Volgens mij heeft hij wel Glen een beetje toenadering gegeven hem mee te nemen. Maar that’s it.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:57 schreef Aratanax het volgende:
En laten we die 5000 euro ook niet toeschrijven aan Everon, want daar heeft hij 0 bijdrage aan geleverd.
Nog niet.quote:
Okquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:59 schreef svann het volgende:
[..]
Haar kaarten vertelden haar dat het Everon werd: ze kreeg nummer 33 (zijn shirt) door.
Everon had een shirt van Larry Bird met nr. 33 aan.quote:
Dat is ook zo. De belangen zijn te groot geworden om een seizoen te verkwanselen door een foutquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:59 schreef Remco het volgende:
Eigenlijk is dit programma natuurlijk al jaren helemaal niet leuk om naar te kijken als je kijkt om echt de mol te ontmaskeren. Niemand die kijkt kan de mol ontmaskeren, daar zorgt de montage wel voor.
Niet sarcastisch.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Everon had een shirt van Larry Bird met nr. 33 aan.
Of was je sarcastisch over het "zweefteef".
Ik omdat ik vond dat hij een molhoofd hadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef Moira het volgende:
Ik zie 7 minuten later ook bevestigd dat Everon de mol is
2x achter elkaar vanaf het begin alles goed
Voor mij was het oprecht het pleidooi-praatje waardoor ik op aflevering 1 op hem inzette
Ik ben echt sprakeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef Moira het volgende:
Voor mij was het oprecht het pleidooi-praatje waardoor ik op aflevering 1 op hem inzette
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:01 schreef Moira het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |