SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ben ik dus niet de enige.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
vond ik ook,
Het is geen stoeien zoals Salar en nouch stoeien, Ik vind dit er gewoon niet prettig uitzien
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort wat ze tegen elkaar zeggen, met dat neplachje, haten ze elkaar tot op het bot..mislukking, ik vermoord je, sukkel, kutjong..
Begint me de keel uit te hangen de 2 gefrustreeerde idioten van BB..ja elkaar pijn doen..Sm lovers.
En ik kijk nu 11 min..![]()
Ja en is het gedaan, en hebben het over het spel en wie gaat winnen..ja zij mogen dit..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.
Heel griezelige situatie vind ik het.
Ik had ook het geluid uitstaan,en schrok echt.Goed dat Hendrik er een gifje van maakte.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Als je geen geluid aanhebt en alleen naar de lichaamstaal kijkt, ziet tobi zich te verbijten en is echt een kwestie van tijd voor hij een keer ontploft. En Grace ziet er op de een of andere manier heel onderdanig uit nu.
Heel griezelige situatie vind ik het.
Smelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMLUBpyVB/ Mijn tik tok haha geen idee of het gelukt is
Ik gebruik tiktok voor me beestjes hahaquote:
Seriemoordenaars kijken ook zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanmiddag in de tuin op het bankje leunde toby helemaal naar grace en dat zag er echt verliefd uit hoe die zat
Is alleen zo jaloers, heeft verder niemand daar, probeert haar aan het lijntje te houden om het spel te spelen..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:23 schreef Joyce-43 het volgende:
Vanmiddag in de tuin op het bankje leunde toby helemaal naar grace en dat zag er echt verliefd uit hoe die zat
Aah wat liefquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:19 schreef Silves het volgende:
Net doen alsof ze elkaar leuk vinden, als je hoort wat ze tegen elkaar zeggen, met dat neplachje, haten ze elkaar tot op het bot..mislukking, ik vermoord je, sukkel, kutjong..
Begint me de keel uit te hangen de 2 gefrustreeerde idioten van BB..ja elkaar pijn doen..Sm lovers.
En ik kijk nu 11 min..![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:21 schreef Joyce-43 het volgende:
Grapje toch.quote:
Lekker voor je een echte sopdagquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een fijn #gracias dagje. Hele dag gevolgd. Leuke gesprekken. Beetje dom dat we nu weten waar hij woont. Plannen voor na BB, samen.
Ja het is wel moeilijk mannetje inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Is alleen zo jaloers, heeft verder niemand daar, probeert haar aan het lijntje te houden om het spel te spelen..
ik vind ook dat het nu niet meer mogelijk zou moeten zijn om een pin te kopen als je little brother bent. En ook niet meer iemand vrijstellen bij gelijk spel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef Silves het volgende:
Dit zou toch echt niet meer mogen, een pin kunnen kopen om te kunnen blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |