SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Attentie, attentie, hierna volgen enkele verzoekjes!!
In verband met de voorlopig op 23 april geplande Radio 49 meet het volgende:
Info:
• Afhankelijk van de grootte van de groep gaan we met de reguliere rondleiding mee of probeer ik een 'besloten' rondleiding te regelen.
Zie de website van Staatsbosbeheer of van Radio Kootwijk voor meer informatie, ook m.b.t. toegang tot het gebouw (naar de top alleen trappen e.d.)
• De rondleiding bij Radio Kootwijk kost rond de 19 euro, waarbij je halverwege de rondleiding koffie, thee en een koekje krijgt.
Als je je aanmeldt voor de meet dan zijn er dus kosten aan verbonden, die vooraf voldaan moeten worden. Als je om wat voor reden ook moet afzeggen wordt verwacht dat je de gemaakte kosten evengoed betaald. Mocht dat later gerestitueerd kunnen worden, dan zal ik dat uiteraard in orde maken.
• Wegens het vooraf aan moeten melden, kan last minute aanmelden dus niet...
• Naast deze kosten zijn alle overige kosten die je maakt voor eigen rekening.
Vragen:
• Geef s.v.p. per PM aan of je per auto reist of met het OV.
• Reis je met de auto en kan je onderweg of in de buurt van Radio Kootwijk (nabij gelegen stations zijn ongeveer 20 minuten rijden!!) mensen ophalen van een station, geef dat dan s.v.p. ook aan.
• Reis je met het openbaar vervoer, geef dan in je PM s.v.p. aan waar vandaan je vertrekt en op welk station je uitstapt, zodat we kunnen proberen je langs dat traject ergens op te pikken.
• Geef s.v.p. vóór 14 maart as. per PM aan of je aanwezig zal zijn.
Heb je nog vragen, dan kan je die bij mij kwijt.
En dan nu verder met de uitzending...
[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 05-03-2022 11:05:48 ]You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen heren
![]()
@:Rafeiro, lekker geslapen in je eigen bed?!
quote:
Redelijk, maar te kortquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:57 schreef just me het volgende:
goedemorgen heren
![]()
@:Rafeiro, lekker geslapen in je eigen bed?!
Dan komende nacht maar wat langer slapen, voor zover je dat zelf kunt beinvloedenquote:
Het is frisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:03 schreef just me het volgende:
[..]het ziet er fris uit buiten, straks toch golfen
Goed aankleden dan maar. Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:03 schreef just me het volgende:
[..]het ziet er fris uit buiten, straks toch golfen
Goedemorgen Symph.quote:
Ik vrees binnen, maar ook daar is het nog wel lekker fris.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Buiten of binnen?
Ik zou uit protest gewoon buiten je ballen gooien.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vrees binnen, maar ook daar is het nog wel lekker fris.
Als het normaal boulen was zou ik ook absoluut naar buiten gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou uit protest gewoon buiten je ballen gooien.
En desnoods gooi je de ballen van buiten naar binnen.
Heb jij dat niet even voor hem gedaan? Dan kan Symph zich volledig richten op de ballen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Eerst opwarmen door de autoruiten te krabben
Ik had ‘m aangeraden de ijsdeken over de voorruit te leggen maar dat vond hij onzinnigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij dat niet even voor hem gedaan? Dan kan Symph zich volledig richten op de ballen.
Hij ging er waarschijnlijk vanuit dat jij wel zou krabben voor hem.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had ‘m aangeraden de ijsdeken over de voorruit te leggen maar dat vond hij onzinnig
Ik doe dat nooit, ik ben gekke Henkie nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij ging er waarschijnlijk vanuit dat jij wel zou krabben voor hem.
Oh dat is balenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben inmiddels al een kleine 3 uur een non-stop dance classics mix in elkaar aan het zetten, aangezien het nog maar de vraag is of ik bij het feestje binnenkort live kan draaien.
Het schijnt dat de buuf dat niet geregeld heeft, omdat die extra faciliteiten een bak extra geld kosten.
Kwam ik gisteren achter nadat ik met het feestlocatie had gebeld om te checken welke apparatuur ik daar ter beschikking had.
Voorlopig geen dus...
Ze heeft waarschijnlijk geen idee hoe of wat, ze heeft niet veel met hoe muziek tijdens een feest geregeld wordt/moet worden. Haar man wel, maar die mag van niks weten aangezien het zijn verjaardagsfeest is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:38 schreef Fogel het volgende:
Altijd wel raar dat sommige mensen niet snappen dat dingen geld kosten...
Kan dus goed zijn dat ze zich niet realiseert dat jij je apparatuur niet gaat af- en aangaat koppelen . Gewoon duidelijk zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk geen idee hoe of wat, ze heeft niet veel met hoe muziek tijdens een feest geregeld wordt/moet worden. Haar man wel, maar die mag van niks weten aangezien het zijn verjaardagsfeest is.
Ik denk dat ze denkt 'Mad regelt het wel', maar ik heb geen zin om voor een paar uur al mijn apparatuur thuis af te breken, daar weer op te bouwen en vice versa...
Ik zal binnenkort wel even met haar babbelen en dan zien we wel.
Voorlopig neem ik het zekere voor het onzekere en plak ik alles aan elkaar, waarbij dan verzoeknummers en zo niet mogelijk zijn...
Je kent me, ik kan heel duidelijk zijn...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:15 schreef just me het volgende:
[..]
Kan dus goed zijn dat ze zich niet realiseert dat jij je apparatuur niet gaat af- en aangaat koppelen . Gewoon duidelijk zijn
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent me, ik kan heel duidelijk zijn...
Goede avond en welkom.quote:
Ja, ik wilde even de uitzending van BB kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom.
Je bent de eerste vanavond.
Wij zaten nog even in een aflevering van DIPquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wilde even de uitzending van BB kijken.
Ik ook maar ik ben er ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En ben je wat wijzer geworden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom just me.quote:
Nou wijzer....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom just me.
En ben jij wat wijzer geworden?
Niet echt. Ik kijk vooral om me te ergeren. En dat lukte me vanavond wat minder.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kijk vooral om me te ergeren. En dat lukte me vanavond wat minder.
Het was zeker lekker. Hier heel de dag de balkondeur open gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:24 schreef just me het volgende:
Het was te merken dat het lekker weer was, het was super druk in de stad
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer moet ik denken aan het afscheid van Adam Curry bij Count Down.
Ja, lekker de hele dag geen verwarming aangehad!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was zeker lekker. Hier heel de dag de balkondeur open gehad.
Al was het wel fris.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)n-/4160339867372992/
En daarom traden ze op bij het afscheid
En nou heb ik Rene Froger op m’n netvlies, bedanktquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:24 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer moet ik denken aan het afscheid van Adam Curry bij Count Down.
Sorryquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En nou heb ik Rene Froger op m’n netvlies, bedankt
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En nou heb ik Rene Froger op m’n netvlies, bedankt
Nee het Radi ensemble heeft me een gevoelige tik uitgedeeldquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft Ddm je een mep verkocht?![]()
[ afbeelding ]
Je zit in de hoek waar de klappen vallenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het Radi ensemble heeft me een gevoelige tik uitgedeeld
Ik zit aan de wijn, wat nog over is nadat ik mosselen gegeten hebquote:
Ik vind het net of ze dat zingen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit aan de wijn, wat nog over is nadat ik mosselen gegeten heb
alleen mosseltjes, de frietboer is definitief gesloten. Ze zijn met pensioen gegaanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het net of ze dat zingen.
Maar lekker hoor. Heb je alleen mosseltjes gehad, of ook frietjes erbij?
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:32 schreef just me het volgende:
[..]
alleen mosseltjes, de frietboer is definitief gesloten. Ze zijn met pensioen gegaan
Ja maar er zit er geen op loopafstandquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus je moet een andere vaste tent zoeken?
Dat is wel jammer. Dan wordt het toch de airfryer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar er zit er geen op loopafstand
Zou kunnenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Dan wordt het toch de airfryer.
Patat uit de airfryer vind ik zelf niet echt supergeslaagd. Ik vind de airfryer prima voor een heleboel dingen, maar net niet patat.quote:
Geen overname kandidaten dus?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar er zit er geen op loopafstand
Je moet ook geen patat uit de airfryer eten.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Patat uit de airfryer vind ik zelf niet echt supergeslaagd. Ik vind de airfryer prima voor een heleboel dingen, maar net niet patat.
dan maar geen patat meerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet ook geen patat uit de airfryer eten.
Friet daar en tegen is goed te doen.
Mits je de juiste frietjes pakt.
Dat lijkt me een goed voornemen.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind frietjes of aardapeelschijfjes uit de airfryer wel lekker. We gebruiken hem momenteel meer als oven dan als patatbakinstallatie (7 lettergrepen en dus de middenregel van een haiku)quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Patat uit de airfryer vind ik zelf niet echt supergeslaagd. Ik vind de airfryer prima voor een heleboel dingen, maar net niet patat.
Ik was gewoon verwend met de patatboer aan de overkantquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb jaren zonder gedaan, ik had geen snackbar in de buurt en ook geen frituurpan, heb het nooit gemist. 1 keer per jaar frietjes met pindasaus van Bram Ladage op het station volstondquote:
Wat een raar woord tochquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind frietjes of aardapeelschijfjes uit de airfryer wel lekker. We gebruiken hem momenteel meer als oven dan als patatbakinstallatie (7 lettergrepen en dus de middenregel van een haiku)
Ik ben opgegroeid met patat frites. Zo noemen mijn ouders het nog steeds en is volgens mij het enige echte correcte. Maar voor mij is het patat geworden en daar blijf ik bij. Stop de tijd.quote:
Weet je zeker dat je het niet even op wil zoeken?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met patat frites. Zo noemen mijn ouders het nog steeds en is volgens mij het enige echte correcte. Maar voor mij is het patat geworden en daar blijf ik bij. Stop de tijd.
Het is inderdaad patat. Waar iemand friet zei bedoelde hij patat. Stop de tijd?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met patat frites. Zo noemen mijn ouders het nog steeds en is volgens mij het enige echte correcte. Maar voor mij is het patat geworden en daar blijf ik bij. Stop de tijd.
Wijn van maken en dan wat suiker bij doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb zure druiven. Ze zagen er zo lekker uit, maar helaas...
ken je ous niet ?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:48 schreef livelink het volgende:
Raymond van 't Groenewoud - Geef me hoop
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:49 schreef livelink het volgende:
Waar ik zei: Geef me hoop, bedoelde ik 'liefde voor muziek'. Stop!
Ook in de hertelling was de tijd voorbij.quote:
Fake!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook in de hertelling was de tijd voorbij.
Ze had een joker ingezetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook in de hertelling was de tijd voorbij.
Ik ben nergens ingezet!quote:
Sinds wanneer ben jij een joker ?quote:
Ik mag nooit mee kaarten als Melting kaart.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)r-smoke-on-the-water
Hij wil jou niet inzetten, wat Vout van hemquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:53 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik mag nooit mee kaarten als Melting kaart.
Kijk Melting... hoor je het ook eens van een ander.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
Hij wil jou niet inzetten, wat Vout van hem
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Kijk Melting... hoor je het ook eens van een ander.
goed zo, kom maar op voor jezelf, het zal eens tijd wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:56 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Kijk Melting... hoor je het ook eens van een ander.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
goed zo, kom maar op voor jezelf, het zal eens tijd worden
Het is wachten op de passende smileyquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef just me het volgende:
[..]
goed zo, kom maar op voor jezelf, het zal eens tijd worden
Die krijgt just me vast wel gevonden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is wachten op de passende smiley
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is wachten op de passende smiley
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:00 schreef Melting het volgende:
Dit was in de corona tijd een populair nummer.
[ afbeelding ]
Ik hou het er in hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:00 schreef Melting het volgende:
Dit was in de corona tijd een populair nummer.
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
En dit zal de Pretenders of Chrissy Hynde solo zijn.
quote:
dat moet je altijd doenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt uitkijken wat ik draai in het vervolg.
Waarop?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:06 schreef just me het volgende:
* just me gaat alvast oefenen voor als de meet er is
Ik wil er niet over denken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
En nu maar hopen dat er geen Russische Enola Gay zal komen.
Njetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:07 schreef livelink het volgende:
En nu maar hopen dat er geen Russische Enola Gay zal komen.
ga je dan mee doen ?quote:
Dat vereist een coördinatie die ik niet heb vrees ik.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maken we er trio radio Klootwijk van
Je luistert de verkeerde zender.quote:
Ik hoor liever gewoon iets anders.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoor toch liever three little birds
Je zag de rolstoel voor je?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
Mijlpaal bereikt
Zit nu ook aan mijn 2000e unieke biertje!
Helemaal. En dan jaloers zingen over een vogel die kan vliegen.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal. En dan jaloers zingen over een vogel die kan vliegen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
Mijlpaal bereikt
Zit nu aan mijn 2000e unieke biertje!
Nicequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
Mijlpaal bereikt
weet je nog welke het lekkerste en welke het minst smakelijke was ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
Mijlpaal bereikt
Nee..... best veel niet zo'n lekkere biertjes gehad.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
weet je nog welke het lekkerste en welke het minst smakelijke was ?
Het maakt hem eigenlijk niet zo veel uit hoe vaak..... als je het hem maar aandoet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Do That To Me One More Time - Lionel Ritchie?
heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... best veel niet zo'n lekkere biertjes gehad.
Maar ook een paar echt heerlijke biertjes. Ben de laatste paar jaar vooral de barrel aged (whisky barrel aged, rum barrel aged, aquavit barrel aged, etc. ) biertjes gaan waarderen.
En wat is je 2000'ste biertje?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... best veel niet zo'n lekkere biertjes gehad.
Maar ook een paar echt heerlijke biertjes. Ben de laatste paar jaar vooral de barrel aged (whisky barrel aged, rum barrel aged, aquavit barrel aged, etc. ) biertjes gaan waarderen.
Je kende hem persoonlijk?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arie uit Amsterdam Noord.
Klote lied, maar Arie was een leuke man…
Ja, door een vriend van me uit Noord.quote:
Hou op, waardeloos TV programma is dat geworden voor de TV kijkers.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster, was je verrast door wie de mol was, trouwens?
je hebt een interessante kring van vriendenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, door een vriend van me uit Noord.
Die zong altijd Kleine Vogel en zo is Arie meerdere keren bij hem op feestjes op komen treden, ook op z'n huwelijk en zelfs bij zijn uitvaart.
Een heel gewone, verlegen man die heel zacht sprak.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hou op, waardeloos TV programma is dat geworden voor de TV kijkers.
Ik kijk nu vooral nog voor de beelden van het land waar ze zich bevinden…
Die vriend uit Noord is helaas al wat jaren geleden overleden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt een interessante kring van vrienden
Ik weet het nog niet hè... ik kijk het morgenavond wel terugquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:25 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster, was je verrast door wie de mol was, trouwens?
Ik kijk om de Mol te kunnen ontmaskeren, maar dat is tegenwoordig onmogelijk, omdat ze totaal geen aanwijzingen meer geven, bang als ze zijn dat de Mol voortijdig bekend wordt…quote:
duidelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vriend uit Noord is helaas al wat jaren geleden overleden.
En Arie was geen vriend, ik heb hem alleen wel regelmatig ontmoet vanwege die vriend…
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
Jefferson Airplaine - We built this city
Starship…quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
Jefferson Airplaine - We built this city
Ik kijk het helemaal niet. Maar zag net toevallig dat het vandaag de laatste uitzending was.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet hè... ik kijk het morgenavond wel terug
Het was Lindaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg daarom bewust niks…quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was Linda![]()
Met de kandelaar in de bibliotheek
Ja, van Jefferson Airplane naar Jefferson Starship naar Starship.quote:
Graag gedaan. Deze hoor je inderdaad bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Een geweldige plaat, die je helaas nog maar zelden hoort.
Dank hiervoor!
quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus jij gaat synchroom met just me tijdens de meet?![]()
Typfoutje.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Typfoutje.
just me was al aan het oefenen voor tijdens de meet, zei ze....
Geen idee waar het over gaat, maar ik geloof je…quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Typfoutje.
just me was al aan het oefenen voor tijdens de meet, zei ze....
veel plezier met hopelijk een zonnetjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
De eerstvolgende 5 platen laat ik aan anderen…
BTW. Morgen eindelijk weer honkballen, een oefenpotje…
Dat gaat in beide gevallen lukken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
veel plezier met hopelijk een zonnetje
Had het maar gedaan, want ik weet het niet.quote:
Ja, Kayagoogoo wist ik eigenlijk wel.quote:
Dat klinkt als een verzoekjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Die andere kant van de single heb ik ook al eeuwen niet meer gehoord…
Die hoor je ook nooit meer…quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Die andere kant van de single heb ik ook al eeuwen niet meer gehoord…
Van sommige artiesten ben ik wel benieuwd wat ze nog voor muziek gemaakt zouden hebben.quote:
Ik denk dat Nirvana sowieso wel uit elkaar zou zijn gevallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Van sommige artiesten ben ik wel benieuwd wat ze nog voor muziek gemaakt zouden hebben.
Nirvana is ook zo'n band. Maar ook bv Elvis.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Nirvana sowieso wel uit elkaar zou zijn gevallen.
Welterusten Symph.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen worden zwaar.
Ik ga zo afzwaaien en mijn mandje opzoeken.
Drukke week achter de rug en een nog drukkere week voor de boeg.
Was wel weer hele fijne muziek, dank Melting
Ciao!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen worden zwaar.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen worden zwaar.
Slaap lekker, Symph.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mijn ogen worden zwaar.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lacht, maar je mag een keer met me mee naar 't Sluisje in Amsterdam…
https://sluisje.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |