Rabbit in the headlights.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia wordt geen goede oorlogsverslaggeefster.
Altijd wijzen naar anderen. Kutclubquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef yats het volgende: [..] Waar blijft de straf voor de overige clubs dan?
Dan liever dat meisje van de Apple gijzeling.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia wordt geen goede oorlogsverslaggeefster.
Wat gaat er door je heen? Een kogel haha.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan liever dat meisje van de Apple gijzeling.
En er is al oorlog.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia doet net alsof er een raket is afgevuurd, dat gaat mij ook weer wat te ver. Jankwijf.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Fresia doet net alsof er een raket is afgevuurd, dat gaat mij ook weer wat te ver. Jankwijf.
Tijd om een bommetje vlak naast jou te laten ploffen. Jankbeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Geitenkamp Hooligans.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef yats het volgende:
Ik hoop dat die gasten in dat vak op zuid elkaar compleet lens slaan. Wat een idioten.
Joh ik vind het prima, je komt een beetje geagiteerd over.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tijd om een bommetje vlak naast jou te laten ploffen. Jankbeer.
Lekker voor je gehoor inderdaad. Al heb je dat niet nodig op fok natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joh ik vind het prima, je komt een beetje geagiteerd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |