Game On.quote:Marcel Bosker onzeker voor WK Allround
Door een positieve coronatest is het hoogst onzeker of Marcel Bosker komend weekend van start kan bij het WK Allround in Hamar. De rijder van Team Jumbo-Visma is een van de Nederlanders die van start gaan op het WK, samen met ploeggenoten Beau Snellink en Patrick Roest. "Ik baal zo extreem, want dit is wel het toernooi waar ik dit seizoen voor getraind heb. Voor de besmetting was ik echt in supervorm", zegt Bosker, die momenteel nog in Nederland verblijft. De 25-jarige allrounder wilde in Noorwegen op het podium eindigen in het eindklassement.
Heeft Krol een 500 gereden in Noord Amerika?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Als je een klassementje maakt van de deelnemers met beste seizoentijden 500 en 1000 stond Krol 6e. Toch knap dat ie dan wint.
Nee, heeft sowieso geen WB gereden op de 500, dan zal z'n OKT-tijd de snelste zijn. Die voor zijn doen wel heel snel wasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Heeft Krol een 500 gereden in Noord Amerika?
Ik denk niet dat ie onder de 34.5 had gereden in Noord-Amerika. Maar dat weet je niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, heeft sowieso geen WB gereden op de 500, dan zal z'n OKT-tijd de snelste zijn. Die voor zijn doen wel heel snel was
Nee, maar denk dat hij op dat ijs ook nooit WK was gewordenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie onder de 34.5 had gereden in Noord-Amerika. Maar dat weet je niet.
Twee keer een 500 en 1000 is toch echt anders dan 1 keer. Krol heeft eigenlijk geen echt slechte race gereden. Verbij was aan t prutsen met zn materiaal en reed vrij slordige races. In potentie zou Kai de betere moeten zijn. Maar dat geldt ook voor ex-kampioen Shinhama. En je mist nu ook mannen als Mushtakov, Golovatsiuk en Murashov.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef hhh38 het volgende:
Als je een klassementje maakt van de deelnemers met beste seizoentijden 500 en 1000 stond Krol 6e. Toch knap dat ie dan wint.
Ja op deze baan zie je dat Michalski en Shinhama veel last hebben van de traagheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Twee keer een 500 en 1000 is toch echt anders dan 1 keer. Krol heeft eigenlijk geen echt slechte race gereden. Verbij was aan t prutsen met zn materiaal en reed vrij slordige races. In potentie zou Kai de betere moeten zijn. Maar dat geldt ook voor ex-kampioen Shinhama. En je mist nu ook mannen als Mushtakov, Golovatsiuk en Murashov.
Dat is ook vrij onlogisch. Je zou willen starten met Femke, dan Leerdam en dan een Wust of zo.quote:
Die hadden hem op dit ijs ook niet geklopt, denk ik. Alleen Dubreuil had het gekund.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:10 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Twee keer een 500 en 1000 is toch echt anders dan 1 keer. Krol heeft eigenlijk geen echt slechte race gereden. Verbij was aan t prutsen met zn materiaal en reed vrij slordige races. In potentie zou Kai de betere moeten zijn. Maar dat geldt ook voor ex-kampioen Shinhama. En je mist nu ook mannen als Mushtakov, Golovatsiuk en Murashov.
Ook wel terecht ja. Zeker als zij speciaal voor de teamsprint erheen gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:11 schreef Marcoss het volgende:
Inmiddels is van Elst nu kwaad en woedend
https://sportnieuws.nl/sc(...)schaatswereld-kapot/
En terecht. Wat een pannenkoek. Nu loopt ze misschien wel haar A-status mis, doordat ze te weinig punten verzamelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:11 schreef Marcoss het volgende:
"Hij maakt de schaatswereld kapot"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:11 schreef Marcoss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |