SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
en nog een vakantie gangerquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nawel aandacht door haar vliegtuigje, Julio nu ook. Wel gelijke strijd natuurlijk richting morgenavond.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen nog een hele dag HuilliiHuilliii van die twee, de hardste huilliee mag blijven.. en dat is natuurlijk Naweeetje ...
neulendeniksnuttendenawel mag ook gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja en DolfieZalfie de ZalvendeZeikLul blijven? Neuhh [ afbeelding ]
ik wil volgend jaar wel weer een BB hoor zeker weten , blijf het toch leuk vinden ja tuurlijk de SL moeten wel minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef czvt het volgende:
Ik maak mij zojuist volgende bedenking. Hoe ziek is het om 16 sukkels in een huis te stoppen en de kijkers proberen te vermaken met hun dommigheden. Ik ben ook één van die kijkers natuurlijk en begin mij als een mongool te voelen. Ik heb hier met Peter Van De Veire meermaals over gecommuniceerd en die man overheerlijkt BB2022 gezien dit deels zijn broodwinning is natuurlijk. Dat de domste bewoner mag winnen gezien die vrouw/man het blijkbaar hard zal nodig hebben bij reintegratie in de maatschappij. Ze hebben blijkbaar stuk voor stuk persoonlijke/financiële/onderhouds problemen. Gezien de toch sterk tegenvallende kijkcijfers vrees ik voor een nieuwe editie van BB tenzij men met een zeer ijzersterk format komt. Persoonlijk twijfel ik om nog verder naar deze onzin te kijken tenzij mijn huisgenoten verder willen kijken.
nou wat zit hij zowat in Gracequote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:08 schreef Verida het volgende:
Tobi zit het weer allemaal zijn eigen richting uit te redeneren, wat hij heeft gehoord over de schutting.
hij is echt wel onder de indruk ervan, en moet nu ineens weer heel erg lievig doen tegen Grace. blegh
Zat geen taalfout in hoor, alleen bij 1 post hier op het forum.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Salar eerder vanmiddag dat hij dacht dat het vliegtuigje voor Nawel de uitzending wel niet zou halen...natuurlijk wel! Dit is toch een mooie setup. Dat vliegtuigje heeft BB natuurlijk betaald...compleet met taalfout om het enigszins nog te verdoezelen....
Ransaapdominantkneuskris gaat eerstquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
neulendeniksnuttendenawel mag ook gaan
Weet ook niet wat er aan de hand was moet ik zeggen waarom er zoveel weg waren. Heb wel meegelezen hier.quote:
krijsendekreunendekirrendegrace mag van mij eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |