Een tijdperk dat decennia lang vooral sentimenten en herinneringen opriep dankzij de foute wissel van een andere schaatser: Jan Bols.quote:
Ik woonde in Friesland in 1985 en 1986, we stonden langs de route te kijken, dus ik zal Yep Kramer vast wel gezien hebben, al is het maar in een flits. Oh nee wacht, de wedstrijdrijders waren toen al voorbij, hm of niet? Nu weet ik niet meer of we bij Sneek of Bolsward keken , ik woonde er tusseninquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, de frisse Aegon-pakken.
Yep Kramer bleef nog wel een tijd lang 'in the picture' omdat hij een uiterst goede marathonrijder bleek te zijn.
Hilbert van der Duim was dat ook, maar die lag helaas al snel volledig in puin na een zwaar auto-ongeluk. Einde carrière, helaas.
Voor de oorlog in Oekraïne?quote:
Tsja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roest moet echt een touwtje om zijn middel
Hij heeft er wel het hele jaar voor getraindquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, Bosker weet dus al dat hij matig gaat rijden. Moet je dan nog wel je plek innemen?
Wat zei hij?quote:
Dat het ijs matig was, maar dat toen de dutch lobbyists bij de ijsmeester langs gingen het ijs daarna beter was. Was bedoeld als geintje geloof ik.quote:
Daar was Yep wel bij ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik woonde in Friesland in 1985 en 1986, we stonden langs de route te kijken, dus ik zal Yep Kramer vast wel gezien hebben, al is het maar in een flits. Oh nee wacht, de wedstrijdrijders waren toen al voorbij, hm of niet? Nu weet ik niet meer of we bij Sneek of Bolsward keken , ik woonde er tussenin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |