zal daar best goed vertoeven zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Morgen probeert mn dochter die richting op te gaan
[..]
Jamaica?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Morgen probeert mn dochter die richting op te gaan
[..]
En dan niet meemogen als het toestel vol zit? Zoiets was het toch.quote:
Ja maar die foto's kunnen overal gemaakt zijn ... dacht zelfs een boom te herkennenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sunshine Reggae geeft me meer Jamaica vibes
Maar Frau Wurst is toch Oostenrijks ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
frau wurst is ook gast bij de zendung
duitse vorentscheid
rutsigquote:
eensquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor mongolen hier een wereldmacht zij.n word je vanzelf stil
Ik hoorde iets ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
De wedstrijd van de vrede in Arnhem vanavond
Oh wacht, we rellen de boel gewoon stuk in het stadion.
https://www.ad.nl/nederla(...)-thuisfans~a9fcdbe9/
Het is te bezopen voor woorden dat tijdens een wedstrijd zoveel gelazer is, echt te dom voor woorden. Laat het ze voelen, sluit ze op en laat ze weten dat er meer is dan een onnozele wedstrijd...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
De wedstrijd van de vrede in Arnhem vanavond
Oh wacht, we rellen de boel gewoon stuk in het stadion.
https://www.ad.nl/nederla(...)-thuisfans~a9fcdbe9/
Hey maatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ewa mattie.
Ik speel nauwelijks meer op de switch
Kirby moet ik even opzoeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Hey maat![]()
Ja ik heb dit jaar ook nog niet veel gespeeld. Speel nu af en toe super smash bro's en mario golf maar ik wacht een beetje op nieuwe spellen die uitkomen. Komende maanden komen er wel weer leuke spellen uit...Kirby en Lego Starwars...Maar moet nog even kijken welke ik ga spelen.
En jullie?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:53 schreef mario390 het volgende:
duitsers hebben 67 milio vor ukraine
gespendet
Doet mij ook altijd aan het volgende nummer denken;quote:
Wel een spel dat ook voor kinderen geschikt is.quote:
die heeft zo en schlechtequote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doet mij ook altijd aan het volgende nummer denken;
Hier doen ze maandag een actie bij alle zenders ...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat hebben ze bij de zenders gemakt
angeroepen ofzo
Mattie (quote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier doen ze maandag een actie bij alle zenders ...
Geen idee. Ik weet niet hoe FF heet.quote:
Its Fries iigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet hoe FF heet.
Net zo Fries als jij en ik.quote:
Ja het gaat in vlagen ....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben weer helemaal bijgelezen![]()
Rustig hier. Vroeger werden er op een vrijdagavond meerdere delen doorheen gejast.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
Rustig hier. Vroeger werden er op een vrijdagavond meerdere delen doorheen gejast.
Waren de vrijdagavonden de dronkemansavonden?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:00 schreef Domnivoor het volgende:
soms wel soms lag het anders ... vandaag was het schaatsenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waren de vrijdagavonden de dronkemansavonden?
Schaatsen was wel leuk vandaag, jammer dat zo veel buitenlandse concurrenten er niet waren en dat dubreuil uitviel.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
soms wel soms lag het anders ... vandaag was het schaatsen
Ja en jammer van die start van Femke ....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Schaatsen was wel leuk vandaag, jammer dat zo veel buitenlandse concurrenten er niet waren en dat dubreuil uitviel.
Ronnie Flex is wel bekend in Nederland jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:18 schreef mario390 het volgende:
kenn du ronie flex?
op duitse mtv
mtv uncensored heet de zendung
Maar nu ook in Oostenrijkquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ronnie Flex is wel bekend in Nederland ja
Ik word geen fanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:30 schreef mario390 het volgende:
oostenrijkse rock
het was de wildeste groep
van oostenrijk
Dat is hier al sinds eind Februarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:35 schreef mario390 het volgende:
nu vor halfe ur was zo ver
in oostenrijk heeft vele nachtbars,discos
de erste keer weer geopened
Hier gaat het al tijden goed ... Blijf gewoon oplettenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:39 schreef mario390 het volgende:
gaan zich sowiezo weer
1000de infizieren
3 g moet niet meer
maar onze gezondheitminister is
donderdag teruggetreten
impfpflicht gaat ook niet door
In Spanje kan het nog per regio verschillen ... Waar was je ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:45 schreef BasEnAad het volgende:
Ich war in Spanien letzte woche, und alles war geöffnet.
Wel binnen een mondkapje helaas.
Ik was in Málagaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje kan het nog per regio verschillen ... Waar was je ?
Hahaha ja misschien, maar ik kom er graag. Het is inderdaad nog wel zo dat zeker de helft van de bevolking daar geen Engels spreekt, dus een beetje Spaans spreken is echt geen luxe.quote:
OK.. ik geloof je B&A .. ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ja ik weet ook wel dat Málaga zo populair is door dat vliegveld en die hele betonkust tussen Málaga en Fuengirola waar alle pensionado's wonen.
Málaga kan qua cultuur ook niet in de schaduw staan van steden als Granada, Sevilla, Valencia en Córdoba, maar het is gewoon een fijne plek om te zijn.
Ik ben eigenlijk alleen vaak in Andalusië geweest en een keertje in Madrid.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:23 schreef chufi het volgende:
Maar in Spanje ben ik ook nooit zuidelijker dan Alicante gekomen ... Wel noordelijker
Rondom Madrid is het Spaans .... Het zuiden verbastert veel ... Maar verder is er Galisisch, Baskisch, Catalaansquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk alleen vaak in Andalusië geweest en een keertje in Madrid.
Ik geloof dat de uitspraak van het Spaans in het zuiden wel net anders is dan in het noorden.
Spaans klinkt voor mij in Málaga heel erg als een keelklank. Ik werd ook verbeterd toen ik vroeg om: la cuenta.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Rondom Madrid is het Spaans .... Het zuiden verbastert veel ... Maar verder is er Galisisch, Baskisch, Catalaans
Die was vast mariconquote:Op zaterdag 5 maart 2022 01:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Spaans klinkt voor mij in Málaga heel erg als een keelklank. Ik werd ook verbeterd toen ik vroeg om: la cuenta.
De ober zei: het is: la cueeeentaaaa.
Nee beter van niet... Maar verder zijn het voor zover ik ze ken, prima gasten ..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, ik heb het even opgezocht.
Weer wat geleerd; ik ga dat woord daar nooit gebruiken
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
Wow ik zat net in een soort zweef module..
Toch wel fijn om Nederlander te zijn op een Spaans terras, ik kan Duitsers en Engelsen verstaan, maar zij mij niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ff een gevoel in een ander topic ..
Ja ons taalgevoel overtreft elke limietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 02:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Toch wel fijn om Nederlander te zijn op een Spaans terras, ik kan Duitsers en Engelsen verstaan, maar zij mij niet.
Hey Aoibhinquote:
Ha Dotquote:
Ja hoor alles goed hier, daar ook?quote:
Fijn dat alles goed gaat! Hier ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed hier, daar ook?
Was net even b uiten maar bbrrrr snel weer naar binnen was killekes aan de billekes
Doordat de zon scheen was ik voor de gek gehoudenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat alles goed gaat! Hier ook![]()
En bedankt voor de waarschuwing, ik moet zo naar buiten
Wowquote:Op zaterdag 5 maart 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doordat de zon scheen was ik voor de gek gehouden![]()
Het is gewoon -3 buiten geeft mijn scherm hier aan
O dat scheelt 5 grquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WowIk heb even gecheckt en hier is het 2 graden
Morgh chanel, zag felicitaties staan, was je jarig?quote:
8.14 is toch niet zo vroeg?quote:
Utslagen coronatesten?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ingedeeld bij Uitslagen door het uitzendbureau, sta ik bij hen niet op de planningIk blijf hier toch lekker zitten hoor
Er komen vast nog wel mutaties aan waarbij je wel getest moet worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
Hoor net van een collega van mij dat het gerucht gaat dat er vanaf half maart waarschijnlijk niet meer getest hoeft te wordenDag baan
Al kan de boel zo weer omslaan
Yep, binnen dat team zijn verschillende klusjes te doen. Ik doe vooral dossiers aanmaken en QR-codes versturenquote:
Ja is een heel team wat er aan werkt he, mijn neef ent.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, binnen dat team zijn verschillende klusjes te doen. Ik doe vooral dossiers aanmaken en QR-codes versturen
Ja, als er weer een of andere besmettelijke variant de kop opsteekt dan gaat het hele feest alsnog weer gewoon door.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen vast nog wel mutaties aan waarbij je wel getest moet worden.
Hoop dat het testen nog wel even doorgaat
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is een heel team wat er aan werkt he, mijn neef ent.
Ik wil ook graag een tweede booster maar helaas ben geen 70 en geen immuun ziekte . Maar wel zwaar longpatient. Maar die vallen niet onder de risico groepen helaas.
Jullie hebben echt twee jaar lang veel werk moeten verzetten respect daarvoor
Dat zou mooi zijn inderdaadquote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als er weer een of andere besmettelijke variant de kop opsteekt dan gaat het hele feest alsnog weer gewoon door.Maar ergens hoop ik er ook weer niet op. Gewoon de samenleving weer terug naar normaal. Een nieuwe baan vind ik echt wel
hey Enginequote:
Morgenquote:
Ze zitten allemaal veilig onder het vrouwtjequote:
Wat fijn dat het goed met ze gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2022 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal veilig onder het vrouwtje
Tot nu toe gaat het erg goed bij de drie nesten die ik volg. Is maar één eitje nog niet uitgekomen en geen kuiken overleden
Liggen die niet in de wasmand?quote:
Hopelijk anders liggen die ergens buitenquote:
Het zonnetje schijnt iig ..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk anders liggen die ergens buiten
Ja, ziet er lekker uit buiten.quote:
Ja dat mag nog wel een upgrade bekomenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ziet er lekker uit buiten.
Zag ook al veel bloemen die uitkomen.
Alleen de temperatuur heeft nog iets nodig.
Ben vandaag jarig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgh chanel, zag felicitaties staan, was je jarig?
Heerlijk om naar de markt te gaan. Visje zit er weer in.quote:
Gefeliciteerd Chanel, een hele fijne dagquote:
Vandaag paella makenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk om naar de markt te gaan. Visje zit er weer in.
Ik had een keer dat ik er 's ochtends achterkwam dat ik 's nachts de achterdeur niet op slot had gedaan. Vond dat met terugwerkende kracht toch een beetje engquote:
Had ik een paar maanden geleden ook. Ik moet ook controleren als de hulp is geweest. Overkomt mij wel vaker dan dat de achterdeur niet op slot is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had een keer dat ik er 's ochtends achterkwam dat ik 's nachts de achterdeur niet op slot had gedaan. Vond dat met terugwerkende kracht toch een beetje eng
Gefeliciteerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
WTF
En ook wel weer grappig gemaaktDick attack?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja dat je echt begint te denken "oh nee er is toch niemand binnen geweest"quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik een paar maanden geleden ook. Ik moet ook controleren als de hulp is geweest. Overkomt mij wel vaker dan dat de achterdeur niet op slot is.
Vind dat dan ook met terug werkende kracht eng
Gefeliciteerd!quote:
quote:
Fijn voor haar en prachtig nummerquote:
* de vangrails liked dit berichtquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, was zielig
Marsepein mag toch niet meedoen in de f1 dit jaar
Ja ... misschien wel beter ook.. minder kans op code roodquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, was zielig
Marsepein mag toch niet meedoen in de f1 dit jaar
SPOILER: Beoordeeld door bijdragers
Deze vertaling is gemarkeerd als correct door Google Translate-gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja snel kijken of er niets ontbreekt in huisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja dat je echt begint te denken "oh nee er is toch niemand binnen geweest"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik ben al geweestquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
Zin in de wandelpauze zo, het is mooi buiten
Open ik er binnenkort gewoon weer een.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
@:sodeknetters je topic is inmiddels ook gesloten door de vermoedelijke dader
Jaquote:
Mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nog een uurtje en ik ben het ziekenhuis alweer uit.
Mooi man!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kijk dat zijn goede berichtenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En hoe voel je je nu? Veel last?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Snoepertquote:
Beterschapquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Minder dan ervoor, maar wel qua pijn van de operatie enzo, morfine helpt wel aardig.
Drugsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Minder dan ervoor, maar wel qua pijn van de operatie enzo, morfine helpt wel aardig.
Ohhh nee hoorquote:
Yep, alleen een middagje zingen en dat is leukquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 5 maart 2022 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, alleen een middagje zingen en dat is leuk
Nee dit zijn vast Engels schoolmeisjes in school uniform.. In Nederland dragen ze geen pakje voor naar school gaanquote:
ze tragen toch broekeen de nedderlandse ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit zijn vast Engels schoolmeisjes in school uniform.. In Nederland dragen ze geen pakje voor naar school gaan
Paralympics? Ik heb ook niets gekekenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:07 schreef mario390 het volgende:
ach oostenrijk had gold in abfahrt
gemakt,?, niet gekijkt vannacht
Ik weet het niet Mario .. Ik herken iig geen enkel meisjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze tragen toch broekeen de nedderlandse ?
Op scholen in Nederland dragen we gewone kleding, geen uniform dusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:15 schreef mario390 het volgende:
nee maar nederlandse schoolmeisjes hebben
toch en broek? of zonder?
MissLaifquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op scholen in Nederland dragen we gewone kleding, geen uniform dus
Ja mario broeken .. maar omdat het hier ionder in de daily-pics staat hoeft het nog geen Nederlands plaatje te zijn ..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:19 schreef mario390 het volgende:
dat zijn toch ook broeken, zwarte of niet?
Dat houdt het voor mij even triest wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat met Jeroen vd Boom die dan naast Raggel zit
Ja straks nog wat voetbal maar ook geen toppersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat houdt het voor mij even triest wel eigenlijk.
Dan maar wat anders vinden idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja straks nog wat voetbal maar ook geen toppers
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef Domnivoor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het begint al warm te worden
Noedelsalade met broccoli (en niet gekookt door mij)quote:
Nou ja, als het maar eetbaar is tochquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Noedelsalade met broccoli (en niet gekookt door mij)
Nog niks uit DishoomMisschien morgen
Zat ook al te zoeken.quote:
En Mario is fanquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat ook al te zoeken.
Die hebben gewoon 11 albums uitgebracht
En daarna nog 7 Best Of albums.
Sommige nummer zijn ook nog wel grappig/oke.quote:
Jawel ...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige nummer zijn ook nog wel grappig/oke.
Toen waren ze net begonnen en was jij net 10quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nur tot 1985,maar somiges kann
man van hun luisteren
deze weekend viert mtv duitslandquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen waren ze net begonnen en was jij net 10
Tis Matthijs en daar ben ik sinds een tijdje allergiesch voorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
S10 op NPO1, voor wie het interesseert. (Mij niet)
Ik ben ook geen fan van Matthijs.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Matthijs en daar ben ik sinds een tijdje allergiesch voor
Alweer ... Was dat vorig jaar ook al niet ?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze weekend viert mtv duitsland
25 jaren
het lopen de 500 besten videos
De 1e keer dat ik het hoor ....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Matthijs.
Stien zingt nu ‘oehoe aha’.
S10 is Matthijs?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Matthijs en daar ben ik sinds een tijdje allergiesch voor
Nee zn programmasquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
S10 is Matthijs?![]()
Dat is de grootste verkleedtruc op het ESF sinds de eeuwigheid
tis andersquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het niet slecht [ afbeelding ]
25 jaren?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer ... Was dat vorig jaar ook al niet ?
Komt haar drol er nog steeds niet uit??quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Matthijs.
Stien zingt nu ‘oehoe aha’.
Ja hier waren we als eersten bijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:01 schreef mario390 het volgende:
in europe begonn het
1987 in amsterdam en
london
Zou een stunt zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
S10 is Matthijs?![]()
Dat is de grootste verkleedtruc op het ESF sinds de eeuwigheid
ls wij in 87 begonnen , dan is het nu bijna 35 jaar geleden en als de Duitsers nu 25 jaar vieren dan was dat in 97 of zoquote:
De eerste 5 jaren vond ik wel leuk daarna werd het steeds minder.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
A
[..]
ls wij in 87 begonnen , dan is het nu bijna 35 jaar geleden en als de Duitsers nu 25 jaar vieren dan was dat in 97 of zo
Met presentatrices ...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:24 schreef mario390 het volgende:
j
land, nederland hadde ook eigen zendungen
Zelfs de Silvie was daarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:30 schreef mario390 het volgende:
mtv nederland was
start september 2000
https://nl.wikipedia.org/wiki/MTV_Nederland
Wie was er nou ook al weer vreemd gegaan? Sylvie of raf?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:36 schreef chufi het volgende:
Arme Rafi ... Ik zie hem nu veel gelukkiger met Estevana
Geen idee... Mario !?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie was er nou ook al weer vreemd gegaan? Sylvie of raf?
Mario ging vreemd en raf en sylvie zijn daarom uit elkaar gegaan?quote:
Nee niet mario ... Helene ...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mario ging vreemd en raf en sylvie zijn daarom uit elkaar gegaan?
Oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |