Denk dat Kokki ook wel van Griekspoor had gewonnenquote:Op zondag 27 november 2022 17:49 schreef FundsAreSafu het volgende:
Waarom stelt Hewitt twee keer de altijd falende Kokkinakis op terwijl Thompson van Griekspoor won
Wel een beetje lood om oud ijzer ja, maar tegen Shapovalov kan je beter iemand zetten die hem veel ballen laat slaan, zeker nadat hij gisteren ruim drie uur op de baan stond. En Coric had vorige maand nog makkelijk van hem gewonnen terwijl Thompson hun meest recente ontmoeting twee jaar geleden had gewonnenquote:Op zondag 27 november 2022 19:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Denk dat Kokki ook wel van Griekspoor had gewonnen
Sluiter-Ferrero beste pot ooit genotquote:Op zaterdag 4 februari 2023 05:33 schreef de_boswachter het volgende:
Ah Davis Cup…. dat format wat leuk was toen we nog jong waren.
Broekies die Koevermans - Bruguera niet kennenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Sluiter-Ferrero beste pot ooit genot
Koeman? Die tennist niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Broekies die Koevermans - Bruguera niet kennen
Gaan die Slowaakse boys in ieder geval met een goedgevulde zak dukaten naar huisquote:Op zondag 5 februari 2023 17:01 schreef wimderon het volgende:
Middelkoop wint een single van Kovalik (134e op de wereldranglijst)
3e set lijkt me... als ik de eerdere uitslagen van vandaag bekijkquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:18 schreef TjjWester het volgende:
Wat is de procedure bij een 1-1 stand?
Ik bedoelde in wedstrijden. Er vanuit gaande dat Griekspoor wint.quote:Op dinsdag 12 september 2023 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
3e set lijkt me... als ik de eerdere uitslagen van vandaag bekijk
Dubbelquote:Op dinsdag 12 september 2023 17:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik bedoelde in wedstrijden. Er vanuit gaande dat Griekspoor wint.
Zo zonde dit. Wellicht wel het mooiste ‘toernooi’ van het jaar verkracht door verkrachter Gerard.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:58 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Wawrinka is ook helemaal klaar met de altijd onsympathieke vreemdgaande klootzak G Pique
https://nos.nl/artikel/24(...)-oude-concept-klopte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |