quote:In het Ziggo Sport Race Café ontvangt Rob Kamphues raceliefhebbers en -experts zoals Robert Doornbos en worden de laatste ontwikkelingen besproken uit de verschillende raceklasses zoals Formule 1, MotoGP, Indycar, Nascar en andere categorieën. Er wordt ook vooruit gekeken naar de race-actie van komend weekend.
In het Race Café blijft geen roddel, opvallend filmpje of idioot weetje onbesproken en kun je tijdens Formule 1-weekenden op de zondagavond van een extra uitzending genieten!
Elke vrijdag 22:30.
Dat was F1 Café. Dit is weer iets nieuws.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er was al een reeks over dit programma dacht ik
Ziggo grijpt alles aan wat er mogelijk is om nog iets met F1 te doen, dan is het logisch om hun erbij te houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:59 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vond het wel aardig. Leuke 'promotie' voor van Gameren. Hij heeft veel kennis (van F1) maar zijn rol was altijd maar de nerd met de filmpjes.
Alleen waarom zo star vasthouden aan Jack en Olav. Er hangt continue zo'n verongelijkte sfeer. 'Kijk ons eens toch nog lekker in de F1 zitten'.
Hij is er in Bahrein wel bij. Maar de wereld rond reizen is ook niet goedkoop hèquote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:49 schreef pmponer het volgende:
Heeft die Olav zo een golden ticket voor F1, gebruiken ze hem niet. Wat een waarde heeft dat ticket dan.
Ja dat zal maar daar kan ziggo dan toch in voorzien, maar hij zal wel geen beelden mogen makenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is er in Bahrein wel bij. Maar de wereld rond reizen is ook niet goedkoop hè
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe dat zitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja dat zal maar daar kan ziggo dan toch in voorzien, maar hij zal wel geen beelden mogen maken
Hij mag wel wat filmen met z'n telefoon maar het niet uitzenden. Want dan staat het F1-logo niet onderinquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe dat zit
Was niet de verbinding maar volgens mij hebben ze hem wat laten opnemen maar hebben ze niet een fatsoenlijke microfoon meegegeven waardoor die met zijn iPhone oortjes het geluid opnamquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:38 schreef chufi het volgende:
Ben aan het terugkijken
Wat komt Olaf met een bagger verbinding ... of was dat de bedoeling ? windy ..
Ziek ... weer corona vermoedelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kamphues mis ik ook wel, presentator nu zit er niet echt top in
Kamphues is volgens mij niet weg trouwens maar ff afwezig
Wut, deze man liet mensen uitpraten en geen schijtlollige grapjes. Vond het veel beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 01:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kamphues mis ik ook wel, presentator nu zit er niet echt top in
Kamphues is volgens mij niet weg trouwens maar ff afwezig
Gruwelijk saai, ik viel erbij in slaap.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:58 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wut, deze man liet mensen uitpraten en geen schijtlollige grapjes. Vond het veel beter.
Eens en achteraf nog beter zonder die Tom en Alberts.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:09 schreef Eagles89 het volgende:
Was weer ouderwets leuk en gezellig! Heb weer helemaal het F1 gevoel te pakken voor dit weekend, en heel veel zin in dit weekend
Kampheus weer terug is gewoon echt een verbetering, die vent van vorige week was echt zwak en nul sfeer. Bij ViaPlay hangt ook echt een grafsfeer zeg, je krijgt er totaal geen F1 gevoel van.
Wel jammer van de twee reclameblokjes in plaats van die ene van vorig jaar al zijn ze maar kort gelukkig. F1 TV met Mol audio en savonds de analises met Doornbos en Kampheus en daarna het Race Cafe, top!!
Matig aanbod vooralsnog.. Partisan was wel leukquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leuk alternatief via Ziggo.
Wel leuke series op Viaplay, beter dan Netflix.
Nee, ik heb er meer lol mee dan met Netflix. Mij veel te woke dat Netflix, viaplay F1 is ook te woke voor mij. Past imo ook niet bij de zender.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Matig aanbod vooralsnog.. Partisan was wel leuk
Laten we het over het programma houden...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik heb er meer lol mee dan met Netflix. Mij veel te woke dat Netflix, viaplay F1 is ook te woke voor mij. Past imo ook niet bij de zender.
Iedereen valt over de fouten van jack en Olaf, maar wat ik vandaag zag was gewoon slecht.
En dat niet weten dat hij Olav heetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 00:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, ik heb er meer lol mee dan met Netflix. Mij veel te woke dat Netflix, viaplay F1 is ook te woke voor mij. Past imo ook niet bij de zender.
Iedereen valt over de fouten van jack en Olaf, maar wat ik vandaag zag was gewoon slecht.
Waarschijnlijk dat er per se x aantal vrouwen bij moesten ongeacht of ze wel echt goed zijn.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat niet weten dat hij Olav heet
Wat er "woke" is aan Viaplay ontgaat me overigens
Ik ga de lol die we hadden toen Ziggo Rob Kamphues aanstelde voor deze rol nooit meer vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2022 22:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat er per se x aantal vrouwen bij moesten ongeacht of ze wel echt goed zijn.
quote:Op zondag 20 maart 2022 22:58 schreef VacaLoca het volgende:
Wat doet Mol gemaakt interessant alsof ie 100% neutraal is
Dat laatste vermoedelijk ... lost a case ... leave itquote:Op zondag 20 maart 2022 23:07 schreef RipCity het volgende:
Zo die mensen in het publiek zitten er echt met tegenzin. Of krijgen ze 50 euro?
2 bier.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:07 schreef RipCity het volgende:
Zo die mensen in het publiek zitten er echt met tegenzin. Of krijgen ze 50 euro?
Haha volgens mij zijn het Russische krijgsgevangenenquote:Op zondag 20 maart 2022 23:07 schreef RipCity het volgende:
Die gast zit nu elke keer gewoon daar in de studio ipv op lokatie ,,,,quote:Op zondag 20 maart 2022 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is wel een beetje De Olav Mol Show he?
Is gewoon z'n ding.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:25 schreef RipCity het volgende:
Heeft die kale een ziekte ofzo dat die 24/7 een petje draagt?!!
Die meneer vindt zichzelf heel erg tof.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is wel een beetje De Olav Mol Show he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |