrij simpel, dus het zal wel aan mij liggen
Ik zat twee jaar terug op een terras bij een camping, heb ik voor 90 euro aan Malibu-Cola weg gedronken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook! Ik drink voornamelijk bier. En rond kerst haal ik altijd een fles Malibu maar dat vind ik veel te lekker dus dat moet ik niet te vaak doen haha.
Maar het was het waard, niet dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zat twee jaar terug op een terras bij een camping, heb ik voor 90 euro aan Malibu-Cola weg gedronken.
Toen mijn vriendin op de bankrekening keek een dag later was ze echt WOEST.
Prima avond gehad ja, daar gaat het omquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar het was het waard, niet dan?haha
Maar ik had prima verder kunnen leven zonder dat te wetenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bestaat ook echt:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Prima avond gehad ja, daar gaat het om
Ik heb t niet verzonnen, ik drink het gewoon graagquote:
Prima hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb t niet verzonnen, ik drink het gewoon graag
Proost @Mickytjuh!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb t niet verzonnen, ik drink het gewoon graag
Thanks lekker manquote:
Wij deden vaak bier met Apfelkorn on the side.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij deden vaak bier met Apfelkorn on the side.
Hier soms dropshot of Baileys.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij deden vaak bier met Apfelkorn on the side.
Die is lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik trek de fles ff van de kast en schenk ff een quarter cask in...
Heb er nu wel zin in ook
Dropshot was killing.quote:
Het is zaterdagavond, dan mag je extra genieten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik trek de fles ff van de kast en schenk ff een quarter cask in...
Heb er nu wel zin in ook
Je bent zelfquote:
Ja het stomme is dattie postte precies te vroeg.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moest dit even 3x lezen voor ik de ware betekenis begreepik dacht eerst wtf hahaha
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja het stomme is dattie postte precies te vroeg.
Maar dan niet de pre fab,maar met Sambucca.quote:
Dat was 1 keer en nooit weer.quote:
Ik vond het altijd smaken naar de fireballs van vroeger, die hete kauwgomballen. Als iemand die nog kent?quote:
Klopt ja, die vond ik ook niet lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond het altijd smaken naar de fireballs van vroeger, die hete kauwgomballen. Als iemand die nog kent?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik vond het altijd smaken naar de fireballs van vroeger, die hete kauwgomballen. Als iemand die nog kent?
SBE zoog daar graag aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt ja, die vond ik ook niet lekker
Jawel man! geweldig. Die moest je iedere 20 seconden uit je mond halen omdat het niet te harden was haha. Wat dat betreft is alles veranderd. Ik noem bijvoorbeeld een 'dubbelzoute drop' vroeger vertrok je gezicht daarvan, zo zout was het.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt ja, die vond ik ook niet lekker
Echt? die ken ik niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar is ook een shotje van.. hotshot
Dat deed ik van passoa op m'n 14equote:
Groetjes van Soul.quote:
Ja ik snap echt niet dat mensen dat vrijwillig nemenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jawel man! geweldig. Die moest je iedere 20 seconden uit je mond halen omdat het niet te harden was haha. Wat dat betreft is alles veranderd. Ik noem bijvoorbeeld een 'dubbelzoute drop' vroeger vertrok je gezicht daarvan, zo zout was het.
Hoog, uit de slijterijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de laag alcoholische of de normale?
Ik ook niet, maar ik hield ook van die zure matjes die hetzelfde effect veroorzaakten haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet dat mensen dat vrijwillig nemen
Snap ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hield ook van die zure matjes die hetzelfde effect veroorzaakten haha.
ja nu is alles gedowntuned voor de tere zieltjes en genderneutralenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jawel man! geweldig. Die moest je iedere 20 seconden uit je mond halen omdat het niet te harden was haha. Wat dat betreft is alles veranderd. Ik noem bijvoorbeeld een 'dubbelzoute drop' vroeger vertrok je gezicht daarvan, zo zout was het.
En we zijn bij het punt wat verklaart waarom ik het dus bij bier houd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
water waar een gebruikte tampon ene half uur in heeft gehangen ook
¯\_(ツ)_/¯
ja maar dat kan ook een glas pis zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
En we zijn bij het punt wat verklaart waarom ik het dus bij bier houd.
Hadden we vroeger een 1000 litertank van in de schuur.quote:
Poahquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hadden we vroeger een 1000 litertank van in de schuur.
Ja haa.quote:
Het is geen fractie meer van wat het was inderdaad. Ik heb een zoon van 8, ik zeg ook vaak, die kinderen van deze tijd bouwen geen enkele weerstand op tegen wat dan ook (ja Corona misschien)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja nu is alles gedowntuned voor de tere zieltjes en genderneutralen
Ik heb een privé kroeg ja, ik open mijn eigen blikkies.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja maar dat kan ook een glas pis zijn
Ik kan nog steeds handpompen.quote:
Kappen SBE! Eendjes hebben geen handjes!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds handpompen.
Ik heb geen idee van mijn kinderenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is geen fractie meer van wat het was inderdaad. Ik heb een zoon van 8, ik zeg ook vaak, die kinderen van deze tijd bouwen geen enkele weerstand op tegen wat dan ook (ja Corona misschien)
je was me net voorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In jouw geval geloof ik datquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van mijn kinderen
Deel 2 was dat pa een pomp zag en we die hebben genomen.Later nog weleens discussies gehad over wat wel en niet kon.Dat kon hij niet winnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn ouderlijk huis had een werkende waterpomp.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deel 2 was dat pa een pomp zag en we die hebben genomen.Later nog weleens discussies gehad over wat wel en niet kon.Dat kon hij niet winnen.
ik kan ook pompenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deel 2 was dat pa een pomp zag en we die hebben genomen.Later nog weleens discussies gehad over wat wel en niet kon.Dat kon hij niet winnen.
Mama mag ik pompen?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vrij zeker dat je dit in GTA niet bent tegengekomen
quote:
Dit vind ik met stip, dikke stip, het allermooiste nummer van Clapton. De tekst, de constante snik in zijn stem, ik krijg iedere keer weer kippenvel:quote:
de droger staat er morgen nog steedsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Eindelijk m'n bed opgemaakt..
En nu bedenk ik me.. de droger staat nog aan.
Ik lig verdorie net onder de schone lakens
Eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit vind ik met stip, dikke stip, het allermooiste nummer van Clapton. De tekst, de constante snik in zijn stem, ik krijg iedere keer weer kippenvel:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang je binnen 4 minuten hulp krijgt komt het wel goed.
Het maakt herriequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de droger staat er morgen nog steeds
Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zolang je binnen 4 minuten hulp krijgt komt het wel goed.
Kerel.quote:
Dat is je zusje?quote:
Mag ik haar hebben?quote:
Switch heeft dit jaar nog niet aan gestaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij al die nieuwe tracks al met Mario kart?
Dat heb ik met Love rescue me van U2. Steeds weer kippenvel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit vind ik met stip, dikke stip, het allermooiste nummer van Clapton. De tekst, de constante snik in zijn stem, ik krijg iedere keer weer kippenvel:
Nee bij mij ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Switch heeft dit jaar nog niet aan gestaan
LAVquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik met Love rescue me van U2. Steeds weer kippenvel.
dit. vraagt om foto'squote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:40 schreef Haags het volgende:
[..]
LAV![]()
ENIGE echte en MEEST aantrekkelijke FOK! mod !!!
Ach, wat lief. Word er verlegen van, Haags ;Dquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:40 schreef Haags het volgende:
[..]
LAV![]()
ENIGE echte en MEEST aantrekkelijke FOK! mod !!!
Jezus wat sneuquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, wat lief. Word er verlegen van, Haags ;D
Dat mag. Geen probleem schatje.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zegt hij tegen iedereen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echte vrienden hebben dat niet nodig.quote:
Ik zie je maatje uitdagen hier. Spreek jij hem even aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echte vrienden hebben dat niet nodig.
Nee jou niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij mij dom?[ afbeelding ]
Biertje dan maar?quote:
Dat gaat een beetje hard hier, heb veels te lekkere ontdektquote:
Bacardiquote:Op zondag 6 maart 2022 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje hard hier, heb veels te lekkere ontdekt
Gaat snel idd.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje hard hier, heb veels te lekkere ontdekt
Absoluut nietquote:
Deze hoeft niet gemixt om lekker te zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 00:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is jammer
@:wereldgozer geen baco cola.
Welke drink jij dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze hoeft niet gemixt om lekker te zijn
Krakenquote:
Ik zat laatst aan de whiskey, die was ook iets te lekker dan goed voor mij was.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze hoeft niet gemixt om lekker te zijn
Doe de groeten aan Suzi.quote:
haags kwartiertjequote:Op zondag 6 maart 2022 00:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo ENIGE echte en tevens ZEER goede FOK! vriend van mij!!
dat heb ik wel is gedronken ooit, was wel lekker! ik herken de flesquote:
Dat de fles mooi is is wel mooi meegenomen voor het moment, maar die gaat wel de glasbak in straks.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat heb ik wel is gedronken ooit, was wel lekker! ik herken de fles
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat de fles mooi is is wel mooi meegenomen voor het moment, maar die gaat wel de glasbak in straks.
2 keer mooi in 1 zin is eigenlijk minder mooiquote:
ik vind helemaal mooi!quote:Op zondag 6 maart 2022 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
2 keer mooi in 1 zin is eigenlijk minder mooi
Mooi dat jij het mooi vindtquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]Ik ben nu vooral geld aan het verbranden
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ben je eigenlijk al aan het verhuizen of dat nog niet?
Hij wet nog niet of hij de hemarookworsten als eerste of als laatste in moet pakken.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
ben je eigenlijk al aan het verhuizen of dat nog niet?
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]volop aan het verven en dingetjes kopen. En aanmelden bij een energieleverancier in deze tijden
Heb gewoon een HEMA met restaurantje en bakker in de buurt zonder in het centrum te wonenquote:Op zondag 6 maart 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wet nog niet of hij de hemarookworsten als eerste of als laatste in moet pakken.
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb gewoon een HEMA met restaurantje en bakker in de buurt zonder in het centrum te wonen
Relaxed.quote:Op zondag 6 maart 2022 00:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb gewoon een HEMA met restaurantje en bakker in de buurt zonder in het centrum te wonen
Morguh ToTquote:Op zondag 6 maart 2022 07:38 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
Hier staat Iron Maiden al weer op voor de kleine!
Ja hier staat nu overwegend metal op, maar idd ook wel wat klassiek, gothic en andere muziekstijlen.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Niks mis met kinderen vroeg met verschillende muziekstijlen kennis laten maken.
Volgende week draait ToT snoeiharde hardcore, de week daarna death metal en dan is het tijd voor een paar dagen klassiek.
1 muziekstijl mag je van mij overslaan en dat is jazz.quote:Op zondag 6 maart 2022 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier staat nu overwegend metal op, maar idd ook wel wat klassiek, gothic en andere muziekstijlen.
Maar metal blijft zijn favoriet!Bij de rest verliest hij zijn aandacht snel!
Dan is MIni beter op de hoogte dan ik want ik heb geen idee wie Dimmu Borgir isquote:
Oh, dan moet je dat toch eventjes gaan luisteren. Dimmu Borgir isquote:Op zondag 6 maart 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is MIni beter op de hoogte dan ik want ik heb geen idee wie Dimmu Borgir is
Gedaan, en ook weer heel snel uitgezetquote:Op zondag 6 maart 2022 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat toch eventjes gaan luisteren. Dimmu Borgir is
quote:Op zondag 6 maart 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is MIni beter op de hoogte dan ik want ik heb geen idee wie Dimmu Borgir is
quote:Op zondag 6 maart 2022 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je dat draait in de auto heb je al snel een boete voor te hard rijden...
quote:Op zondag 6 maart 2022 00:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo ENIGE echte en tevens ZEER goede FOK! vriend van mij!!
groetjes ontvangen mda schakel. en bij deze de grutjes terug!quote:
Heyquote:
Ik klik nietquote:
quote:
jaaaaquote:Op zondag 6 maart 2022 13:33 schreef suzi1 het volgende:
@:schakeltopia, je bent nodig in het tuinhuisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |