abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204003293
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Vanzelfsprekend. En daarnaast ben ik gevaccineerd en geboostered. Heb ik niet nodig, want ik ben gezond en heb een goed afweersysteem. En ik ben ook geen egoist.
Verder dan vaccin en boostertje nemen kom je niet dus? Wel makkelijk hoor, zo'n gevoel dat je alles hebt gedaan in het mogelijke om je medemens te behoeden voor dit onheil, want gewoon hersenloos prikken. Hoeveel boosters heb je al? En hoeveel ga je er nog nemen?
People assume too much.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 21:25:01 #152
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204003361
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:21 schreef very het volgende:

Blahblahyaddayadda

Later, wappie. :W
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204003378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Later, wappie. :W
Doei, zwakke user
People assume too much.
pi_204003740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:17 schreef very het volgende:

[..]
Ah, vandaar nog al die onduidelijkheden over effectiviteit, werkingsduur, bijwerkingen etc
twitter
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_204006362
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:47 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik zeg toch ook niet dat het per definitie allemaal kut is? Ik zeg alleen dat het wel degelijk experimenteel was in die zin dat een dergelijk vaccin nog nooit op zo'n grote schaal is ingezet en dat er over de door mij genoemde zaken nog genoeg te ontdekken was. Kijk bijvoorbeeld maar naar Jansen.
People assume too much.
pi_204006375
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:12 schreef very het volgende:

[..]
En jij bent wel heel intelligent, want jou hebben ze wel weten te overtuigen van één bepaalde versie van een heel scala aan conclusies/onderzoeken.

Heb je zelf wel eens geprobeerd na te denken over hoe mondkapjes werken, wanneer ze effectief zijn en wanneer het onzin is? Of besteed je dat liever uit aan een select groepje erkende wetenschappers?
Ben je in Japan geweest?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_204006936
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 00:45 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Ben je in Japan geweest?
Nee. Wil er wel graag eens heen.
Why?
People assume too much.
pi_204007714
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 00:41 schreef very het volgende:
Ik zeg alleen dat het wel degelijk experimenteel was in die zin dat een dergelijk vaccin nog nooit op zo'n grote schaal is ingezet en dat er over de door mij genoemde zaken nog genoeg te ontdekken was. Kijk bijvoorbeeld maar naar Jansen.
Wat bedoel je met “een dergelijk vaccin”? Er zijn drie verschillende soorten vaccins voor COVID te krijgen. Je kan niet zo een algemeen statement over alle vaccins maken als ze allemaal op compleet andere techniek gebaseerd zijn.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_204008178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 07:40 schreef very het volgende:

[..]
Nee. Wil er wel graag eens heen.
Why?
Iedereen aan de masker als ze iets kleins al hebben,m is gewoon respect.

In tegenstelling tot vieze Hollanders die hun handen niet eens wassen naar de wc en gewoon ziek naar werk komen :r
  woensdag 9 maart 2022 @ 12:46:40 #161
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204009617
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:21 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Iedereen aan de masker als ze iets kleins al hebben,m is gewoon respect.

In tegenstelling tot vieze Hollanders die hun handen niet eens wassen naar de wc en gewoon ziek naar werk komen :r
Hopenlijk gaan we hier in Nederland niet massaal maskers dragen uit respect. -O-

En dat mensen met een snotneus ook thuis moeten blijven van werk zou toch goed geregeld kunnen worden? Paar spotjes van de overheid, radioreclames en collega's die elkaar erop aanspreken. Die cultuur zou toch best veranderd kunnen worden als het zoveel winst opleverd?
To BG or not to BG!
pi_204009955
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 12:46 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hopenlijk gaan we hier in Nederland niet massaal maskers dragen uit respect. -O-

En dat mensen met een snotneus ook thuis moeten blijven van werk zou toch goed geregeld kunnen worden? Paar spotjes van de overheid, radioreclames en collega's die elkaar erop aanspreken. Die cultuur zou toch best veranderd kunnen worden als het zoveel winst opleverd?
Nederlanders zijn gewoon een vies volk en de ikke ikke rest kan stikke mentaliteit is diep doorgedrongen
  woensdag 9 maart 2022 @ 13:37:26 #163
335476 oppiedoppie
pi_204010040
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Nederlanders zijn gewoon een vies volk en de ikke ikke rest kan stikke mentaliteit is diep doorgedrongen
Tuurlijk, gooi alles maar weer op een hoop. Lekker zwart/wit.
Ken zelf al 2 mensen met smetvrees en vrouw van collega heeft dat ook dus dat Nederlanders gewoon vies zijn is beetje kort door de bocht. Kun je beter zeggen dat een deel van de Nederlanders vies zijn maar dat geld ook voor andere nationaliteiten.

En ik heb best veel over voor anderen, doe ook intensief aan EHBO om anderen te helpen maar elke dag in het openbaar preventief een masker dragen voor een ander gaat me te ver. En als jij dat vind getuigen van puur egoisme dan is dat niet anders.
To BG or not to BG!
  woensdag 9 maart 2022 @ 13:37:50 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204010047
quote:
13s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
Ga dan weg :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204010074
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ga dan weg :W.
ik wil naar roemenie alleen nu is er daar aan de grens oorlog

quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:37 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tuurlijk, gooi alles maar weer op een hoop. Lekker zwart/wit.
Ken zelf al 2 mensen met smetvrees en vrouw van collega heeft dat ook dus dat Nederlanders gewoon vies zijn is beetje kort door de bocht. Kun je beter zeggen dat een deel van de Nederlanders vies zijn maar dat geld ook voor andere nationaliteiten.

En ik heb best veel over voor anderen, doe ook intensief aan EHBO om anderen te helpen maar elke dag in het openbaar preventief een masker dragen voor een ander gaat me te ver. En als jij dat vind getuigen van puur egoisme dan is dat niet anders.
Nadat al het toiletpapier was opgeslagen is het mij duidelijk gewordne dat Nederlandser gewoon een egoistisch kutvolk zijn
pi_204010120
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 19:20 schreef trotse_wappie het volgende:
[ twitter ]
Ik zou Annelies kei-hard doen. ^O^
  woensdag 9 maart 2022 @ 13:43:33 #167
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204010121
Ik ben voor geen enkele leider die oorlog voert. Dus ook geen Poetin. Maar ook geen Zelensky, Biden, etc.

Ik ben pro-Trump en pro-Baudet.

Mensen die haat en geweld als oplossing zien zal ik altijd afstand van doen.
  woensdag 9 maart 2022 @ 14:03:38 #168
335476 oppiedoppie
pi_204010380
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 13:39 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]
ik wil naar roemenie alleen nu is er daar aan de grens oorlog
[..]
Nadat al het toiletpapier was opgeslagen is het mij duidelijk gewordne dat Nederlandser gewoon een egoistisch kutvolk zijn
Oja, natuurlijk, want ELKE Nederlander ging achter toiletpapier aan :D

Op een bepaalde manier is het misschien ook wel gemakkelijk om te leven in een zwart/witte wereld? ;)

In Roemenie zijn de mensen in ieder geval schoon (allemaal :D ) en is daar niemand egoistisch. Je zou in elk geval kunnen proberen om daar te gaan wonen. Waar een wil is is een weg.
To BG or not to BG!
  woensdag 9 maart 2022 @ 14:18:26 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204010548
Bewezen achterlijk hoge vertegenwoordiging in misdaadcijfers allochtonen : Racisme, niet allemaal over 1 kam nazi's!!! :( !!111111

Elk willekeurig ander topic. ALLE nederlanders dit dat! Kutvolk, smerig, asociaal, kapotmaken!

:').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')