3e set lijkt me... als ik de eerdere uitslagen van vandaag bekijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:18 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de procedure bij een 1-1 stand?
Ik bedoelde in wedstrijden. Er vanuit gaande dat Griekspoor wint.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
3e set lijkt me... als ik de eerdere uitslagen van vandaag bekijk
Dubbelquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik bedoelde in wedstrijden. Er vanuit gaande dat Griekspoor wint.
Zo zonde dit. Wellicht wel het mooiste ‘toernooi’ van het jaar verkracht door verkrachter Gerard.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:58 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Wawrinka is ook helemaal klaar met de altijd onsympathieke vreemdgaande klootzak G Pique
https://nos.nl/artikel/24(...)-oude-concept-klopte
Die Paul deed gisteren niet mee, misschien blessure?quote:Op donderdag 14 september 2023 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Botic wint ineens van Paul met 7-6 6-2. Geen idee waar dit ineens vandaan komt.
Wellicht maar botic speelde wel echt heel goedquote:Op donderdag 14 september 2023 18:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die Paul deed gisteren niet mee, misschien blessure?
Kroati kan nog 2x winnen en vs ook nog een keer en dan staan alle teams gelijk en zullen ze wel naar gewonnen winstpartijen kijken lijkt me.quote:Op donderdag 14 september 2023 21:48 schreef TjjWester het volgende:
Maakt winst in deze partij eigenlijk uit?? We staan toch met 2-0 voor.
Ja bro, Francis is een goeie gozer.quote:Op donderdag 14 september 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
Francis geeft Tallon nog wel een hand
Hoge pieken bij Boticquote:Op donderdag 14 september 2023 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Botic wint ineens van Paul met 7-6 6-2. Geen idee waar dit ineens vandaan komt.
Ja kansloos, de grote spelers deden toen missxhien niet genoeg mee maar dat is nu niet perse anders….quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:20 schreef Toefjes het volgende:
MooiMaar wat mis ik het oude format van de Davis Cup met volle oranje tribunes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |