Nee viel mee, 1 dagje wel aardig koorts en rest van de week wat keelklachten. Vooral heel saai.quote:
Soort van goed te horen ouwe reusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee viel mee, 1 dagje wel aardig koorts en rest van de week wat keelklachten. Vooral heel saai.
Zonde zeg. En NAC heeft nog wel zulk leuk publiek. Wat kunnen ze zuipen hè!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
Haye wilde koste wat het kost naar Heerenveen. (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze zijn altijd met heel veel, ook al verliezen ze!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zonde zeg. En NAC heeft nog wel zulk leuk publiek. Wat kunnen ze zuipen hè!
met heel veel, of mis ik weer een meme?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En ze zijn altijd met veel heel, ook al verliezen ze!
Die spelers ook wel lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een Buijsloos Groningen spreekt mij wel aan
Ja of een vroege kool en dan 3-0 ofzo maar dat is voor mij ook niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat weer zo’n taaie (en saaie) zaadpot worden voor Feyenoord denk ik. Groningse muur.
Klopt ja, Heerenveen is puur voor een puntje gekomen naar een club die al een half jaar ofzo alles verliest. Wat intens treurig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef Tagliano het volgende:
Bij Willem II heb je in balbezit nog de indruk dat er een idee is
Ik weet niet, zou Heerenveen aan de bal beter kunnen?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt ja, Heerenveen is puur voor een puntje gekomen naar een club die al een half jaar ofzo alles verliest. Wat intens treurig.
Nee, die kunnen echt niks.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou Heerenveen aan de bal beter kunnen?
Niet veel beter natuurlijk maar laatste potjes was het ook zo nu en dan nog redelijk te noemen (vooral tegen RKC uit mijn hoofd). Nu hangen ze wat rond hun eigen 16 en gokken ze op die Sarr die ook nog niets laat zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet, zou Heerenveen aan de bal beter kunnen?
Deze tekst komt van een Vitessesupporter.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Zonde zeg. En NAC heeft nog wel zulk leuk publiek. Wat kunnen ze zuipen hè!
Hoe zou het met MC en Lenny zijn? Wie is er het meest tevreden met een punt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:53 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop inmiddels toch dat Willem II nog scoort
Wat Heerenveen laat zien lijkt nergens op namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |