Zo werkt dat, eerst ontstaat er veel ophef en dan wordt er langzaam gedraaid en naar een compromis toegewerkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:53 schreef Tijn het volgende:
Voorlopig zegt het kabinet in elk geval dat Hoekstra de boom in kan.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-met-stikstofdoelen
Dan rest Hoekstra geen andere keuze dan eruit te stappen. Je keutel nu weer intrekken zal niet echt lekker vallen bij de kiezers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:53 schreef Tijn het volgende:
Voorlopig zegt het kabinet in elk geval dat Hoekstra de boom in kan.
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)r-met-stikstofdoelen
Ah. Je hebt niets dus. Helder.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daarom is openheid van zaken ook zo noodzakelijk als het gaat om het WEF. Zoals ik al eerder zei het is speculatie van mijn kant. Maar doen alsof er niets aan de hand is vind ik veel te makkelijk en behoorlijk naïef.
Nou, het gaat wel iets verder. Van der Wal zegt dat het binnen de ministerraad is besproken en dat iedereen op een lijn zit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, van der wal zegt dat. De eenheid van kabinetsbeleid is vanochtend in het AD doorbroken. Niet onbelangrijk, die kan slecht wat anders zeggen.
Jij hebt ook niets vrolijke vriend, slechts het geen wat je is voorgekauwd meer niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Je hebt niets dus. Helder.
Ik denk dat er in jouw woonkamer stiekem Aliens wonen! Graag even een webcam, 24/7 live… Nee, natuurlijk niet maar dat is net zo stupide.
Rianter dan het CDA in elk gevalquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan? Verkiezingen? Zo riant staat d66 er anders ook niet voor.
Ik zie hier toch de contouren van een kabinetscrisis opdoemen. Maar dat is heel onlogisch, werp een blik op de peilingen…quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
'Hoekstra als olifant door porseleinkast: toekomst partij op het spel
https://www.telegraaf.nl/(...)t-partij-op-het-spel
Doodsbang voor de Statenverkiezingen
Je kunt niet zomaar een willekeurig persoon of instantie aanwijzen en roepen "daar zal wel iets schimmigs gebeuren, bewijs maar dat het niet zo is". Je snapt zelf toch ook wel dat niemand daar iets mee kan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jij hebt ook niets vrolijke vriend, slechts het geen wat je is voorgekauwd meer niet.
Dat is het punt een beetje op dit moment, voor D66-stemmers zijn er nu niet veel alternatieven, voor de overgebleven achterban van het CDA echter, is de partij opgestaan die juist in hun straatje politiek bedrijft, dat dat niet-religieus is maakt op dit moment niet meer uit.quote:
Alleen kunnen ze het zelf nog niet gelovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:49 schreef Leandra het volgende:
Zelfs de die-hard CDA-achterban, de boeren, raken ze nu kwijt, is het niet aan Caroline dan is het wel aan Omtzigt.
CDA is klaar.
Jawel hoor, daarom staat Hoekstra vandaag 2 pagina's groot in het AD.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]
[..]
Alleen kunnen ze het zelf nog niet geloven
Nee ze wil dat iedereen op 1 lijn zit en accepteert niks andersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, het gaat wel iets verder. Van der Wal zegt dat het binnen de ministerraad is besproken en dat iedereen op een lijn zit.
Wat dacht het CDA nou toen ze dit coalitieakkoord tekenden dan? Dat de boeren het niet erg zouden vinden ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, daarom staat Hoekstra vandaag 2 pagina's groot in het AD.
Ze weten het dondersgoed.
Dit is puur paniekvoetbal.
Het is dan ook speculatie van mijn kant en de reden dat ik speculeer heb ik al aangegeven. Werkelijk elk parlement waar het ter sprake komt word het gauw afgekapt of word er krampachtig verdedigd dat het allemaal niets voorstelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar een willekeurig persoon of instantie aanwijzen en roepen "daar zal wel iets schimmigs gebeuren, bewijs maar dat het niet zo is". Je snapt zelf toch ook wel dat niemand daar iets mee kan?
Het CDA dacht wat ze altijd denken als ze een coalitieakkoord tekenen: *Weer niet in de oppositie!*quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat dacht het CDA nou toen ze dit coalitieakkoord tekenden dan? Dat de boeren het niet erg zouden vinden ofzo?
Daarom dus nu …..quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:57 schreef Leandra het volgende:
Jawel hoor, daarom staat Hoekstra vandaag 2 pagina's groot in het AD.
Ze weten het dondersgoed.
Nou Harry denkt dat Wopke een telefoontje heeft gehad vanuit de 'regio'...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als het gaat om partijpositionering, in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen, getuigen de nieuwe inzichten van Hoekstra vooral van een kinderlijke naïviteit.
En hoe doorzichtig is zijn plotselinge transformatie. De plattelandsachterban mort, zijn partij wordt weggevreten door roofvis Caroline en de Statenverkiezingen komen eraan. Wopke had slechts een paar weken reces nodig om afscheid te nemen van zijn ruggengraat en als weekdier verder te gaan…quote:’De landelijke politiek praat te veel over mensen, in plaats van met mensen,’ reutelde Wopke nog even verder, waarbij hij één ding vergat.
Hij ís de landelijke politiek.
quote:Nou ja, we moeten maar zo denken: beter ruggengraatloos dan afstammen van een eencellige zak zonder anus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |