quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:50 schreef Moonlight het volgende:
I feeeeel good, and no one is gonna stop me noooow
What did you do?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
lekker weertje hoor.
weer mooie dingen gedaan..
fantastisch mooie dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat voor mooie dingen.....wij willen hier altijd álles weten
Ha ha nee, je had toch mooie dingen meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit klinkt bijna als ene 'talk dirty to me' post
nee gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha nee, je had toch mooie dingen meegemaakt?
Wij hebben net de eerste aflevering gekeken, en konden er totaal niet in komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
Vanavond weer helemaal naar de kloten gaan op de bank terwijl ik Vikings: Vhalhalla bingewatch![]()
Ik zou je aanraden eerst met Vikings te beginnen voordat je verder gaat met Vikings: Vhalhalla. Daar kom je makkelijker in en in vhalhalla zitten redelijk wat verwijzingen naar de originele seriequote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben net de eerste aflevering gekeken, en konden er totaal niet in komen.
Oninteressante personages, een CGI-storm met wat emmertjes water over de mensen in het bootje heen, en een zwarte dame die een blanke mannelijke leider uit die tijd moet voorstellen.
Het was vrij chaotisch en kwam wat geforceerd over allemaal.
Mocht je wel betere ervaringen met de serie hebben / krijgen, geven we het misschien nog een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |