Ik kijk nog elke week hoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dood topic genot. Gelukkig kijkt er geen hond meer naar die Verstappen petjes. Erg mooi.
Deden ze al.quote:Op maandag 11 april 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
Ik kijk minder, maar ze zenden het tig keer vaker uit ... compensatie drang lijkt het van Ziggo
Daar leek het wel op ja, volgens mij schrok rob er ook van want begon meteen te hakkelenquote:Op zondag 24 april 2022 23:34 schreef G3rtonimo het volgende:
Ging er nou iemand gestrekt op de achtergrond? 🤔
Daarna zag ik ze ook niet meer terug (na de reclame). Leek wel alsof ze een epileptische aanval kreeg, leek me geen normaal flauwvallen van te lang staan, dan val je in 1 keer op de grond, zij begon heel heftig te trillen leek het. Wel erg sneu. Hadden ze wel even mogen zeggen overigens, want het was echt overduidelijk in beeld. Hopelijk is het goed gekomen. Lijkt me wel anders waren ze niet zomaar doorgegaan.quote:Op zondag 24 april 2022 23:34 schreef G3rtonimo het volgende:
Ging er nou iemand gestrekt op de achtergrond? 🤔
Goede tv!quote:Op maandag 9 mei 2022 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat groepje Kamphues, Plooij, Mol en Doornbos is wel goed hoor. Lekker soort kroegpraat en tenminste een beetje met scherpe meningen.
Ik heb ook stiekem moeten lachen om zo'n hele cringe opmerking van Olavquote:
Ik begin ze wel steeds zieliger te vinden ... Het komt er steeds gescripter uit ... en volgens mij vinden ze het zelf ook niet leuk meer om achter de feiten aan te lopenquote:
Blijft voor mij alsnog wel een mooi ouwehoerprogramma waar ze nog steeds met goede inzichten en feiten komen. Vandaag ook weer tevreden met wat ik zag.quote:Op maandag 23 mei 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin ze wel steeds zieliger te vinden ... Het komt er steeds gescripter uit ... en volgens mij vinden ze het zelf ook niet leuk meer om achter de feiten aan te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |