quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Maar ze woont in het bosquote:
Breda is meer dan primaquote:
quote:
SPOILER: Zo beter?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef Nine. het volgende:
[..]Lelijke piercings.SPOILER: Zo beter?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:54 schreef Nine. het volgende:
[..]Stukken beter, dankjewel voor de nazorg.SPOILER: Zo beter?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciaoquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ik ga koffie maken voor de lieve mensen thuis. Haai en Haai zal ik wel missen….
Laterquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:58 schreef DKUp het volgende:
Ik ga koffie maken voor de lieve mensen thuis. Haai en Haai zal ik wel missen….
Nog net op tijdquote:
Nou het zou wellicht kunnen, aldus kritische Huubquote:
Niveau lijkt niet helemaal te matchen iddquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof deze ontwikkelde vrouw aan carnaval doet
Hij gaat straks nee zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niveau lijkt niet helemaal te matchen idd
Ontwikkelde vrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof deze ontwikkelde vrouw aan carnaval doet
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Saaie kanjerhoer die denkt elitair te zijn, terwijl ze een goedkope domme ambtenaar is.
Het niveau scheelt volgens mij niet zo, wel de soc. klasse.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Niveau lijkt niet helemaal te matchen idd
Huub is teveel feestbeest voor haarquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Saaie kanjerhoer die denkt elitair te zijn, terwijl ze een goedkope domme ambtenaar is.
Vaak gaan ze hand in hand.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het niveau scheelt volgens mij niet zo, wel de soc. klasse.
Wat heb jij gegeten @Nine.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:11 schreef NoCigar het volgende:
Bij frietzaak Harry kreeg ik een halve rauwe frikandel.
Mensen die van carnaval houden hebben soberso een mentale achterstandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Het niveau scheelt volgens mij niet zo, wel de soc. klasse.
Luister nog liever naar Johan Derksen die zelfde verhaal 40'ste keer vertelt.quote:
Die is leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb een boek van de mooiste vis van de zee.
Ofja, eigenlijk is ie van mijn dochter.
Ter info.
Vooraf ingestudeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Onvoldoende aanknopingspunten. Hef jezelf op man, kut.
Klinkt als een afwijzingsbrief bij een sollicitatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Onvoldoende aanknopingspunten. Hef jezelf op man, kut.
Verdwijnen met je hoofd tussen die dijen zeker.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die vleeshomp?
Nou nee dank je, daar verdwijn ik in.
Nee niet die dikke.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef tja77 het volgende:
Die vleeshomp?
Nou nee dank je, daar verdwijn ik in.
Gematcht op gewicht, redactie heeft niet verder gekekenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef Sked het volgende:
Wat een taffesend reizen. Dit wordt sowieso niks.
Ik zal van de aardbodem verdwijnenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Verdwijnen met je hoofd tussen die dijen zeker.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef tja77 het volgende:
Ik wil haar slaan, met mijn vuist op haar gezicht.
Ze heeft iets irritants….
Mdmaquote:Op maandag 7 maart 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
Die vrouw heeft een continue smile lijkt het
Vermoeiend
Dan is het niks meerquote:Op maandag 7 maart 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
Als zij 180 kg. lichter zou zijn, zou ze er best leuk uit kunnen zien.
En dat wil zich nog voortplanten ook. Als ie z'n pener tenminste nog kan vinden tenminstequote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef tja77 het volgende:
Dikke zeug, stekeltjes, bril verdwijnt in z’n vette kop.
Niet voor mij ik hou niet van molligquote:Op maandag 7 maart 2022 19:43 schreef tja77 het volgende:
Als zij 180 kg. lichter zou zijn, zou ze er best leuk uit kunnen zien.
Yogapants bliekenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Om zich te verlekkeren aan sportende dames zeker?
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ze moet gewoon even naar een R&B party gaan en een Surinamer scoren.
"Een beetje"quote:Op maandag 7 maart 2022 19:54 schreef 3rr0r het volgende:
Hij praat wel een beetje gay maar verder ok uitstraling.
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga bier pakken. Al dat gezever over drank maakt me dorstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |